Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

    Wat een laffe streek!! Oeh ik zou gek worden van de onmacht. Jammer.. Vuile honden. Sterkte.
    Baas in eigen brein.

    Comment


      Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

      Tsja Wunk, we kennen er woorden over vuil maken maar je zit wel ff met de gebakken peren gvd zeg ...

      Braakschade valt wel te verhalen maar je zit met die scrogg in je tuin nog.
      Hoop dat je snel wat meer te weten komt wordt hoe en wat te doen.

      Het is iemand die je tuin kent daar ben ik 100% zeker van.
      Gissen is ook zo wat, tis pure onmacht wat Clec zegt.

      Bedaar ff en zet alles ff op een rijtje.

      Pakkerd van Hipp, mijn steun krijg je hoor .

      Hipp .
      Last edited by de oerhippie; 25 September 2015, 02:26.
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

        Ze gaan zeker terug komen voor die scrog.
        Zorg dat je er klaar voor bent.

        Bouwpakketje om slingers te maken, verkrijgbaar bij de lokale hengelsportzaak :

        dreg+lijn.JPG
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

          das fuck'd up wunkie ....
          buren niks gehoort gezien ? twas nu nie een bepaald kleine plant en valt nog al op paar mongols me een struik aant huppelen .
          volgend jaar wat opletten ivm rippers !
          hopelijk laten ze de scrog staan en komtr nog mooi wa lekkers aan .

          grts steund.

          Comment


            Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

            Jammer!Sterkte Kerel.Wat een laffe streek.

            Comment


              Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

              Trek je het nog een beetje vrouwke of heb je al iemand vermoord , wat ik heel goed zou begrijpen
              God was never on your side..

              Comment


                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Ohh, ik wilde nog even iedereen een rep punt geven maar ik mag er niet meer geven... Dus morgen ga ik verder vanaf greyvol hihi <3
                Life's a bitch and then you die.
                So fuck the world and lets get high.

                Comment


                  Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                  Over je gevoel van veiligheid, denk dat ik weet wat je bedoeld, zelf een keer een inbraak gehad.

                  En je hebt altijd het gevoel, dat als je weg bent geweest, er thuis weer iets gebeurt is ofzo.

                  Dat hou je helaas nog wel een tijdje



                  Maar wat een vieze vuile tiefuslijers BAHHHH!!

                  En dan ook nog rond die tijd, en gewoon de schutting intrappen.

                  Die hebben je weg zien gaan, en wisten dat er verder niemand thuis was.


                  Ik zou wel een webcam, met bewegings-detectie software, aan zetten.

                  Webcam koop je al voor 1 of 2 tienjtes (hoeft geen HD), en software kun je wel gratis vinden


                  En/of eventueel een bouwlamp met bewegingssensor aan je gevel, voor als ze in het donker een keer komen.



                  En Stemma's idee is ook cool, alleen zou het jammer zijn, mocht het in de straatverkoop belanden (kunnen zij ook niets aan doen)

                  Comment


                    Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                    Wat ontzettend balen zeg! Hoop dat ze die scrog laten staan. Sterkte.

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

                    Comment


                      Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                      Wat een laffe honden Sterkte met het verlies van je plantjes en ook met het gevoel van onveiligheid want vaak is dat na een inbraak, ook al is het maar in een tuin en niet in een woning, nog erger dan het missen van wat spullen of in dit geval plantjes.
                      Autoflowers 2016

                      Comment


                        Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                        Wunkie, hoe verloopt je scrog? Hoop dat die tering honden niet terug zijn gekomen.

                        Comment


                          Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                          Hulk, zullen we burgerwacht bij Wunkie lopen? Ik ben ook nog steeds zo pissed!
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                            Note: Weer een rep punten gegeven, volgende keer verder bij Ganjax...

                            Zojuist heb ik de verzekering gebeld. Binnen 2 weken word het verzekerde bedrag over gemaakt.
                            Dus dat is goed.
                            Verder heb ik nog even flink na gedacht. Ik ben van plan te verhuizen.
                            Ik woon hier echt in een volksbuurt en vond het altijd wel gezellig. Maar iedereen houdt altijd alles in de gaten, maar tot nu toe is er dus geen 1 komen vragen wat er met m'n schutting is gebeurt. Dat is toch verdacht? Ik heb echt geen vermoedens wie het kan zijn geweest. Iedereen kan het hebben gedaan. Kleuters.

                            We gaan t allemaal wel zien...

                            De scrog:

                            IMG_2265[1].jpg

                            Weet even niet de groeidag en bloeidag op te noemen. Eerlijk gezegd boeit t me ook niet. Ze krijgt ook niks meer. Alleen water, als moeder natuur dat wil.
                            Let wel; de schutting deur staat nu gewoon open he, die hele plank is er uit. Dus iedereen die langs loopt ziet 'er.
                            Ik besteed er dus geen aandacht aan en als ze haar willen pakken, moeten ze dat doen.

                            Wil iemand misschien mijn laatste purple zaadje nog hebben? Ik ga hier geen plantjes meer net zetten. Stuur m je zo op in de post. Hij bloeit vroeg dus zou het leuk vinden als iemand er volgend jaar in de vollegrond een pareltje van wil maken.
                            Ik eis dan natuurlijk wel elke keer een update
                            Als meer mensen m hebben willen zal ik eefje laten kiezen

                            Stemma en hulk:
                            Jaa kom hier maar gezellig wachtlopen, ik zorg wel voor broodjes en koffie

                            Love,
                            Wunkie
                            Life's a bitch and then you die.
                            So fuck the world and lets get high.

                            Comment


                              Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                              @ stemma,

                              als ik wist wie die tering puto kon zijn zou ik zijn armen op 12 plekken breken.. Ik vind dit zo sneu voor Wunkie. Zo'n mooie plant...

                              @ wunkie,

                              Ik kan jou gevoel erg goed begrijpen dat je het ff niet meer ziet zitten qua kweek. Ik zou je zaadje lekker bewaren in de koelkast en meenemen naar je nieuwe huis. Ik zou het jammer vinden als je zou stoppen met kweken want jij hebt echt veel potentie. Je foto's zagen er geweldig uit. Je scrog ziet er verder goed uit vind ik.

                              Heb jij een optie om een camera te plaatsen op je poort/tuin? Die puto(s) gaan terug komen dus dat zou ideaal zijn om ze op die manier vast te leggen. Ik ben bereid om daarna jou kant op te komen en ze te breken.

                              laat maar weten Wunk.

                              Comment


                                Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                                Wat is Hulk toch een schatje !
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X