Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

    Jaa.
    Ook de skunk begint met het showen van her lady parts. So pretty
    4-9-2015 (10).jpg4-9-2015 (15).jpg4-9-2015 (9).jpg

    En de pretty purple.
    4-9-2015 (4).jpg4-9-2015 (1).jpg
    En een bossie afgevallen dood blad.
    4-9-2015 (7).jpg

    Love,
    Wunkie.
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

    Comment


      Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

      Mooi op kleur en strak in het blad. Die gaan lekker.

      Comment


        Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

        Thnx Flint


        Shit word paars <3
        Purple #1
        IMG_2150[1].jpg

        Stiekem een kleine 'colour boost' filter over de foto gegeooit.


        Love,
        Wunkie
        Life's a bitch and then you die.
        So fuck the world and lets get high.

        Comment


          Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

          Goeie shit
          Mooie foto ook..
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

            Mooi inderdaad!

            Comment


              Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

              Thnx mannen
              Leuk dat je hem in de mooiste foto topic gezet hebt, faach, ik voel me vereerd <3

              Love,
              Wunkie
              Life's a bitch and then you die.
              So fuck the world and lets get high.

              Comment


                Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                GoodAfternoon everybody!
                T is alweer 13 dagen sinds de laatste foto van de Skunk in Scrog.
                Dus word wel weer tijd om de progressie te laten zien
                De foto's zijn overigens gisteren gemaakt.
                Vandaag zijn ze dus eigenlijk een dag ouder dan hier onder staat aangegeven...
                Bij deze:

                ::UPDATE::

                Skunk
                Groeidag 115
                Bloeidag 1
                Voeden is heel lastig. Ik merk dat er steeds nieuw geel blad bij komt. Dat is op de foto iets minder te zien maar ik denk dat ik toch zeker al een stuk of 20 bladeren en opgepakt. Eerst worden ze geel, dan bruin, en dan vallen ze er van zelf af...
                Ik geef nu echt al 15-20 ml per week. En dit lijkt me nu ook niet echt te veel ofzo...
                Gisteren heeft ze 5 ml gehad en ook bloeivoeding.
                13-9-2015 (8).jpg

                13-9-2015 (9).jpgKleur verschil Skunk en Purple
                13-9-2015 (12).jpgSavonds bij het water geven vroeg ik mn vriend even of die bij wou schijnen. Vond t er echt wel leuk uit zien!! ghehe


                Purple
                Groeidag 91
                Bloeidag 15
                Man wat ben ik trots op de purple.
                Oud dametje is zo mishandeld in der pubertijd, maar ze doet t zo goed! Ze word nog mooier paars dan ik gehoopt had
                Zij krijgt eigenlijk alleen maar bloeivoeding.
                En soms een heel klein scheutje groeivoeding.
                13-9-2015 (2).jpg
                13-9-2015 (6).jpg
                13-9-2015 (16).jpg


                En de zonnebloem van de week...
                Iemand hier verstand van? Hoe lang het ongeveer duurt voordat de zonnebloempitten klaar zijn??
                IMG_2158[1].jpg

                Love,
                Wunkie
                Life's a bitch and then you die.
                So fuck the world and lets get high.

                Comment


                  Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                  Als de bloemetjes van de pitten afvallen, zijn de zonnenbloempitten rijp. Dan oogst je gewoon heel die bloem en legt ze met pitten en al droog weg tot volgend voorjaar. Dan pulk je de pitten er pas uit en zaait ze.

                  Comment


                    Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                    Je planten staan er mooi bij Wunk!
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                      Ok thnx Flint Dan gaa ik dat doen

                      Thnx Stemma

                      Ik heb gisteren eindelijk dat meeldauw spul gekocht van silinal
                      Dus vanavond ga ik dat er preventief op spuiten.
                      Weet iemand toevallig of dat schadelijk is om op de toppen te spuiten?
                      Of moet ik dan proberen te ontwijken?
                      Er staat op het pakje:
                      -Bestrijdt meeldau direct.
                      -Geen wachttijd tussen bespuiting en oogst.
                      -100% Natuurlijk product.
                      -Veilig voor mens, huisdier en nuttige insecten.

                      Is dit dan ook echt waar?

                      Love,
                      Wunkie
                      Life's a bitch and then you die.
                      So fuck the world and lets get high.

                      Comment


                        Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                        Haha grappig dat je het nu pas hebt gekocht nu het middel uit de handel is.


                        maar de werkzamestof is natriumsilicaat.

                        wiki:

                        zand en natriumcarbonaatsamen te smelten:
                        Het smeltproduct wordt daarna aan water blootgesteld en de oplosbare delen gaan in oplossing.

                        Natriumsilicaat is corrosief voor de ogen, de huid en de luchtwegen. Inademing van stof of dampen ervan kan longoedeem veroorzaken.


                        Comment


                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Het is zelfs al verboden sinds 2014...
                          The fuck?

                          Love,
                          Wunkie
                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment


                            Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                            ik zou toch nog iets van een 4 weken wachten als je spuit met iets .
                            verder , je nooit iets wijs laten maken in de kweekwereld .
                            zelfs de info op je pakketje zaden dat je koopt ' is niet allemaal waar' .

                            good luck !

                            Comment


                              Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                              Met oogsten bedoel je?
                              Dat ik 4 weken moet wachten met oogsten nadat ik ergens mee gespoten heb?
                              Dankjewel voor de tip!
                              Ik zie inderdaad zo veel verschillende meningen hier over zo veel verschillende dingen.
                              Ik ben een totale noob en ik zal toch tussen alle regels Door voor mezelf de draai moeten zien te vinden.
                              Ik heb dit ingezet als een experiment. En ben hier van ook niet afhankelijk. Ik blow niet dagelijks en werk gewoon voor mn geld. Dus dit is echt puur hobby.
                              Al zou t natuurlijk erg jammer zijn als t na alle liefde en zorg in de soep zou lopen tijdens de laatste loodjes...

                              Ik ga het wel gewoon proberen en ervaren en zie t vanzelf wel.
                              Thnx

                              Love,
                              Wunkie
                              Life's a bitch and then you die.
                              So fuck the world and lets get high.

                              Comment


                                Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                                Waar lezen jullie dat silinal verboden is dat is gewoon waterglas. Extract van bayer is verboden en de oude vertimec maar ik kan toch nergens vinden dat waterglas verboden zou zijn.

                                natriumsilicaat. (waterglas)

                                wiki:

                                zand en natriumcarbonaatsamen te smelten:
                                Het smeltproduct wordt daarna aan water blootgesteld en de oplosbare delen gaan in oplossing.

                                Natriumsilicaat is corrosief voor de ogen, de huid en de luchtwegen. Inademing van stof of dampen ervan kan longoedeem veroorzaken.
                                Dat kan je wel zo op wiki vinden maar als je verder geen zak snapt van scheikunde en wat er nu eigenlijk staat vind ik het wel erg kort door de bocht om dit zo als giftig en gevaarlijk af te spiegelen. Natriumsilicaat geoncentreerd in water opgelost wordt het een sterke base. Dat is idd een gevaarlijke stof en kan je huid verzepen. Dampen of nevel van geconcentreerde Natriumsilicaat is bijtend en kan ernstige schade aan de slijmvliezen veroorzaken als ze worden ingeslikt of ingeademd.

                                Het gevaar van natriumsilicaten, voor elke vorm van blootstelling, is afkomstig van hun alkaliniteit
                                ⇒ Inname : LD50 Rat > 2000 mg/kg
                                ⇒ Inademing : onwaarschijnlijk, tenzij het product verneveld wordt.
                                Indien het ingeademd wordt, kan men irritatie van de luchtwegen verwachten
                                ⇒ Ogen : Sterk irriterend. Kan ernstige schade aan het oog veroorzaken, tenzij onmiddellijk behandeld
                                ⇒ Huid : Irritatie

                                LD50 Rat is de hoeveelheid die je moet innemen wil het dodelijk zijn. Een kerel van 70 kilo zou dus al 140 gram pure natriumsilicaat moeten opsmikkelen wil je daar dood van omvallen. Als je te veel water drinkt is dit ook giftig voor je lichaam.

                                Echter de concentratie Natriumsilicaat in silinal is zo laag dat het nauwelijks alkalisch is en je bij lange na niet aan gevaarlijke hoeveelheden bij inname komt. Dus ook verder geen gevaar vormt. In water opgelost is het in feite gewoon kiezelzuur en natrium.

                                Als ik aan een fles amonia ga drinken of wat soda ga eten of gootsteen ontstopper in mijn ogen spuit ja dan is dat gevaarlijk. Maar als je deze stoffen gebruikt zoals het moet is er niks aan de hand. Silica op zich is dus niet zo gevaarlijk wat het gevaarlijk maakt en ook de schade toebrengt bij verkeerd gebruiken is puur het feit dat het sterk basis is in hoge concentraties. Je fles PH- is sterk zuur in geconcentreerde vorm daar ga je ook niet mee in je ogen spuiten. Echter 5 drupjes phmin op een liter water durf ik zo in mijn ogen te smeren.

                                Neemt niet weg dat je een spuitmasker moet dragen als je gaat spuiten maar dat is bij alle spuitstoffen verstandig.
                                Last edited by FlintStoned; 16 September 2015, 08:02.

                                Comment

                                Bezig...
                                X