Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

    Comment


      Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

      Je ken ook een Nep camera achter je raam zetten vakl durven mensen dan al niet meer te komen
      Ik heb voor en achter en webcam staan deze staan wel aan maar we kijken de filmpjes alleen als er iets gebeurt is
      Auto schade bv enz.
      God was never on your side..

      Comment


        Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

        Heb je misschien nog ergens een oude gsm liggen, sommige kun je nog hergebruiken als beveilingscamera?

        http://www.tweaking4all.nl/mobiele-a...ligingscamera/
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

          Het is dat je poezebeest in je tuin loopt anders zou je een mooie boobytrap a la Indiana Jones kunnen maken
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Comment


              Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

              Goed idee B2N, en dan beelden van de rippers op JD plaatsen !
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Life's a bitch and then you die.
                So fuck the world and lets get high.

                Comment


                  Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                  Zorg wel dat de politie niet hun ogen kunnen laten vallen op jou scrogg anders krijg je daar ook nog problemen mee.
                  Zag dat je tijd je hek van de schutting heb open laten staan.
                  maar een paar dummie camera's led lampje er in en ze zijn bang .
                  Maar ja die gozers kwamen over dag dus het zijn geen bange poeperts zou der beetje mee uit kijken als ik jou was.
                  Ik zou het ook gewoon opgeven als ik jou was ze weten nu dat je kweek en waar dus die komen volgend jaar ook terug.
                  OFFFFFFFFFFFFF je moet een hele slechte kweek gaan maken

                  Meis blijf je wel bij ons op het forum komen want je ben super leuke gezellige meid
                  Gr Bella
                  God was never on your side..

                  Comment


                    Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                    Heb je misschien een vriend of vriendin die handig met elektronica is ?

                    Een simpel eigen bouw alarm systeem hoeft niet duur te zijn.
                    Bordje met camera bewaking op de schutting, en als ze dus in de tuin komen een alarm dat afgaat?
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment


                      Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                      Waarschijnlijk hebben die zielepieten je scrog niet als wiet herkent.
                      Wat je nog kunt doen is net als Stemma een paar van die nepbloemen van de action erin steken. Dan herkennen ze het zeker niet meer als wiet.
                      En laat je niet uit het veld slaan door toedoen van een paar stumpertjes. Want dat zijn het.
                      Bouw een leuk kastje van de kringloop om tot kweekkast en ga lekker binnen kweken. Niemand die het merkt en vooral niemand die aan je plantjes komt.
                      Sterkte ermee en hou vol,
                      Ron

                      Comment


                        Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                        Kut zooi allemaal. Ben het dit jaar ook al tegengekomen. Dus weet wat het is. NIET LEUK. Maar euh zoals hierboven geschreven Mss binnen kweken als je dat ziet zitten? Ik heb hier nu een camera hangen en tot nu toe nog niemand meer gezien. Maar we houden hout vast. Mijn parel dit jaar moet nog wel even.
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                          Respect voor je beslissing Wunky. Geheel begrijpelijk.

                          Comment


                            Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                            Bedankt allemaal jongens
                            Binnen kweken is sowieso geen optie. Daar is mijn huis te klein voor. De enige 'loze' ruimte die ik heb is in de kelder en door alle planken past daar geen tentje in.
                            En ik wil ook niet in het hokje komen 'professioneel kweker'. Met lampen en afzuigingen enzo. Ik kan m'n huisje daar voor niet op t spel zetten... Mocht politie toch komen, dan ga ik haar gewoon zonder problemen afgeven en ga ik er van uit dat ik er nu met een waarschuwing van af kom. Met binnenkweek voel ik die zekerheid niet zo.

                            Ik betwijfel of ze haar niet herkend hebben. Als je liefhebber bent, zie je dat toch wel? Lijkt me... Ze is nog lang niet rijp dus ik denk dat ze haar daarom hebben laten staan...

                            De afgelopen dagen is het zeer droog geweest en dat is te zien aan de Scrog. Ze hangt er zielig bij. Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat ze blijft staan en dat ik haar zelf mag oogsten. Maar andere kant verwacht ik gewoon dat ze word geript en wil ik er geen aandacht meer aan schenken... Ik twijfel... Als ze word geript gun ik die mensen geen drupje zorg meer naar de plant toe.
                            Maar als ze niet word geript heb ik zelf klote wiet... Lastig...

                            Ben er echt een beetje flauw van

                            @Bella, tuurlijk blijf ik komen! Vind het hartstikke gezellig hier
                            Zal het komende seizoen mijn lessen graag doorgeven aan nieuwe kwekers. Ik weet hoe jullie daar ook heel erg je best voor doen en ga jullie met alle liefde een handje helpen

                            Love,
                            Wunkie
                            Life's a bitch and then you die.
                            So fuck the world and lets get high.

                            Comment


                              Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                              Update time !

                              moving20spiderman.gif
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                                Ohh Ik zit er zo vaak aan te denken dat ik dus inderdaad echt even moet updaten!!
                                Sorry iedereen maar ik heb het zoooooooooooo druk gehad.
                                Werk, verjaardagen, feestjes en ook minderleuke dingen....

                                Ik heb ook nu echt geen tijd maar wil toch even hoi zeggen... dus...

                                HOI!!!

                                Morgen ga ik echt tijd maken om even een foto te maken en even uit te rekenen hoe ver de scrog nu is.
                                Dus morgen komt er een duidelijke update <3

                                Love,
                                Wunkie
                                Life's a bitch and then you die.
                                So fuck the world and lets get high.

                                Comment

                                Bezig...
                                X