Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

    attachment.jpg

    Toprot roken is echt slecht en gevaarlijk voor je gezondheid. Zou de omcirkelde plekjes nog eens checken, en grondig wegknippen wat toch rot blijkt te zijn. Jullie gezondheid is belangrijker dan die paar gram meer of minder.
    Autoflowers 2016

    Comment


      #77
      Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

      Super bedankt Luhoe voor de moeite en de hulp, ik ga ze morgen even na lopen!

      Rustuk, Fl0ris97

      Comment


        #78
        Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

        Die schimmels kunnen ook overleven in je longen !
        Daar kun je echt behoorlijke longziektes van oppikken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #79
          Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

          Volgende maand in het nieuws:

          Eerste dode door wietgebruik
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #80
            Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

            Ik was begonnen met twee auto superskunk te knippen, maar ik ben gestopt, omdat er zoveel meeldauw op de bladeren zat.

            Deed wel pijn, maar ik wil natuurlijk geen schimmel roken.

            Als wij op een foto al rot zien, dan is de werkelijk rot, veel groter. het gaat namelijk van binnen naar buiten.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #81
              Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

              Had ik eerder moeten weten!!! hier mijn recente ervaring levend bewijs!

              Ik kocht 6 weken terug een topje pp bij de shop, tot mijn verbazing zag ik een gat in de top met bruin schimmel achtig wel kurk droog, ik dacht van ach ze nemen het toch niet terug en opgerookt, ik kreeg acute bronchitus 1 week 500 mg peneciline gehad hielp niet, de dokter stond versteld dat ik niet opknapte en het alleen maar erger werd, had een bijna long ontsteking ik met spoed een paarden stootkuur prednisolon voor 10 dagen 30 mg, ben net hersteld maar ben nog zwak en heb eve 10 dagen volledig niet geblowd, ga morgen mijn eerste weer roken.

              Comment


                #82
                Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                Hallo mede-growers en critici.

                Het is goed te lezen dat jullie je zo om mij bekommeren en mijn gezondheid hoog in acht nemen.
                Echter heb ik al een hoop weg geknipt en heb ik wat foto's van dichtbij genomen om deze door jullie te laten checken.
                Het verbaast mij echter over hoe snel het droog is want het is nu al behoorlijk droog.
                Is het wanneer het klaar is te bewaren in een plastic Jodenkoek bakje?
                Ook heb ik het even gewogen en het kwam inclusief de takjes op 45 gram uit dus ik gok zo'n 20/25 gram wiet.
                Daar ben ik best tevreden mee wanneer het door jullie wordt goedgekeurd of in iedergeval een deel.

                Ik heb in de foto's al wat, door mij, bestempeld als rot aangegeven met rode cirkels.
                Zouden jullie wanneer jullie nog meer zien dit kunnen aangeven met een ander kleurtje dit werkt het overzichtelijkst.

                IMG_0352.jpgIMG_0361.jpgIMG_0360.jpgIMG_0358.jpgIMG_0357.jpgIMG_0356.jpgIMG_0355.jpgIMG_0354.jpgIMG_0353.jpgIMG_0363.jpg

                Alvast bedankt en ik hoop dat er nog wat door de keuring komt.

                Rustuk,

                Fl0ris97
                Attached Files

                Comment


                  #83
                  Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                  Ik vraag me vooral af of je dit niet weg moet gooien.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    #84
                    Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                    Ha mede-growers,

                    Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie goede hulp en adviezen.
                    Zonder jullie was ze er minder goed uit gekomen, dat weet ik zeker!

                    Nu een kleine aftermath.
                    Hoe eigenwijs dat ik ben heb ik het na het drogen toch gebruikt en een deel verpatst aan een vriend.
                    Ik vond het zeer goed spul en het was beter dan ik dacht. Er zat erg veel thc op en dat merkte ik ook toen ik het in een zakje deed.
                    Verder vond ik de smaak vrij normaal/een klein beetje zoetig maar niet bijzonder maar dat verwachtte ik ook niet.
                    Ik merkte wel dat de hele beleving dus qua smaak en effect steeds beter werden naarmate het droger werd want ik kon in het begin niet wachten.

                    Hopelijk tot de volgende kweek en anders tot snel!

                    Comment


                      #85
                      Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                      niet zo slim

                      je mattie toppen met toprot verpatsen

                      Comment

                      Bezig...
                      X