Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

    Aa x aa

    Is toch 50?

    Je zegt 25% toont niet en draagt niet, dan kan niet want een AF is homozygoot.

    Je krijgt Aa Aa aa en aa


    Je bent verward met Aa x Aa

    Comment


      Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

      EUhm das correct idd. Bij aa x Aa komt er idd 50% Aa uit en 50% aa.

      Je gaat er dan wel vanuit dat de niet autoflower ouder dus het autoflowerkenmerk dus al meedraagt.

      Gewoon een reguliere stabile strain draagt dit normaal dus niet en wordt het aa x AA , wat dus 100% Aa geeft dus 0 AF al dragen ze het wel mee. Ga je met die f2 dan verder terug op de oorspronkelijke aa ouder ja dan heb je bij F3 die 50% wel AF.

      Ik had het idd wat door elkaar gehaald in de sneligheid. Beste teken je gewoon zoonpunet.

      Comment


        Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

        Ja ik ga er idd vanuit dat die al a draagt omdat mijn andere plant wel AF is. Dus of ik heb met 50% geluk dat ik 1 van de 2 AF heb of die andere moet ook een AF zijn.. vaag..
        Last edited by Hypnotized; 8 June 2016, 21:16.

        Comment


          Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

          Mooie planten heb je daar!

          Comment


            Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

            Update!

            De plantjes gaan wel lekker, hebben lange tijd droog buiten gestaan, vrijdagavond de kas in gegaan ivm het slechte weer. Ze hebben nog steeds geen druppel water gevoeld!

            De ak-snow #1 is al mooie topjes aan het ontwikkelen. Is ong 50cm hoog, beetje laag maar ben wel tevreden ziet er sterk en gezond uit en hoop op dikke toppen met veel hars! Microscoopje besteld vandaag dus morgen eens gaan kijken!

            De #2 groeit aardig snel door ziet er heel erg indica uit grote bladeren en blijft toch best laag, 58cm nu en erg breed.
            Ik lijk nu wat voorbloei te zien maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen!
            Ik hoop echt dat het een AF is want ik wil niet dat ie zo mega groot gaat worden..

            Dag 50

            #1




            #2






            Samen

            Comment


              Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

              Worden lekker groot! Staan er gezond bij.

              Comment


                Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

                Mooi he, die eerste pistels
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

                  Als ik de vingers per blad tel zou ik zeggen die hebben het echt naar hun zin daar bij Hypno.

                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

                    Zijn we weeerrrr!

                    De #2 heeft wat voorbloei maar nog totaal geen bloei gevat.. hoop dat dit binnen een week gebeurd want hij gaat wel erg groot worden..... wou eigenlijk nog een dinafem in die kuip doen maar dat gaat niet meer lukken denk ik.

                    De #1 bloeit sloom door maar het is ook erg slecht weer geweest natuurlijk, groei is er totaal uit.

                    Dag 54

                    #1




                    #2


                    Comment


                      Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

                      Ze staan er goed bij zo
                      mag ik vragen wat jij geeft van bloeivoeding ?

                      ik heb er vast over gelezen

                      Comment


                        Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

                        Ik geef geen voeding zit 20L compost door mn potgrond heen.

                        Comment


                          Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

                          Mooie planten man!
                          Ben er bang voor als ik die #1 zie dat die heel fluffy gaat worden. Ik duim voor je dat het niet zo is
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

                            @lr2

                            Dat denk ik ook, vind het maar rare planten die toppen zit ook amper blad bij vraag me af hoe dat zich gaat ontwikkelen.

                            Ben ook echt niet blij met hoe t gaat, 1 kleine plant met rare topvorming en sloom! En een grote plant zonder enige bloei.. terwijl ik over een dag of 40 de pineapple chunk en de dinafem erin wil zetten, die dinafem kan iig al niet doorgaan door die grote plant..

                            Comment


                              Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

                              Geloof dat de meeste dit overkomt eerst twee superkweken en totaal niet ingelezen en dan och nu ken ik het wel en dan de zaak laten verslonzen. Kweek erop weer ff alles op scherp en voila nu gaat het nog slechter, lol te veel kennis kan ook ballast zijn. meer gewoon opt gevoel dus.

                              Comment


                                Re: Kweekverslag 2016 - Hypno's tuintje

                                Heb niks laten verslonzen, enkel zaad gebruikt van een thuiskweker dus wist niet goef wat eruit zou komen.. die #1 is opzich prima. Maar #2 had gewoon al moeten bloeien ik had niet kunnen weten dat die geen AF zou zijn. Hij ziet er prachtig uit anyway, 11 vingerig blad ondertussen al.

                                Maar ik heb net een dinamex en een pineapple chunk in de grond geduwd, hopen dat die aan mijn verwachtingen voldoen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X