Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Vind het ook erg jammer, wie of wat hij ook is, vond dat hij veel positiefs toevoegde op het forum.
    Ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurd is, JD zal vast een goede reden hebben maar toch vind ik het jammer.
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      Oj, das cool zie zojuist een hoop Flinstoned posts terug komen!
      Thanx JD, word erg gewaardeerd

      2016 portable USB 8 LED 500X 2MP Digital Microscope Endoscope Magnifier Video Camera Black Microscopio Brand New


      Nieuw speelgoed, krijg hem alleen nog niet hoger als 640 x 480 en gadverdamme ding moet op pc of zouden die chinezen me genept hebben. 1600 bij 1200 moet kunnen
      image.jpg image.jpg

      Fijne wandeling in de tuin en de schaubergert gevonden, en een voorbeeldje van mulchen van mammoetblad

      image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
      Last edited by Greyvol; 9 November 2016, 21:51.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Re: Greyvol's buitenkweek 2016


        Funghi filmpje, moooi
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          Gaaf filmpje zeg. Die dingen die omhoog komen, die op trichomen lijken zijn toch de sporen van de schimmel?
          Ik dacht ooit zoiets gelezen te hebben.


          I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

            mooi om te zien, alleen zie ik nu ook rot live in de gedroogde stukjes, deprimerend die rot eruit vissen
            Die schimmel tricomen had ik verwacht dat ze zouden wegvliegen op de film.

            Nog steeds aan het kutten met de microscoop, bibber daar teveel voor om stabiel te krijgen en nog steeds te klein met laptop monitor. Zonder bril met me neus erop lukt nog het beste. Is zo balen als je een stukje rot in je goeie pot gooit.. Microscoop buts je er ook telkens tegenaan, grrrrrr

            Hoort erbij en iets te vroeg geoogst en daarna te lang laten staan. Zeker beter als vorig jaar en alles is meegenomen natuurlijk! Had beter deze oogst met H2O2 kunnen doen, maargoed weer veel van geleerd.

            In het goeie potje zat alweer wat rot, mijn vriendin heeft het maar overgenomen.. Die dacht al dat het het afval potje was
            Last edited by Greyvol; 9 November 2016, 19:12.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              Ik heb dezelfde microscoop. Het is niet veel soeps.
              Maar goed, 13 euro is ook zoveel geld niet. Ik merkte zelf dat ik het beste een spiegel kan gebruiken, en daar alles op platdrukken met een microscoop slide. Dan krijg ik het beeld prima stabiel, en dan kan ik ook nog aan dat schroeve stelwieltje draaien.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Hele fijne tip! Thanx!
                Makeupdoosje van mijn lieve vriendin gemold, lasglaasje erop en werkt een stuk beter zo. Heb je inees ook iets aan dat draaiwieltje en kan je een beetje verschuiven top! Helemaal voor die 13 euri

                image.jpg image.jpg
                Eerste foto met lasglaasje en max inzoomen en tweede plaatje was het beste wat ik tot nu toe voorelkaar kreeg en kon dus ook niet zo ver inzoomen

                image.jpg
                Knopje op de microscoop heb je niks aan, indrukken zonder te bewegen is niet te doen. Had beter op het snoertje bij de led dimmer gezeten. Die led dimmer is wel fijn met wieltje. Zoom knopje werkt niet en nog steeds geen high res picture kunnen saven, herkent alleen de vga webcam en screenshots van 640x 480

                Kom handen tekort hahaha
                Last edited by Greyvol; 10 November 2016, 13:26.
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  Uitslag onbekend, tis wat, ze weten het niet meer in het ziekenhuis.

                  Nou moe, de zuster had speciaal voor mij een te strak jasje aangedaan. Ze doen daar echt alles aan in dat ziekenhuis of ik let op de verkeerde dingen. Mijn vriendin was het niet opgevallen, zal meer een mannending zijn of ik kom te weinig buiten. Of ik wil er gewoon niet over nadenken wat er in mijn hoofd aan de hand is, als de doktoren het niet weten?

                  Twee potjes verse wiet inmiddels opgepaft en de pijnstillers gaan er ook lekker doorheen. Van veel pijn word ik nogal zeurerig en met oxy geef ik er gewoon minder om en word wat luidruchtiger. Beter als dat gezeur
                  Merk dat goed aan mezelf, sneller hoogtevrees en piepen om niks bijvoorbeeld. Met pillen heb ik wel af en toe een wat dronken gevoel maar niet onprettig! En in zijn algemeen veel heftiger als wiet.

                  Veel zaadjes in de automaatjes en dat is niet lekker, vies zelfs. Trichomen check is voornamelijk helder, werking is ook minder. Geur is fantastisch goed maar smaak is goor. Eet weer wat minder maar dat is ook wel logisch, ben weer lekker aan het stresskiepen. De arts heeft vandaag nogmaals de risico's vermeld en de uitslag van de tweede punctie en dat is wel slikken. Hopen op het beste, hoog risico op schade klinkt gewoon KUT! Bestralen is nog niet zeker, dat kunnen ze pas zien als het eruit is. Tumor en moet eruit.. Brrrrrr

                  Kan me wel voor me hoofd slaan zei de arts. Toen ik met het mri cdtje kwam aanzetten, had ik moeten opvragen zei die. Niet jou taak en mijn plicht kreeg ik te horen. Ik dacht, had ik vorig jaar moeten laten zien, dan was ik nu klaar geweest. Introduceert me ook weinig hoe, wat en wie, als het maar word opgelost. Stom van mij om niet meteen die mri mee te nemen. Zie je maar weer hoe belangrijk een eigen dossier is, zelf zorg je daar toch het beste voor. Wel gewoon meenemen..stom natuurlijk. Was niet de bedoeling te benadrukken dat hij het niet gezien had, die vorige 17 artsen hebben het ook niet gezien. Extreem zeldzaam geval.. En zoveel onderzoeken dat ze niet meer weten. Maargoed..

                  Dusss binnekort weer operatie, het spulletje waar ik nuts van ging vorige keer krijg ik nu niet. Is een bekende bijwerking maar er was geen oorzaak om dat bij mij te verwachtten. Alleen kinderen en zwakken mensen hebben daar normaal gesproken last van

                  Nu weten ze het en geven ze me iets anders denk ik. De 10 kilo extra en het wiet verbruik was geen probleem, had eigenlijk moeten doorvragen. Maar mijn hoofd zat ergens anders.

                  Straks de laatste H2O2 plantjes in de potten en het liefst knal ik dan meteen die lampen aan. Dit jaar is dus blijkbaar nog niet voorbij en een fantastisch begin en hopelijk ook een mooi eind. Klinkt ook lekker trouwens..

                  Flippen trouwens met Westworld, die geluidjes, die beelden, heerlijk verdrinken in fantasie. Speciaal voor grey was naast het ziekenhuis het oude ziekenhuis open ter bezichtiging, wel oppassen met het drijfzand.

                  Moest persee iets leuks doen vandaag, niet voor niks fuckin eind rijden, en dit vind ik wel erg spannend om te doen.
                  image.jpg image.jpg image.jpg

                  Last edited by Greyvol; 17 November 2016, 15:01. Reden: Had gewoon over de verdubbelaar heen kunnen springen vorig jaar!!
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Supergoed dat je dat dossier van die mri zelf bij had, heb er zelf nooit zo bij stilgestaan dacht dat ze alles toch in het ziekenhuis hadden en konden inzien .
                    en wat superslecht van al die artsen die hetgeen over het hoofd hebben gezien.
                    Ik denk altijd maar dat ze er zitten voor hun salarisstrook ,en zolang die komt vinden ze het vaak goed.
                    Gelukkig doen de zusters speciaal voor jou een sexy pakje aan en das iets om energie uit te halen .
                    Sterkte voor komende tijd laat je nie gek maken en zou zeggen gewoon aan slingeren die lampen das ook weer een fijne bezigheid voor de koude dagen.

                    Comment


                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      Kut Grey
                      das weer best heftig
                      maar ben er zeker van dat allemaal gewoon goed gaat
                      lopen dat verdien je wel sterkte voor de komende tijd

                      ha mijn vriendin valt het heus wel op als de verpleegster te strak bloesje aan heb hoor
                      maar ja die heb dan ook 10 jaar een vriendin gehad voor wij samen kwamen lols

                      mijn kas is nog ma enkele dagen leeg en het kriebelt al om te gaan kijken voor een lampje en binnen te beginnen lols

                      Comment


                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        Thanx
                        image.jpg
                        Last edited by Greyvol; 18 November 2016, 02:15. Reden: Voor de beeldvorming
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          Uitslag onbekend pvd[emoji22]
                          Maar wel een reden om die zusters in te strakke jasjes weer eens op te zoeken. [emoji160]
                          En helaas ziet mijn vrouw dat soort dingen ook net zoals bij Haze smoker.☹️️
                          Of ze ziet het omdat ik m'n ogen er niet vanaf kan houden. Helaas komt dat hier in het ziekenhuis niet voor, allemaal oude taarten. [emoji35]
                          Ook lijkt het me normaal dat je soms even niet wil weten wat er allemaal loos is in je lijf, en dan is zo een zuster toch wel een uitkomst. Zeker als ze wat straks aan heeft, dat zorgt voor de afleiding.
                          Wel gaaf zo een verlaten ziekenhuis met die creepy lift. Op de foto lijkt het net of er bloed van de achterwand stroomt.
                          Ook nog in het mortuarium geweest in de kelder van het ziekenhuis.
                          Was die openstelling speciaal ivm Halloween ofzo?
                          Krijgt het gebouw een tweede leven of gaat het plat?





                          I like it!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                          Comment


                            image.jpg image.jpg image.jpg
                            image.jpg image.jpg
                            Last edited by Greyvol; 18 November 2016, 03:59. Reden: Hoezo afleiding zoeken?
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment


                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              Das kixen Grey
                              dat bedoel ik dus
                              voor iets onprettigs naar het ziekenhuis moeten
                              en er dan zo een spannend avontuur van maken
                              dat houd je zeker gezond

                              en leuk he die oude verlaten gebouwen
                              ik zoek nog altijd iemand die deze plek weet te vinden
                              http://m.hln.be/hln/m/nl/9096/Belgie...e-tunnel.dhtml

                              Comment


                                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                                dat is ergens onder het plaatsje luik het is een oude tunnel geweest neem aan nog wel terug te vinden op oudere kaarten

                                Comment

                                Bezig...
                                X