Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    age aint nothing but a number
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      Dan ben je een Gelukkig man Grevol nu nog iets meer van de dag leren genieten dan in plaats van dingen moeten doen .
      You live your dream enjoy it.
      Sow die foto's ik ga gewoon ook zo hond willen hahah Die buiten kachel ook Super gezelliggggggg
      God was never on your side..

      Comment


        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

        Zeker weten Belladonna, dat glaasje is nog lang niet leeg! Ben altijd rijk geweest en meet ook niet in geld maar in tijd. Bij opslag ging ik rekenen hoeveel ik minder kon gaan werken. Heb ook nog steeds een shitload aan spullen. Die boot, met helikopter platform, motoren en auto's mis ik niet (een van de mooiste mental screenshot is op een bootje toevallig, windstil en geen rimpel in het water, ligt de piepjonge black te genieten en dacht bij zich zelf, dit moet ik nooit meer vergeten en heb toen een uitgebreide panaorama screenshot gemaakt waar je stil van word. Ben zo blij mee dat ik daar toen even stil ben gaan liggen, en wat was het gaafste? Het moment, de stilte de natuur, het water, kweet niet, heeft in iedergeval geen ruk met een bootje te maken. Zijn maar spulletjes, maar dat moment is onbetaalbaar. Als ik mijn ogen dichtdoe ben ik er

        Kon het me ook niet voorstellen dat ik zo kon crashen. Dat doorgaan tot failure moet ik maar eens afleren. Het hoeft niet kapot! Sterker nog, het kan kapot en is kapot.

        Dat dubbele blijft nog wel even, maar probeer er ook dubbel plezier van te maken


        Iets eerder wat minder gas geven
        image.jpg image.jpg

        Stom om gewoon maar normaal te willen zijn en dan niet kunnen eten, hoef ik ook niet over te geven. Dat oorzaak gevolg willen oplossen en niet ziek willen zijn. Valt helemaal niks te willen als je ziek bent, dat weet ik nu wel.

        Dat pushen van de arboarts werd ik knettergek van. Meneer grey, als ik u was zou ik dood en dood ongelukkig zijn en doen net of ziek zijn een keuze is. Ja, maar je kan nog 20% werken? Kun je niet gewoon als zombie naar je werk gaan? Wie en waar word dat verzonnen? Snap er niks van en is net monopolie, Ga terug naar start! Was vorig jaar een heel stuk erger aan toe dan nu, stuk minder stress en veel leuke dingen aan het doen tegenwoordig in slowtime met high active dogs. Die Santa Maria werkt goed in het onderdrukken van de misselijkheid. Jaag er wel flinke hoeveelheden doorheen, en hoop dat bij te kunnen houden met kweken. Dat, dat allemaal niet het eerste of tweede jaar lukt, snap ik nu ook pas, na twee jaar zo'n beetje. Planten zijn geen machines, pctje kun je aan werken tot je erzelf bij neervalt of het is af. Bij een plant werkt dat toch anders, ghehe. Veel van geleerd en heb nog veel te leren, maar laat leren nu mijn grootste hobby zijn! In slowtime, lekker relaxed das het best.

        Dit soort jachthonden is wel iets bijzonders, en moeten ook iets te doen hebben anders verzinnen ze zelf iets net het baasje

        Begin het nu ook nuchter op de schrijven, zo stoned als een garnaal natuurlijk maar minder emotioneel en meer als mijn verhaal. Het opschrijven en teruglezen vooral zie ik mezelf eerst piepen, corrigeren wat valt er nou te piepen?, wat veranderen en een andere kijk nemen op dingen zoals ze zijn of zoals ik ze denk te zien. Zoek wat grappige filmpjes van de beelden in mijn hoofd en mental screenshots en vrolijk mezelf ook meteen op. Want dat moet het thema wel zijn, want komop man, maakt nie uit welke deur je in huis open doet en je ruikt wiet. De achterdeur, de voordeur, de berging overal staat wiet man! En ik ben heel de fuckin dag stoned en hoef nauwelijk meer over te geven, ben aan eten en aankomen, toppie zou ik zeggen. Fijne vriendin, hele dieretuin hiero, lekker wat planten kweken en wat wil je nog meer? Eigenlijk niks nee, Ja misschien een beetje oppassen met die wiet in de voortuin, maar ruikt wel lekker jonge

        Last edited by Greyvol; 29 June 2016, 19:32. Reden: Thanx Flint voor de inspiratie!
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

            Erg herkenbaar ook hier dat doorgaat tot failure en de arboarts geduw. Zo onkundig, ben je al iemand die jezelf pushed tot de max, ga je erover, en wat doen ze? Ze gaan je alsnog verder pushen. Hopeloooos.

            Haha maar inderdaad wat QnQ zegt, pas een beetje op bro. Je hebt die planten wel echt nodig voor je leven, en ik snap de verleiding van het casual worden met deze planten, maar 1 sjappie die de boel verlult en je bent niet alleen al je planten kwijt, en je wiet, maar ze weten voortaan waar je woont en kunnen je elk jaar gaan checken op nieuwe planten. Zou zonde wezen. Lekker genieten in de achtertuin zou ik zeggen, en in het bos en wordt hopelijk nooit de klos!
            image.jpeg
            Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

            Comment


              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              Wow heftig maar mooi stuk schrijf je daar.
              Eet jij wel eens cannabis ik heb namelijk gehoort dat het goed werkt voor mensen die moeite hebben met eten.
              Om cannabis gewoon op te eten ?
              Ik ben zelf ook invalide en weet wat voor gevecht je leverd om eigenlijk een normaal leven te kunnen / willen hebben de frustratie die je er bij heb om dat het niet lukt
              en het eeuwig alles goed willen doen klink erg herkenbaar.
              Ik probeer me er bij neer te leggen dat ik nooit zo als een gezond iemand kan zijn. Voel me k niet meer schuldig om dat ik de gewone dingen niet kan die andere heel makkelijk wel kunnen.
              Na dat mijn man man Kanker heeft gehad hebben wij geleerd te leven in het hier en nu en weten we dat het zo af gelopen kan zijn. Hij nu beter hoor gelukkig.
              Ik wens je heel veel geluk en liefde toe en ik blijf je leuke verhalen en foto hier volgen

              Gr Bella
              God was never on your side..

              Comment


                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Respect kerel
                voor de manier waarop je nu in het leven staat
                ik ga proberen er een voorbeeld aan te nemen en wat meer relaxt van de tuin / leven genieten
                is het vandaag niet af dan morgen wel
                ik snap het willen normaal zijn wel hoor
                na een zware scheiding / ontslag van job van 10 jaar
                burnout en tijdje dakloos
                nu heb ik een lieve vriendin die me in mijn waarde wil laten
                en het me gunt om mijn eigen weg te zoeken in het leven op mijn manier
                ben voorzichtig een eigen zaak aant starten beetje van mijn hobby me beroep maken
                en verast hoe veel raakpunten je hier op JD tegenkomt die niks me weed te maken hebben
                geniet van de zon vandaag

                Comment


                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  Bedankt voor de toffe reacties!
                  Dat is heel Fijn om te lezen en waardeer ik enorm. Wil het van de daken schreeuwen maar kan beter wat rustiger aan doen met de voor en achtertuin. Zijn maar kleine plantjes maar stinken zeker wel en ben daar iets te makkelijk mee geworden. Ze zijn ook zo mooi om te zien.


                  image.jpg image.jpgimage.jpg image.jpg

                  De afvoer naar buiten ga ik straks maken en dan istie klaar. Heb hem al een tijdje aangehad om te testen. Maar veel verder dan een a4 erop laten zuigen heb ik nog niet gedaan. Haha als je de deur van de berging open doet komt daar een bak lucht uit! Ben er nu al superblij mee en straks koken met minder kookgeuren! En stil dat ie is
                  image.jpg

                  Zal zo eens een hapje choco wiet naar binnen duwen
                  Heb ik nu een stuk of vier keer op, heb even een body high gehad bij mijn ouders en dat was wel heel vet! Maar toen had ik 14-15 gram choco op, twee koppen thee en de prut daarvan heb ik opgegeten. Vond het zonde om weg te gooien. (Vierde keer vorige week ergens) En ben actief dingen gaan doen. Eerdere keren heb ik op de bank liggen pitten en had ik de helft op. Snap die dosis en werking niet helemaal.
                  image.jpg image.jpg image.jpg
                  image.jpg image.jpg

                  De pepers doen het goed, en de Russian Rockets willen meer zon. En de double funs in de achter en voortuin.
                  Nieuw projectje staat alweer klaar, hier moet het lek wel mee te dichten zijn. Stukje choco op, lekker geslapen, toffe berichtten gelezen. Mooi, mooi! Fijne dag iedereen!

                  Twee muziekjes, tja blijft double fun!!

                  Last edited by Greyvol; 29 June 2016, 07:58. Reden: Dikke upgrade 10X
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Beste meneer mogen wij ook dat Recept van U om Cannabis Chocolade te maken
                    God was never on your side..

                    Comment


                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      Ghihi die post heb je dan gemist, met de salty chocolate balls

                      Dacht dat die mislukt was, maar valt reuze mee. Het is alleen zo smerig als iets, maar die paar happen krijg ik wel weg. Chocolade canna melk was niet zo'n succes, eet liever iets kleins smerig en drink daarna iets lekkers. Olie moet ik ook nog steeds maken, gewoon een kwestie van doen. Zeg dat tegen mezelf en telkens ga ik zoeke op jd of youtoebe hoe het moet. Afzuiger ophangen en maken heb ik ook nog nooit gedaan en is net als die wietplanten, gewoon aan beginnen en dan kom je vanzelf tegen waar je moeite mee hebt. En dat het een dag of drie of week of drie langer kost, of een keer mislukt, shit happens! Hihi beste meneer..
                      image.jpg image.jpg
                      Gvd hendig!
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        Als je keer Olie ofzo wil maken dan kan je tips en Truuks lezen in verslagen van Monty/ Flint mijn beste vriend
                        vermoed dat hij je ook wel hier wat tips zal geven
                        Heb je al keer cake ge probeert?
                        God was never on your side..

                        Comment


                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          Staat hier genoeg, moet het gewoon ff doen.
                          Cake wel eens een plakkie geprobeerd maar nooit effect gehad, straks de afzuiger testen met iets lekkers maken.

                          En zonder Flint had ik het hier op jd niet volgehouden
                          Die heeft mijn handje al eens vaker vastgehouden.

                          Gumbo hash en rick simpson, medie wiet olie met lagere temp. Best wel wat variatie.
                          Heb een liter alcohol in de vriezer, en een zak met restafval dus ben al een heel eind. Navimer 96%

                          Zo'n warmtevast schaaltje gekocht pirex ofzo. Eerst die afzuiger maar eens fiksen, de Santa's ophangen en dan zien we wel verder. Huisje is mooi opgeruimd, hondjes liggen naast me te relaxen en grey ook. Hapje eten nog, bietje uitbuiken en dan weer verder rommelen.

                          Last edited by Greyvol; 29 June 2016, 12:05.
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                            Altijd goed in donkere tijden op iemand terug kunnen vallen die je steunen kan

                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment


                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              Als je van cocos houdt kun je ook het volgende recept proberen.
                              Ca. 300 ml water, halve eetlepel vierge kokosolie en 0,4 gr wiet ca 10 minuten koken onder regelmatig roeren. Dan 1 zakje Nestle Hot chocolate extra cacao mix aanmaken met klein beetje koud water. Hierbij door een zeefje het gekookte wiet cocosolie water gieten, goed roeren en klaar. Evt. nog een beetje geklopte room erbij, heerlijk!
                              Met de hoeveelheden kan je varieren per wietsoort. Amnesia lemon was voor mij te heftig, alsof er een bliksemschicht door mijn lijf ging, maar Satori gaat prima daar word ik erg vrolijk en giegelig van.

                              Deze mix is het

                              En wat Q zegt over je privacy dat ben ik helemaal met hem eens. Je fotografeert en vertelt zoveel dat je op een gegeven moment hier herkend wordt. En er komen niet alleen goedbedoelende mensen op dit forum helaas.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                                Heb zojuist wat post gedelete en wat foto's
                                Fijn dat jullie dat even zeggen, had het niet zo in de gaten.
                                Ben ook erg euforisch omdat het zo goed gaat,

                                Afzuiger werkt toppie, variac op 100 en geen geurtje meer te bekennen. Bloemkool! hier had ik op gehoopt en werkt gvd nog beter als ik dacht. Denk dat die variac zelfs maar op 75 hoeft, ik zit eronder en hij bromt net als The Enterprise. Relaxed

                                Recept ga ik proberen, klinkt goed!
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X