Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Ziet er mooi uit Greyvol

    Mooie camoeflage
    Groene vingers

    Comment


      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      Ghahaha je zou bijna denken dat het geen wiet meer is zo met die nepbloemen erin, lol. Ik zie dat je ook zoon roodwitte kater hebt. hier lopen er ook twee de zelfde rond met iets minder wit.2015-09-10.jpg

      Comment


        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

        Haha goed gelukt he!
        Valt echt niet op, kan zo achter op de fiets

        Vorige keer viel dat ook niet op als je aan het rijden bent, maar voor het stoplicht zat ik zo van mmmmm

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Niet eens mij kat trouwens, maar die doet net of alles van hem is
        image.jpg image.jpg
        En dan gaat ie weer..
        Last edited by Greyvol; 19 May 2016, 12:56.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          Ow ook een bijenkast, super man jij bent echt goed bezig Die aardbeienregenton is ook erg origineel. Leuke tuin aan het worden.

          niet dat ik nu zo voor greenpace ben maar wel voor de bij http://www.greenpeace.nl/actie/bijen-redden-doe-je-zo/

          Comment


            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

            Ja super zeg, tuintje is fijn! is ook allemaal zo snel gegaan. Vandaag wat info bij een imker gehaald over een cursus. En net kwam mijn maatje langs en hebben we even staan genieten van de bedrijvigheid. Ze zijn de boel aan het opruimen en slepen de dooie eruit, meestal een stuk verder. Af en toe zelf over de schutting, netjes hoor.

            Ook even bij een andere bijenkast wezen kijken. Heel gaaf zo druk had ik het nog niet gezien. Durf nu al veel dichterbij te komen, ghehehe

            image.jpg image.jpg
            image.jpg
            Last edited by Greyvol; 19 May 2016, 14:59.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              Hahaha Greyvol

              https://m.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM
              http://youtu.be/_OBlgSz8sSM

              Krijg het filmpje jammer genoeg niet zo gepost dat je hem gelijk kan afspelen. Sorry daarvoor, beide zijn het zelfde.
              Groene vingers

              Comment


                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Niks mooier dan in de tuin genieten van de beestjes en bloemetjes .
                Denk inderdaad als je lekker met de Bijtjes bezig ben en meer kennis vanze opdoet je er minder bang van word
                Zelf weet ik nog dat ik over de nok van het dak rende, bang voor een bijtje

                Comment


                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  Op de nok van het dak en dan rennen, nou moe Linke soep!

                  Zonder parachute ga ik dat dak echt niet op. Al ben ik ook bezig die angst te takelen. Mijn vriendin heeft mij ooit eens mee genomen klimmen. Durfde echt niet omhoog te klimmen, maar toen de klas van 10 a 12 jarige naast me omhoog vlogen kon ik dat niet aanzien en heb het ook gedaan. Als zo'n klein ventje dat gvd kan, dan ik ook!

                  Bijen zijn dus best zachtaardig, zijn veel meer bezig met pollen scoren dan iets anders, en een keer prikken kan geen kwaad. elke keer als ik bzzzz bij mijn oor hoor geef ik nog steeds gas, maar dat stelt niet zo heel veel voor.
                  Mijn maatje staat in zijn t shirt mij nee schuddend aan te kijken..
                  heb wel een mooie foto!

                  Hahaha dat filmpje The bird

                  Word trouwens steeds drukker hiero, zouden ze iets van plan zijn?
                  image.jpg
                  Heb al iets gelezen van feromonen uitspreiden bij de ingang, bijen zijn keigoed in navigeren maar het ingang gaatje hebben ze moeite mee blijkbaar. Ze kunnen ook de motor laten draaien zonder vleugels, in zijn vrij zeg maar en dan gas geven, vroem, vroem.
                  Last edited by Greyvol; 19 May 2016, 17:23. Reden: Een mens lijdt en meest door het lijden dat hij vreest
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Update:
                    Vandaag zouden we eigenlijk de buitenplanten wegbrengen maar we konden helaas nog niet terecht. Dan maar die hyve opmaken en kijken wat we hebben. En volgens mij heeeeel goed nieuws, zie ik daar de queen? en nieuwe broed?, haha beter kan volgens mij echt niet.
                    image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

                    Eigen foundation, oftewel dat stripje wax hebben ze eraf geknikkerd en zelf mooie nieuwe witte was gemaakt, en volgens mij zie ik al een kopje van een nieuwe werker

                    Last edited by Greyvol; 21 May 2016, 12:24. Reden: Check one, eerste week bijenvolk
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      Hey Greyvol prachtig he om naar te kijken zou nog wel meer foto's willen zien

                      Comment


                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        Ghihihi,
                        Eerst ff iets op de bus doen

                        Tot straks..
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          Je hebt ook een erg kleine aanvliegplank. Ik doe zelf soms paragliding aar als ik op zoon richel moest landen,.. Deze wat groter en in een kleurtje dan vinden ze de ingang makkelijker. Zou wel een holle boom kast willen en dan op een natuurlijke manier met de bijen omgaan dus zonder zuren tegen de faraomijten en ze geen suikerwater voeren maar hun honing laten houden.
                          Last edited by FlintStoned; 21 May 2016, 15:44.

                          Comment


                            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                            Leuke plaatjes Greyvol
                            Groene vingers

                            Comment


                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              Dat is idd prachtig zo Flint zoals moeder natuur het bedoeld heeft
                              maare voelen ze zich niet eerder bedreigd zo en ben je ze dan niet kwijt in de winter ?

                              Comment


                                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                                Je kan dat ook wat nabootsen. En als ze gaan dan vinden ze niet genoeg eten dus je moet wel ook voor wat te eten zorgen. of de boom is kwa klimaat niet aantrekkelijk genoeg enz. Het moet vooral droog zijn dus een goed dakje is wel een must. Helaas is mijn mini tuintje niet geschikt genoeg. Misschien later eens ooits.

                                https://www.google.nl/search?q=Een+k...w=1173&bih=788
                                Last edited by FlintStoned; 21 May 2016, 15:45.

                                Comment

                                Bezig...
                                X