Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balkonkweek Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Balkonkweek Haze

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    ik ben dit jaar voor het eerst sinds lang weer eens begonnen met kweken. Ik heb nu 16 plantjes op het balkon staan, waarvan de meeste het redelijk goed doen.

    Na het kiemen van de zaadjes hebben ze twee weken voor het raam gestaan zonder lamp. Nu staan ze inmiddels anderhalve week buiten in 10 liter potten, en een paar bij elkaar in een wasmand. Ik heb voorgemengde grond van een growshop gebruikt.

    Hieronder staan wat foto's, ik hoor graag wat jullie er van vinden.

    later!
    Attached Files

    #2
    Re: Balkonkweek Haze

    Zien er erg goed uit, lekker grondje ook natuurlijk
    Op het balkon heb je ook niet zoveel last van beestjes als midden in de tuin tussen alle andere planten.
    Als je vragen hebt, mag je altijd stellen

    Je kan je ook ff voorstellen op de Member Introduction:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/m...roduction.html

    Hoeveel kweken heb je al gedaan?

    Comment


      #3
      Re: Balkonkweek Haze

      Valt weinig te zeggen
      Maar ziet er goed uit tot hier toe

      Vergeet aub niet:
      welkom-op-cannabis-forum.html

      Succes ermee he, ik spring nog wel eens binnen op uw thread

      Comment


        #4
        Re: Balkonkweek Haze

        ziet er goed uit maar wat ga je doen als je de balkon deur niet meer open krijg

        Comment


          #5
          Re: Balkonkweek Haze

          Mooi verzorgd, gelijke potjes, mooie plantjes . Dit belooft veel goeds, blijkbaar heb je het graag netjes.

          Op welk grond teel je ?

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: Balkonkweek Haze

            Hee gasten, bedankt voor de reacties!

            Ik heb een jaar of tien geleden een paar kweken gedaan, 1 binnen, 1 buiten en een paar keer in het bos (niet zo'n succes die laatste).

            Ik kweek op een kant en klare mix van growshop Nederlicht in Amsterdam. Ik weet niet exact wat erin zit, in elk geval perliet en meststoffen. Ik hoefde tijdens de groei niet bij te mesten zeiden ze.

            Ik ga zo gauw het duidelijk is wat het geslacht is een paar planten (vrouwtjes) bij vrienden op het balkon zetten. Dus dan kunnen die balkondeuren vast nog wel open

            ik ga een week naar Duitsland, dus kan voorlopig even niks posten.

            Groeten, Tinus

            Comment


              #7
              Re: Balkonkweek Haze

              Oorspronkelijk geplaatst door Tinus
              Hee gasten, bedankt voor de reacties!

              Ik heb een jaar of tien geleden een paar kweken gedaan, 1 binnen, 1 buiten en een paar keer in het bos (niet zo'n succes die laatste).

              Ik kweek op een kant en klare mix van growshop Nederlicht in Amsterdam. Ik weet niet exact wat erin zit, in elk geval perliet en meststoffen. Ik hoefde tijdens de groei niet bij te mesten zeiden ze.

              Ik ga zo gauw het duidelijk is wat het geslacht is een paar planten (vrouwtjes) bij vrienden op het balkon zetten. Dus dan kunnen die balkondeuren vast nog wel open

              ik ga een week naar Duitsland, dus kan voorlopig even niks posten.

              Groeten, Tinus
              tinus ik denk dat de pot grond die je bij de growshop hebt gehaald maar een week of 5/6 voeding geeft daarna moet je zelf weer aan de gang
              of je laat het over an mama natuur gewoon in de gaten houden als ze dit doen gewoon lekker zo laten

              Comment


                #8
                Re: Balkonkweek Haze

                Oorspronkelijk geplaatst door Tinus
                tinus ik denk dat de pot grond die je bij de growshop hebt gehaald maar een week of 5/6 voeding geeft daarna moet je zelf weer aan de gang
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Balkonkweek Haze

                  gaat helemaal goed komen
                  maar wat ga je met al die meisjes doen als ze echt groot worden :o
                  of heb je al ergens een mooi plekje gevonden

                  Comment


                    #10
                    Re: Balkonkweek Haze

                    Ik hoop het!

                    Waarschijnlijk is de helft mannelijk (weet niet meer of het nou feminized zaad was of niet) dus dan blijven er een stuk of 8 vrouwtjes over. Ik laat er dan 4 op het balkon staan, en bij twee vrienden met een balkon zet ik er dan 2. We splitten dan de opbrengst, goeie deal toch?

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Balkonkweek Haze

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tinus
                        Zij nemen tenslotte ook een groot risico
                        Op zich valt het risico dat ze nemen wel mee toch? Ze hebben twee plantjes, terwijl er in Nederland niet moeilijk wordt gedaan over vijf planten. Verder hoeven ze alleen maar water te geven, de investeringen doe ik. En ze hebben nog het genot van een paar mooie wietplanten ! Het zijn trouwens ook niet echt grote rokers

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Balkonkweek Haze

                            Hallo mensen, hier weer een paar nieuwe foto's.

                            De planten hebben nogal een kromme steel. Dit komt volgens mij omdat ze vrij veel wind krijgen, en de grond nogal los is. weet iemand of dit kwaad kan? Afgezien daarvan doen ze het goed, ze groeien lekker.

                            Verder vroeg ik me af wanneer ik ze over moet potten. Ze staan nu zo'n 5 weken in 10 liter potten (waar maar 7 liter grond in zit denk ik). Er komen nog geen wortels uitgegroeid van onderen.
                            Attached Files
                            Last edited by Tinus; 7 October 2008, 12:21.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X