Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beter laat dan nooit :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: beter laat dan nooit

    ok ik zal er wat meer tegen praten zal ik ze nu wel al in een grotere pot zetten? ook denk ik dat ik op die kleine eens dat toppen ga proberen. leuk om te proberen voor volgend jaar.

    Comment


      #17
      Re: beter laat dan nooit

      Dat overpotten hangt ervan af hoe lang ze al in die zwarte potten staan. Normaal gesproken, aan de hoogte en structuur van je plant te zien, ga je zeker mogen verpotten een dezer dagen. Vergeet vooral je aarde niet nat te maken vooraleer je verpot, zo vormt alle potgrond een mooi geheel .

      Bon chance! en mooi verslag trouwens

      Greetz

      Comment


        #18
        Re: beter laat dan nooit

        ok dan gaan ze mooi de volle grond in. ook zal ik morgen iets kopen tegen vlieg en spint, heb een paar kleine wit/groene vliegjes gezien op mijn plantjes en op enkele bladeren wat gaatjes gevonden. iemand nog tips voor welk middel ik het beste kan kopen?

        Comment


          #19
          Re: beter laat dan nooit

          ziet er goed uit zover, gratz!

          en succes verder met je plantjes

          -stuntman Bart

          Comment


            #20
            Re: beter laat dan nooit





            ruim een week verder en de plantjes die in de volle grond staan groeien snel. vandaag de planten ingespoten tegen luizen en witte vlieg.
            had een paar vliegjes gezien in mijn planten thuis die in pot staan plus een paar gaten in het blad vandaar dat ik ze allemaal maar heb behandeld.
            ik denk zelf dat het geen kwaad kan. ik heb duoflor spray gebruikt van bayer.

            ook beginnen de kleine achterblijvers nu te groeien dat praten werkt wel yrrab

            ik weet dat de planten vrij dicht op elkaar staan maar ik heb de ruimte dan ook maar te leen zal wel een grote bos worden

            Comment


              #21
              Re: beter laat dan nooit

              hai,

              Netjes leo, daar in die volle grond zullen ze het wel naar hun zin hebbben, ben benieuwd !!

              grtz

              Comment


                #22
                Re: beter laat dan nooit

                Mooie plantjes, allemaal op een rijtje.
                Groeien heel goed, ook al is het oud zaad. Hoe heeft je vriendin het ze dan bewaard?

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #23
                  Re: beter laat dan nooit

                  zie je nou komt meestal wel goed en die kleintjes kunnen nog de mooiste worden ook
                  ps mooi 4 op een rij is allen jammer dat ze zo dicht op elkaar staan
                  maarja het is al tof dat je een stukje mag lenen

                  Comment


                    #24
                    Re: beter laat dan nooit

                    Oorspronkelijk geplaatst door zion
                    Mooie plantjes, allemaal op een rijtje.
                    Groeien heel goed, ook al is het oud zaad. Hoe heeft je vriendin het ze dan bewaard?
                    zion

                    nou ze zaten gewoon in een blauw zakje het zelfde zakje waar wiet in zit als je het in de shop haalt alleen dan blauw en liet geen licht door.

                    Comment


                      #25
                      Re: beter laat dan nooit



                      hier een plantje die ik eigenlijk weg zou gooien. het plantje was behoorlijk aangetast door slakken toen i 15 cm hoog was.
                      heb hem toch maar even weg gezet en zie hier het word misschien toch nog iets. hij is op natuurlijke wijze getopt door de slak en heeft nu 2 toppen. ik heb hem maar even in een cementkuip gezet die ik toevallig nog had staan. het is zeker geen plaatje om te zien maar ik denk dat het best nog een redelijk struikje kan worden.

                      Comment


                        #26
                        Re: beter laat dan nooit

                        LOL natuurlijk getopt door een slak ZAlig gewoon!
                        Ge maakt wat mee op JD!

                        Ziet er keurig uit leo! Gaat lekker goed daar!

                        Comment


                          #27
                          Re: beter laat dan nooit

                          heb er een smilie achter gezet maja het is toch zo!!! getopt door een slak (ok het klinkt grappig idd)

                          Comment


                            #28
                            Re: beter laat dan nooit

                            Je zal staan kijken wat dit plantje je nog zal geven, Er zijn vele buiten kwekers die expres hun plant verminken of doen stressen. Het waarom is me nog onbekend maar heb er wel al mooie resultaten van gezien.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
                            Ge maakt wat mee op JD!
                            We hebben het laatste nog niet gezien op JD .

                            Grtz

                            Comment


                              #29
                              Re: beter laat dan nooit

                              we zullen het zien ik houd jullie op de hoogte

                              Comment


                                #30
                                Re: beter laat dan nooit



                                dan hier het laatste project. wederom op een te kleine ruimte maar me neef was zo goed om in zijn hele kleine achter plaats toch wat ruimte te maken . 3 plantjes die wat achter gebleven waren in de volle grond. uit gegraven en gevult met aarde en nu maar afwachten wat het word.

                                Comment

                                Bezig...
                                X