Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beter laat dan nooit :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: beter laat dan nooit

    dat zou kunnen idd weet alleen niet wanneer ik daar weer ben want ik ga zo ook een week weg. maar ik maak me zelf niet echt veel zorgen zijn niet echt veel gele bladeren. die bij mijn zwager krijgen iets minder verzorging dan mijn eigen en ik heb hem net wat extra voeding gegeven. dus komt vast goed allemaal.



    een van de 2 stekjes die het maar hebben overleeft. 4 andere zijn nog wel groen maar slaan gewoon niet goed aan. ik heb hem gevraagt waarom hij eentje weer uit de volle grond gehaald heeft en hij wou dat gewoon ff proberen. in mijn ogen niet heel verstandig maar goed.

    Comment


      #92
      Re: beter laat dan nooit



      van mijn eigen plant thuis hoop dat je het zo wat kan zien smokey. het zijn echter maar een paar blaadjes aan de onderkant, de rest is mooi groen.



      wel ben ik er bijna zeker van dat het 3 verschillende soorten zijn. links duidelijk over de hele pland iets dikkere blaadjes(meer indica?) in het midden kijkt ook over de hele plant iets dunner en duidelijk een donkere kleur. en rechts heb ik 3 planten van die zijn iets lichter groen en ook duidelijk dunner blad (meer sativa?)


      krijg er geen genoeg van eindelijk wat resultaat



      dit word een topper denk ik

      Comment


        #93
        Re: beter laat dan nooit

        Jammer van je gele bladeren hier en daar.
        Maar ik denk dat zowat elke buitenteler er last van krijgt.
        Dat is gewoon het einde dat nadert.
        Ik geef hier supplementen van kweetni wa, en nog verkleuren hier en daar bladeren geel.
        Nu zelfs zodanig dat ik bitterzout tekort kom!

        It's normal, don't be bothered about it.
        Wel mag je al beginnen met bloeivoeding, indien je dat nog niet gedaan heb.
        Enfin ik lees dat je voeding bijgeeft, maar welke juist?

        Verder ziet dat daar op en top uit, en die "getopte topper" zal je inderdaad heel blij maken
        Die staat er heel mooi en fier bij.

        Comment


          #94
          Re: beter laat dan nooit

          ik geef idd bloeivoeding van dutchpro eerder in mijn verslag terug te zien.

          ik gebruik de:
          ORIGINAL BLOOM SOIL/AARDE A+B

          http://www.dutchpro.nl/nl/index.php

          Comment


            #95
            Re: beter laat dan nooit

            ben een weekje afwezig en laat de verzorging over aan me wederhelft.

            Comment


              #96
              Re: beter laat dan nooit

              naar waar ga je?

              Comment


                #97
                Re: beter laat dan nooit

                weekje karper vissen in frankrijk vertrek deze nacht dus tot volgende week

                Comment


                  #98
                  Re: beter laat dan nooit

                  Joepz, de ballen leo28.
                  Catch them if you can

                  Comment


                    #99
                    Re: beter laat dan nooit

                    Veel plezier Leo28, hoeveel kilo verwacht je te vangen in de hele week?
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      Re: beter laat dan nooit

                      Je zal dit pas een week later lezen, maarjah.
                      Je hebt echt de groene vingers, volgens mij is het aangeboren.
                      Ik heb 2 plantjes staan bij een vriend, die ik in de maand april heb doen ontkiemen. En ik schaam me als ik zie wat voor plantjes jij hebt, ondanks je zo laat begonnen bent.
                      Je eerste kweek en je weet al stekjes te nemen van je planten, terwijl de meeste growers er vaak meerdere keren over doen om te slagen.
                      Echt heel knap wat je daar doet, respect!

                      Veel plezier op je weekje vissen!
                      En succes verder

                      Greetz,
                      zion

                      Comment


                        Re: beter laat dan nooit

                        terug van weg geweest ipv deze ochtend zijn we gister avond vertrokken, na een geslaagde week vissen.
                        @ weedy: ik wist 5 karpers te vangen van 24-35-34-36-41 pond en me pa: 38-41-8-28 pond. niet echt veel vissen maar wel mooie maatjes.

                        @zion ik ben idd ook wel blij met het eerste resultaat. bij thuis komst heb ik meteen ff gekeken al was het erg donker, en ik was verbaast hoe ze al gegroeit zijn. er zitten al aardige toppen in, zal zo ff wat foto's maken.

                        Comment


                          Re: beter laat dan nooit

                          Leuk dat je weer terug bent, toch 'n redelijk gewicht gevangen man

                          Ik ben benieuwd naar je foto's
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            Re: beter laat dan nooit

                            nou dan hier weer een paar plaatjes van mijn dames













                            ze zitten allemaal lekker vol!! alleen zijn 2 iets later in bloei gekomen maar we zullen wel zien wat het word. ik ga deze week ook weer even kijken bij de 4 in de volle grond, deze zijn bijna 3 meter hoog dus ben erg benieuwd hoe vol die zitten.

                            Comment


                              Re: beter laat dan nooit

                              Mooie toppen Leo!

                              Greetz

                              Comment


                                Re: beter laat dan nooit

                                de bloei zit er al lekker in al moet je nog wel een paar weken aan je toppen te zien, jammer dat het weer ons allen een beetje laat zitten deze week.
                                maar het is natuurlijk altijd lekker thuis komen als je je planten zo aantreft

                                keep up the good work

                                gr Greenland
                                If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                                Comment

                                Bezig...
                                X