Hoe zien ze eruit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cannab0y

    #106
    Oogst eerst de grotere toppen die toprot bevatten, alsook alle kleintjes die tekenen van rot vertonen. De kleinere toppen en rotvrije toppen kan je dan nog laten hangen en laten afrijpen. De toppen met rot kan je daarna fijnknippen en alle rot verwijderen, om zo je wietje achteraf te laten drogen.

    Greetz

    Comment

    • beernd
      Retired
      • Jul 2008
      • 135

      #107
      Zo mensen ze zijn geknipt! In totaal 9 uur over gedaan en echt veeel afgehaald. In totaal nat rond de 6 kilo. Nu wachten tot ze droog zijn. Hier enkele pics wat wat topjes, zat wel hoop rot in af en toe
      Attached Files

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #108
        wow, zien er heel compact uit!
        wat hou je meestal over? 1/5 ofzo?
        Hopelijk bevalt ie je!!!!!!

        Greetzzz

        Comment

        • beernd
          Retired
          • Jul 2008
          • 135

          #109
          Ja redelijk compact, ik d8 dat je 1/5e overhield ja! ik hoop t hek een kilotje kan ik jaartje mee vooruit

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #110
            Ziet er nice uit, nog ff drogen en je hebt je eigen blowtje.
            Laat het je smaken

            Comment

            • Fridge
              Retired
              • Jul 2008
              • 133

              #111
              Nice man! K2 Rulez! Ik wacht tot na het weekend! Ik verwacht er nat ook een paar kilo af te halen, heb 3 hele dikke planten en 2 wat kleinere! I'll keep you updated!

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #112
                waw nice buds man dat beloofd in het het droog gewicht!!!
                grtzzz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • laurens_enzu
                  T.H.C. Master
                  • May 2008
                  • 512

                  #113
                  zal zeker droog 1.5kilo opleveren denk ik.
                  grtz

                  Comment

                  • beernd
                    Retired
                    • Jul 2008
                    • 135

                    #114
                    Dat zal mooi zijn!

                    Comment

                    • hobbyist
                      Banned
                      • Oct 2008
                      • 605

                      #115
                      wooow wat een lekkere oogst
                      is die schuur waar je ze in hebt opgehangen alleen niet heel vochtig??

                      groet

                      Comment

                      • leo
                        Retired
                        • May 2008
                        • 659

                        #116
                        nog even en dan heb je een fijn rokertje

                        Comment

                        • beernd
                          Retired
                          • Jul 2008
                          • 135

                          #117
                          Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist
                          wooow wat een lekkere oogst
                          is die schuur waar je ze in hebt opgehangen alleen niet heel vochtig??

                          groet
                          Hoi nee dit was een tijdelijke hangplaats laat maar zeggen, ze drogen ergens anders

                          Comment

                          • beernd
                            Retired
                            • Jul 2008
                            • 135

                            #118
                            Hallo, is het normaal dat ze als ze aan het drogen zijn helemaal bruin worden??? heb hier een zakje wiet liggen ook K2, en is nog mooi groen van kleur (is uit de shop)
                            Greeetz

                            Comment

                            • beernd
                              Retired
                              • Jul 2008
                              • 135

                              #119
                              kijk is deze kleur normaal?
                              thanksss
                              Attached Files

                              Comment

                              • jappie
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Sep 2008
                                • 54

                                #120
                                naar mijn weten wordt zo goed als alles bruiner tijdens het droger, of die kleur normaal is durf ik niet met zekerheid te zeggen.
                                Vaak kun je zelf wel voelen of het goed gedroogd is.
                                Een nog niet goed gedroogd topje voelt een beetje 'klef' aan.

                                Het ziet er wel goed uit moet ik zeggen, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het ook echt goed is. Daarvoor ben ik nog te "beginnend"

                                grz

                                Comment

                                Bezig...