Hoe zien ze eruit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beernd
    Retired
    • Jul 2008
    • 135

    #46
    Re: Hoe zien ze eruit?

    dit is een betere
    Attached Files

    Comment

    • beernd
      Retired
      • Jul 2008
      • 135

      #47
      Re: Hoe zien ze eruit?

      nog een
      Attached Files

      Comment

      • DaTom-p
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 209

        #48
        Re: Hoe zien ze eruit?

        Zit waarschijnlijk in de genen van de plant. Is doodnormaal

        Grtzzzz
        Take a look at my Ice-Cold-Killers!

        Comment

        • beernd
          Retired
          • Jul 2008
          • 135

          #49
          Re: Hoe zien ze eruit?

          He mede kwekers.

          Nog een vraagske, wanneer moet ik eigenlijk stoppen met voeden?

          Comment

          • MarcoPM
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2008
            • 220

            #50
            Re: Hoe zien ze eruit?

            Het beste is om 1 a 1,5 week voor het oogsten te stoppen met voeden, en tot het oogsten alleen maar water te geven. Dit water mag ook suikerwater zijn, dit zorgt blijkbaar (weet het niet uit ervaring, maar lijkt me logisch) voor een zoetere smaak.
            Mocht je oogsten zonder dat je bent gestopt met voeding geven, kan je wiet ook naar de voeding smaken, en dat is zeker niet lekker.

            Comment

            • beernd
              Retired
              • Jul 2008
              • 135

              #51
              Re: Hoe zien ze eruit?

              He bedankt en hoe weet ik wanneer ik kan oogsten dan? wat is de bloeiduur van deze K2?
              heb ze 16 mei geplant dus staan ze 14 weken nu. Grzz

              Comment

              • laurens_enzu
                T.H.C. Master
                • May 2008
                • 512

                #52
                Re: Hoe zien ze eruit?

                zoek eens bij de zoekfunctie onder ''trichomes'' dit zijn de kristalen als deze amber kleurig zijn mag je oogsten.
                grtz

                Comment

                • GEORGE
                  Senior Stoner
                  Member
                  • May 2008
                  • 26

                  #53
                  Re: Hoe zien ze eruit?

                  bloeitijd van k2 is 7a 8 weken

                  Comment

                  • beernd
                    Retired
                    • Jul 2008
                    • 135

                    #54
                    Re: Hoe zien ze eruit?

                    T is buitenwiet

                    Comment

                    • beernd
                      Retired
                      • Jul 2008
                      • 135

                      #55
                      Re: Hoe zien ze eruit?

                      Die trichomes dan wel met een vergrootglas bekijken? dus als ze milky zijn duurt t nog ongeveer 2 weken voordat ze amber kleuren.

                      Comment

                      • Fridge
                        Retired
                        • Jul 2008
                        • 133

                        #56
                        Re: Hoe zien ze eruit?

                        Hey Beernd,

                        Planten zien er goed uit man! Gaat lekker!
                        Mijne gaan ook erg goed, volop topontwikkeling! Je kan echt goed zien dat het dezelfde soort is!

                        Succes en ik volg je!

                        Grtz!

                        Comment

                        • beernd
                          Retired
                          • Jul 2008
                          • 135

                          #57
                          Re: Hoe zien ze eruit?

                          Hier weer ff paar pics van me meisies, lekker compacte toppen. heb ook ff PK13-14 aangeschaft volgende week weekje verwennen!
                          was bij de growshop die zeiden dat er wel 400gr per plant af kon komen als je lekker dikke toppen hebt.
                          Attached Files

                          Comment

                          • Cannab0y

                            #58
                            Re: Hoe zien ze eruit?

                            Van welk merk heb je die PK 13-14 gekocht? Bio Nova? Die gebruik ik namelijk zelf en het helpt echt wel

                            Je planten zien er goed uit, doe zo voort

                            Greetz

                            Comment

                            • beernd
                              Retired
                              • Jul 2008
                              • 135

                              #59
                              Re: Hoe zien ze eruit?

                              Hey deze heb ik gehaald van canna
                              Attached Files

                              Comment

                              • beernd
                                Retired
                                • Jul 2008
                                • 135

                                #60
                                Re: Hoe zien ze eruit?

                                Nog een pic, heerlijk weer nog, vanaf dinsdag wordt t minder dus afdak bouwen ....
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...