Hoe zien ze eruit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cannab0y

    #121
    Ziet er zeker goed uit hoor, hoe lang zijn ze al aan het drogen?

    Greetz

    Comment

    • beernd
      Retired
      • Jul 2008
      • 135

      #122
      Oh dit is een stukje dat nu 1 week ligt, de rest hebben we donderdag opgehangen op een soort van net van plastic spul. slinkt als de neten joh! die dikke toppen is zowat niks van over, jammers!

      Comment

      • emiel_s
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 694

        #123
        ik heb nog nooit zo een zwart topje gezien hij is nog wel goed nat volgens mij ik kan niet zeggen of het wel of niet goed is
        Schutto In tha house

        Comment

        • leo
          Retired
          • May 2008
          • 659

          #124
          mijn topjes die al droog zijn waren ook redelijk donker geworden

          Comment

          • beernd
            Retired
            • Jul 2008
            • 135

            #125
            Hier een paar fotos hoe ze liggen te drogen en een close up van een drogende top,
            Attached Files

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #126
              Waneer mag ik komen proeven . Mooi laten drogen en daarna genieten maar.

              Grtz

              Comment

              • Cannab0y

                #127
                Ziet er nice uit

                Het valt op dat het door een vrouw geknipt is, mijn vriendin knipt ook altijd fijner dan ik

                Good job!

                Greetz

                Comment

                • beernd
                  Retired
                  • Jul 2008
                  • 135

                  #128
                  Dank je, je mag altijd komen proeven hoor van de heerlijke K2 weedjes

                  Comment

                  • leo
                    Retired
                    • May 2008
                    • 659

                    #129
                    Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
                    Ziet er nice uit

                    Het valt op dat het door een vrouw geknipt is, mijn vriendin knipt ook altijd fijner dan ik

                    Good job!

                    Greetz

                    dat is idd een feit!!! mijn vriendin knip als een prof. of wij zijn gewoon snel tevreden

                    Comment

                    • Wierie Wierie
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 848

                      #130
                      Zo dat ziet er ook al aardig uit
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment

                      • beernd
                        Retired
                        • Jul 2008
                        • 135

                        #131
                        Hee hallo! Zo vandaag iets meer dan de helft rookklaar geknipt, en 600 gram eraf, morgen nog ongeveer 300 gram, dus bijna een kilotje rookgenot. eindverslag volgt nog

                        Comment

                        • beernd
                          Retired
                          • Jul 2008
                          • 135

                          #132
                          He lui

                          Ben ik weer, tijdje uit de running geweest. Maar het eindgewicht is 950 gram geworden,
                          netjes toch bijna een kilotje!
                          Greetz en iedereen happy newjear en tot volgend jaar!

                          Comment

                          • MarcoPM
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2008
                            • 220

                            #133
                            Bijna een kilo .
                            Jij ook een gelukkig nieuwjaar .

                            Comment

                            Bezig...