Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tijd voor een update!
Na een midweek even lekker op vakantie te zijn geweest nu weer lekker thuis.
De dames hebben vorderingen gemaakt, nu bij alle 5 planten duidelijke bloemvorming zichtbaar
Ben nu volop bezig met Canna flores (bloei) en Canna Booster om de dames lekker te verwennen.
Om de dag geef ik ze te "eten" uiteraard afhankelijk van het weer.
De planten in de volle grond geef ik per voedingsbeurt ongeveer 10 liter water, gaat erg goed!
Binnen luttele seconden is het water volledig opgezogen in de grond..
Eergisteren heb ik de dames ook even een knipbeurt gegeven, ze waren zo ongelofelijk bossig geworden dat het licht er amper bij kon.
De grootste plant meet nu 1.70m, hoop dat nu eindelijk stopt met groeien anders komt ze boven de haag uit!
Realiseerde me trouwens ineens dat het pas eind oktober gaat worden wanneer ik ga
Damn! Die maanden september en oktober moeten echt héél goed gaan worden!
Ey man, ja mooi zien ze eruit, gaaf dat wij op dezelfde bloeidinges zitten he! ze zien er net zo uit als bij mij!
dus jij geeft ze om de dag voeding en cannaboost? Heb je daar een reden voor ? ik geef ze elke dag namelijk.
Hoop dat we idd zonnige sept en okt krijgen want anders hebbe we een probleem..
doe jij nog pogingen om ze s nachts binnen te zetten ofzo, voor t vochtige weer?
Ben idd benieuwd wat de opbrengst wordt! weet jij ong hoeveel je kan krijgen per kilo?? en zou er een kilo afkomen denk je? Heb dr nie zoveel ervaring mee..
Hopen op geen toprot of die zooi!
Idd lachuh man dat we in dezelfde cyclus zitten!
Ik geef ze idd om de dag voeding, met de reden dat ik ze niet wil overvoeden en ze niet té afhankelijk wil laten zijn.
Soms als het zo uitkomt geef ik ze ook wel eens 4 dagen niets, zeker als er veel regen is gevallen..
Jij hebt ze in potten staan toch? Dan zou ik helemaal uitkijken met elke dag voeden, tenzij je voedingsgrond zo arm aan voedingstoffen is..
Gewoon kijken hoe je planten reageren op de voeding!
Voor mij is het ook de eerste keer maar ik heb zo ongelofelijk veel hier op het forum gelezen (BOBO, CANNABOY and SMOKEY RULE!)
dat ik wel ben gaan snappen hoe het werkt allemaal. Daarbij heb ik ook gewoon op internet gesurft.
Als je alle info op een hoop gooit in je hoofd kies je daar gewoon je eigen middenweg in, elke plant is immers anders!
Ik heb geen idee wat de opbrengst gaat worden, zal ook echt aan het weer gaan liggen, hoe meer zon hoe beter!
Hier op het forum praten we niet over "handels" prijzen, mede omdat iedereen hier kweekt voor zijn hobby en het lekker zelf oprookt.
Ik weet wel dat buitenwiet niet zoveel opbrengt als binnenwiet, mede omdat je bij buitenwiet afhankelijk bent van moeder natuur, binnen simuleer je moeder natuur en heb je dus grotendeels zelf in de hand hoeveel opbrengst je gaat krijgen..
Hoeveel planten heb je staan? Ik denk dat er ongeveer, afhankelijk van het weer etc. je heel erg in je handjes mag knijpen als je er DROOG tussen de 100 en 150 gram af kan halen per gemmiddelde plant...
Dit is een pure gok, zoals ik al zei, het is gewoon van heel veel dingen afhankelijk..
Ik geniet elke dag van de dames, het is gewoon erg verslavend om te zien hoe de planten per dag veranderen!
Laten we idd hopen dat het weer enigzins goed blijft, oktober moet echt redelijk goed zijn om er nog een beetje wat van te maken!
Ik kan ze niet naar binnen halen omdat ze in de volle grond staan, ik ga binnenkort nog wel een afdakje maken om de regen tegen te houden...
Die vierde foto is vast en zeker een vrouwke, ze heeft al mooi toppen .
Grtz
Hey Bobo,
Het zijn alle 5 vrouwen, heb ze gekocht als stekje... Dat gaat goed komen! Ze staan alle 5 in bloei, de één is iets verder als de andere..
Kan niet wachten tot ik ze ga oogsten!!
Tering, het is echt huilen met de pet op he... Pisweer!
Tot nu toe houden de K2's het goed, ik check bijna elke dag, vanmiddag heb ik ze even "uitgeschud".
Alle bloemen stonden vol met water..! AAAARG!
Jouw planten zijn ook echt super man, echt goed gedaan!
Idd lachuh man dat we in dezelfde cyclus zitten!
Ik geef ze idd om de dag voeding, met de reden dat ik ze niet wil overvoeden en ze niet té afhankelijk wil laten zijn.
Soms als het zo uitkomt geef ik ze ook wel eens 4 dagen niets, zeker als er veel regen is gevallen..
Jij hebt ze in potten staan toch? Dan zou ik helemaal uitkijken met elke dag voeden, tenzij je voedingsgrond zo arm aan voedingstoffen is..
Gewoon kijken hoe je planten reageren op de voeding!
Voor mij is het ook de eerste keer maar ik heb zo ongelofelijk veel hier op het forum gelezen (BOBO, CANNABOY and SMOKEY RULE!)
dat ik wel ben gaan snappen hoe het werkt allemaal. Daarbij heb ik ook gewoon op internet gesurft.
Als je alle info op een hoop gooit in je hoofd kies je daar gewoon je eigen middenweg in, elke plant is immers anders!
Ik heb geen idee wat de opbrengst gaat worden, zal ook echt aan het weer gaan liggen, hoe meer zon hoe beter!
Hier op het forum praten we niet over "handels" prijzen, mede omdat iedereen hier kweekt voor zijn hobby en het lekker zelf oprookt.
Ik weet wel dat buitenwiet niet zoveel opbrengt als binnenwiet, mede omdat je bij buitenwiet afhankelijk bent van moeder natuur, binnen simuleer je moeder natuur en heb je dus grotendeels zelf in de hand hoeveel opbrengst je gaat krijgen..
Hoeveel planten heb je staan? Ik denk dat er ongeveer, afhankelijk van het weer etc. je heel erg in je handjes mag knijpen als je er DROOG tussen de 100 en 150 gram af kan halen per gemmiddelde plant...
Dit is een pure gok, zoals ik al zei, het is gewoon van heel veel dingen afhankelijk..
Ik geniet elke dag van de dames, het is gewoon erg verslavend om te zien hoe de planten per dag veranderen!
Laten we idd hopen dat het weer enigzins goed blijft, oktober moet echt redelijk goed zijn om er nog een beetje wat van te maken!
Ik kan ze niet naar binnen halen omdat ze in de volle grond staan, ik ga binnenkort nog wel een afdakje maken om de regen tegen te houden...
Succes kerel !!
Hey Fridge, ja ik heb ze in potten staan, 5 totaal. Met bemeste tuinaarde en cocopeat spul, heb ze tot nu toe elke dag voeding gegeven en ben bang als ik ze nu teveel geef dat ze overbemest worden, dus zal ze ook om de dag gaan geven! Ik hoop toch wel dat er meer af gaat komen ! misschien een kilotje dan? Ja ik geniet er ook van ben echt blij dat de topjes nu beginnen te groeien!
Hou me op de hoogte!
Comment