Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GotJah
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 66

    #121
    Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

    Bedankt voor jullie reacties... ga morgen maar eens beginnen met knippen dan en donker maken...

    Comment

    • Freddy
      Wicked Stoner
      • May 2009
      • 221

      #122
      Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

      Laat weten hoeveel het gedroogd is?

      Mvg

      Comment

      • GotJah
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 66

        #123
        Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

        Zekers Freddy...

        Vind alleen heer raar dat ik nog helemaal geen wietgeur ruik, ruik alleen maar gedroogde bladeren en die zoete geur aan m'n toppen???

        Groetjes

        Comment

        • misty
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1462

          #124
          Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

          Wiet begint pas na het drogen een herkenbare wietgeur te krijgen,
          Daarvoor ruikt het naar net gemaaid gras,
          Maak je geen zorgen
          Goed drogen,en daarna goed bewaren zal de geur zeker tevoorschijn halen.

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment

          • Wierie Wierie
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 848

            #125
            Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

            Nou bij mij ruikt het nu al zeeeer naar wiet als de planten in de schuur staan......

            Gotjah ik zou toch het blad snel gaan knippen want dat is echt klote als ze half uitgedroogt of slap zijn......tenminste ik vind dat voor geen meter knippen
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment

            Bezig...