Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oblivion's buitenkweek 2009.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

    denk idd da je ph meter niet zo accuraat .is en die witte haartjes aan die wortels zen normaal. zen de toekomstige vertakkingen van de wortel

    succes ermee

    Comment


      #17
      Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

      De amnesia doet het bij mij ook stukker beter dan de purple tops, ga volgende keer ook sowiezo direct in stekgrond laten ontkiemen ivm met beschadigingen... lijkt me stukken beter. Verder over de aanschaf van een ph meter... goedkoop is duurkoop... als je zeker wilt zijn van je ph waarde laat een monster nemen van je grond... niet dat ik dat zelf gedaan heb

      SUcces verder

      Comment


        #18
        Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

        ben benieuwd welke plant het het beste gaat doen

        Comment


          #19
          Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

          ik ben benieuwt naar die big bang suxes man

          grtz

          Comment


            #20
            Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

            zow wat een dikke zaad heb je daarbij gekregen ben benieuwd!

            Comment


              #21
              Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

              Gewoon effe zeggen dat die pH meter inderdaad de grootste rommel is die er op de markt te verkrijgen valt. Heb me ook laten vangen aan zo'n ding, 5euro. Allemaal weggesmeten geld... Die wijzer blijft gewoon altijd staan, net zoals ik hem aangekocht heb.
              Hopelijk wordt dat dikke zaadje waar je precies zo fan van bent wat

              Greetzzz

              Jona

              Comment


                #22
                Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                vandaag aan zo een ph-meter gekomen(zeg niet hoe).
                bij mij werkt hij wel maar het staafje brak af binnen 2 minuten zonder dat er iets special mee gedaan werdt.

                groete
                SPaCeCaKe

                Comment


                  #23
                  Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                  Ja, dan gaan ze toch dik m'n geld kunnen teruggeven bij de Aveve! Heb er bijna €8 voor betaald.

                  Nu nog een update. Heb een weekje vakantie en ben al druk bezig geweest met de grond klaar te maken, mest gehaald, etc. Maar daarover later meer.
                  Hier zijn al enkele foto's van hoe m'n plantjes er nu bijstaan.

                  De eertse is m'n lievelingetje. Was de eerste kiemer, doet het al van't begin erg goed en groeit het snelst. Helaas is er nog maar 1 van boven.
                  De Lemon Skunk:


                  De Super Silver Haze doet het ook prima:
                  #1

                  #2


                  De Purple Power, ook nog maar 1tje boven maar maakt het goed:


                  De AMS:
                  #1

                  #2


                  En uiteindelijk, de Big Bang! Big Bang? Bang om te groeien ja!
                  Ik snap niet wat het probleem is met die meisjes... Ze waren bij de eerste kiemers, deden het goed maar sinds een week ofzo zie ik geen voortgang, terwijl de LS en SSH echt groeien als kool. Op zich zit er wel nog leven in dus laten we hopen maar de blaadjes zien er verbrand uit langs de zijkanten. Nochthans staan ze net als de anderen aan de westkant dus krijgen ze een lekker avond-zonnetje. Ze staan ook dieper in hun pot dus minder direkt zonlicht...
                  Nu ja, oordeel zelf. Hier zijn de foto's:
                  #1

                  #2

                  #3


                  Achja, geduld is een schone zaak!

                  Comment


                    #24
                    Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                    ja, ik zal morgen even foto's maken van mijnn planten, kan je een beetje vergelijken, ik heb al 6 bladeren in 1,5 week
                    SPaCeCaKe

                    Comment


                      #25
                      Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                      En de mijne gaan allemaal kapot!
                      3 Big Bangs: Kapot!
                      1 AMS: Dood! En dan ook al weken aan't wachten op die andere twee.
                      Zucht, ik snap echt niet wat ik verkeerd doe, en die dingen kosten dan €4,50 per zaadje...
                      Straks zit ik wrs terug in de Bazaar, mathieu. Nieuwe zaadjes kopen. Ik moet en ik zal die plantjes hebben!

                      Comment


                        #26
                        Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                        hoelaat ga je naar de bazaar anders ga ik ook even en geef je ze genoeg water?
                        en geef je ze water met de planten spuit in de volle zon?
                        Last edited by mathieu; 18 April 2009, 10:37.
                        SPaCeCaKe

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                            is goed zal ik doen
                            ik ben er denki om kwart voor twee ofzo
                            bij de bazaar verkopen ze kleine potje voor 10 cent per stuk neem die ook!
                            SPaCeCaKe

                            Comment


                              #29
                              Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                              Oblivion je moet denk ik gewoon rustig doorgaan met water geven en vooral afwachten!
                              Geduld is echt een schone zaak met dit soort dingen. Heb ik ook met 1 plantje van mij. Die was veel later dan de andere 4. Gelukkig is het wel allemaal goed gekomen.

                              Hopelijk doen de andere het wel goed! blijf optimistisch he

                              Wat voor grond gebruik je trouwens?

                              Comment


                                #30
                                Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                                Ik vermoed dat ze te droog stonden, niet dat ze te weinig water hadden, maar dat de LV er rond veel te laag was, je moet ze in een tentje van plastic steken, zodat er condens opkomt, dan weet je zeker dat ze vochtig genoeg staan, en zeker nie teveel water geven in't begin, ze moeten nog wortels aanmaken enzo, gewoon wachten tot ze de grond zelf wat droog hebben getrokken eer opnieuw water te geven.
                                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                                Comment

                                Bezig...
                                X