Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oblivion's buitenkweek 2009.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

    Je kan de grotere toppen er af halen en de kleinere wat laten staan dan worden die ook voller .
    God was never on your side..

    Comment


      #92
      Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

      Hoi Oblivion,

      Je had gelijk.
      de haartjes beginnen bruin te worden.

      en nu nog even wachten.......en wachten..........en wachten.............en wachten
      DSC_1134.jpg

      DSC_1136.jpg

      DSC_1140.jpg

      DSC_1141.jpg

      Zal nog wel iets laten weten.

      groetjes,

      Comment


        #93
        Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

        ik zou tpoch maar gaan verduisteren met de nachtvorst
        .
        mooie kweek obilivionmijn twee planten zijn ook geoogst 1.298gram nat
        dus ik denk mongeveer daar eenderde van
        gruwelijk.
        check je later
        SPaCeCaKe

        Comment


          #94
          Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

          Echt, dat wachten is zo frustrerend he, Anubis. Al m'n vrienden zijn al weken hun eigen kweekje aan't roken en wij zitten maar te wachten. Maarja, het resultaat zal ook wel naar behoren zijn.
          Heb al een dikke joint van m'n AMS gedraaid van eerder geoogst. Echt een super stonede indica!
          Denk dat ik vandaag de grootste hoofdtoppen ga oogsten.

          En da's een behoorlijke oogst, mathieu. Laat het je smaken!

          Comment


            #95
            Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

            Veel succes met het knippen van je toppen straks! Hoop voor je dat je er lekker wat af gaat halen

            Comment


              #96
              Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

              Thx!
              Heb echt uren zitten knippen. Steekt idd wel wat werk in. Is ook wel goed vind ik, nat knippen, dan zie je direkt de kleine plekjes die aangetast zijn.
              Ik smijt straks nog wel wat foto's binnen van de drogende toppen.

              Comment


                #97

                Comment


                  #98
                  Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                  Die zaadjes zijn volgensmij nog zeker niet rijp, jammer.

                  Comment


                    #99

                    Comment


                      Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                      Minimaal 2 weken zodat het echt mooi droog is, en daarna kan je het nog langer laten drogen/curen voor een betere smaak.
                      Je kan het ook in de oven doen, maar dan smaakt het vies, en is het effect ook minder. Gewoon wachten is het beste .

                      Comment


                        Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                        Zelfs na 2/3 weken zijn de toppen nog redelijk nat. Ik steek ze dan enkele seconden in de micro/magnetron op de laagste stand, maar da's barbaars natuurlijk.

                        En die zaadjes. Tja, ik weet het niet. als de mogelijkheid had tot binnenkweken zou ik ze direkt eens proberen maar dat gaat nu niet. Mathieu wil er wel eentje proberen.

                        Een updateje: M'n AMS heb ik net binnen gezet want buiten staat die daar toch maar in de kou en regen. De ruwbouw is af en het is aangenaam warm naast de nieuwe pelletkachel.



                        Hier kan je duidelijk het effect zien als je het grootste gedeeltje van je plant weghaalt: Het wortelstelsel is veel groter dan de plant zelf dus als reactie zal de plant massaal bladgroen beginnen aanmaken = fotosynthese. Het paarse is van toen het enkele weken terug gevroren had. Het lichtgroene naast de toppen is er de afglopen dagen bijgegroeid. De plant zal dus niet zozeer z'n toppen vullen maar vooral blad aanmaken.
                        Sorry voor de kwaliteit maar krijg de focus niet altijd scherp.



                        In het serretje gaat het leven gewoon lekker z'n gangetje. Al blijft het er blijkbaar wel erg vochtig want elke dag vind ik wel wat schimmel op m'n planten.



                        Het stekken veldje:



                        Links: Een zware hangende top van m'n SSHaze #2. Daaronder een stekje van diezelfde plant. Het enige overlevende (moeilijke stekker) maar buiten leven doet het dus gewoon HELEMAAL NIETS!! niet groeien, niet bloeien, niets.... Dan nog enkele kleine indica's en een Lemon Skunk



                        Links: Lemon Skunk. Rechtsonder: SSHaze #2, daarachter SSHaze #1. En helemaal vanachter de Purple Power.



                        SSHaze Top, nog lang niet klaar.



                        Purple Power. Op het internet vind ik dan deze info:
                        De genen zijn afkomstig van een Thai/Colombia Haze-achtige type gekruist met een vroege Nederlandse skunk.
                        Type: Meest geschikt voor buitenkweek
                        NOT!



                        Aurora Indica zaadplantje. Heb er al meer dan de helft van moeten wegdoen. Nu komen de paar overgebleven zaadhulsjes ook vol schimmel te zitten.



                        Nog enkele close-ups van de toppen.





                        En een kleine White Rhino en een Cali-O




                        Wish me luck, ze moeten nog wel even staan...

                        Comment


                          Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                          Geluk zul je nodig hebben,de temp werkt iig mee,
                          Ben benieuwd.

                          Grts
                          Daniella
                          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                          Misty's ABC

                          Comment


                            Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                            Ja merci, het is dus noppes geworden...

                            De planten zijn geoogst omdat ze bomvol rot zaten. Buiten m'n AMS is er vrijwel niks rookbaars afgekomen. Bij de Haze wist ik dat het mis kon gaan, daarom had ik er ook maar 2 van gekocht.
                            De Lemon Skunk en Purple Power etc. zouden wel geschikt zijn voor buiten.. Niet dus, ze staan zelfs nog minder ver dan de Haze.

                            Ik heb de dingen weer veel te groot aangepakt en te veel geld aan uitgegeven. Tot zover mijn mislukte oogst (buiten m'n AMS dan).

                            Hier nog een foto om te vergelijken. De grote top is een hoofdtop van m'n AMS. Die rook echt heerlijk en had een lekkere stoned. Ik ga straks denk ik de overige topjes oogsten.
                            Daarnaast een hoofdtop van de Haze (of was het skunk? Nu ja, same shit).
                            De toppen smaken niet en bevatten nauwelijks THC.



                            En nog een topje in close-up.



                            Tot zover het deprimerende einde van dit kweekverslag. Volgende keer beter.
                            Dit is zeker niet het einde. De kweekbacterie heeft me te pakken dus je hoort nog van me!

                            Comment


                              Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                              Hi oblivion,
                              In ieder geval bedankt voor je verslag,
                              En fijn dat je de moed niet opgeeft.
                              Jammer hoe het zo gelopen is,maar van alles wat je doet leer je weer.
                              Ik zie graag je volgende buitenkweek ook weer hier verschijnen..

                              Grts
                              Daniella
                              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                              Misty's ABC

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X