Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oblivion's buitenkweek 2009.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

    Zaadprojectje. Het Aurora mannetje heeft al veel van z'n stuifmeel verloren en ik heb er een afgeknakte tak van m'n AMS bijgezet. Dus heb ik binnenkort m'n eigen kruising!
    Ik heb ook geprobeerd om het overige stuifmeel te verzamelen van het blad dat ik eronder had gelegd, maar ik had blijkbaar enkel een hoop bloemetjes en zand... Het stuifmeel dat nog op het blad plakte heb ik met m'n vinger opgedept en op een Aurora buiten gesmeerd.


    Op de AMS vormen zich al duidelijk zaadballetjes. Het valt enkel nog af te wachten of het plantje het lang genoeg volhoud om de zaden voldoende te laten rijpen. Het staat in een beker water waar ik een klein beetje voedingsstoffen aan toegevoegd heb.

    Comment


      #77
      Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

      als je eigenkruising lukt wil ik er wel een zaadje van ruilen(: mooie kweek ga zo door.
      SPaCeCaKe

      Comment


        #78
        Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

        Hey thx mathieu! Komt goed!
        Ik zal proberen vandaag nog wat fototjes te posten.
        Helaas moet ik wel meedelen dat 2 van de 3 Purples en m'n Diesel mannetjes zijn!
        Blijven over: 1x AMS, 1x Lemon Skunk, 1xPurple Power, 2x SSHaze en de kleintjes. De Haze is de absulute winnaar voor mij: Ik Had er maar 2 gekocht en die zijn mee in't begin geplant, alle mogelijke tegenslagen meegemaakt maar toch gewoon lekker blijven groeien en zijn prachtige struikjes geworden

        Comment


          #79
          Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

          spijtig van je diesel man!heb je nog geen diesel rokertje dit jaar!
          grtz

          Comment


            #80
            Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

            en hoe gaat het met je eigen kruising?
            SPaCeCaKe

            Comment


              #81
              Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

              Goed, mathieu. De zaadhulsjes worden al lekker dik!

              De Foto's zullen voor morgen worden. Ik gebruik nl m'n moeders camera en die heeft 'm mee op weekend.

              Da's idd jammer, markster. Maar die komt er nog wel eens in (heb nog 2 van je zaadjes liggen). Ik heb 'm echter al eens gehaald in de shop en de eerste keer smaakte hij idd naar zoete pompelmoes/grapefruit, maar de laatste keer naar zure citroen, zoals een kuismiddel met citroenextract ofzo.. Vraag me af of het aan het drogen ligt ofzo..

              Comment


                #82
                Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                Komt ie dan he!

                Aurora Indica x AMS



                Super brede AMS, overal toppen!!






                De serre is een stuk minder vol, na het verwijderen van de mannetjes en hun stekken:



                Super Silver Haze 1:



                Super Silver Haze 2:



                Lemon Skunk:



                Purple Power:



                De kleintjes:



                Comment


                  #83
                  Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                  Ziet er schoon uit daar alles mooi groen en volop in bloei ..
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                  A. The cop!

                  Comment


                    #84
                    Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                    Thx!
                    Enkel de AMS staat al goed in bloei, de rest begint stilletjes aan te komen.

                    Comment


                      #85
                      Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                      Update over m'n AMS. Begint er mooi rijp uit te zien. Ga hem zodadelijk klieven en dan binnen een paar dagen oogsten. Zou hij al rijp zijn? Wat denken jullie?





                      Attached Files

                      Comment


                        #86
                        Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                        Hoi Oblivin,

                        Mooi resultaat dat je daar hebt bereikt. (ik kom wel eens langs om te proeven hihi)
                        Heb heel je verslag gelezen en ben er nu nog meer van overtuigd dat ik het volgende jaar met iets meer aandacht mijn plantjes ga groot brengen.

                        Ik heb dit jaar een poging gedaan meet zaadjes die ik in mijn wiet vond in Jamaica.
                        10 zaadjes gaf mij uiteindelijk 4 plantjes waarvan 1 mannelijk (dus direct verwijderd).

                        Aangezien ik wat laat ben begonnen (half juni) staan mijn drie vrouwtjes nog in de veranda. Alleen vraag ik mij af of die witte haartjes nu nog bruin gaan worden of niet.

                        Iemand met zoveel ervaring als jij weet daar wellicht een oplossing voor!

                        Voor de rest veel genot van je oogst!

                        Groetjes,

                        Comment


                          #87
                          Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                          heeeeerlijk !! .. *kwijl* .. mooi!!
                          ja ik denk dat ze bijna klaar is maar kweni zeker

                          grtjs olivier

                          Comment


                            #88
                            Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                            Bedankt!
                            Die haartjes worden nog wel bruin, Anubis. Zelf heb ik nog absuluut niet veel ervaring met kweken, probeer alleen m'n ogen en oren open te zetten.

                            Ik denk dat ik m'n plant straks ga oogsten, heb al hier en daar wat toprot gevonden dus het is tijd denk ik. Ze ziet er nu wel prachtig uit met die paarse bladeren. Anders nog mensen met een mening of ze al oogstrijp is of niet?

                            Nog enkele foto's van de gekliefde stam, de grote van de dikske toppen en de prachtige blaadjes.



                            Attached Files

                            Comment


                              #89
                              Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                              Ziet er mooi uit heb je nog geen rot er in zitten ? toppen ga nu wel voller worden
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #90
                                Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

                                Ja, rot heb ik al op 'n plaats of 2 weggeknipt, voor de rest valt het wel mee. Jij denkt dat de toppen nog voller gaan worden? OK, ik wacht nog enkele dagen dan. Als ik zo de bloeitijd bekijk dan zou ze toch bijna rond moeten zijn, staat sinds eind augustus in bloei.. Bedankt voor het advies!

                                Comment

                                Bezig...
                                X