Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oblivion's buitenkweek 2009.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oblivion's buitenkweek 2009.

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Hoi, intressant kweekje, deze ga ik volgen.
    Ben zeer benieuwd naar de lemon skunk.
    Veel succes alvast.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      idd,lemon skunk komt er bij mij de volgende keer ook in!

      maar dan wel binnen...

      veel succes met je kweekje!

      grtzzz

      Comment


        #4
        hmm zitten zeker een paar lekkere soortjes bij

        veel succes alvast

        Comment


          #5
          Dat zijn inderdaad een paar lekkere, en best wat ook Veel succes met je buitenkweek. Ben toch ook benieuwd of die SSH het goed gaat doen.

          Greetzz

          Comment


            #6
            deze ga ik volgen idd lekkere soortjes.

            Comment


              #7
              Damn, 'kzit met een dilemma!

              Ik sta op het punt m'n zaadjes te ontkiemen maar ik denk dat ik ze niet allemaal ga doen. 'K heb veel te veel schrik voor verklikkers en dieven. Van elke soort wel enkele plantjes maar 25 in totaal zou veel te jammer zijn moest er iets misgaan. M'n ouders willen namelijk dit jaar grootse verbouwingen doen aan hun huis en bij die bouwvakkers zitten natuurlijk een hoop jonge gasten die ook wel een wietplant herkennen! En nu komt m'n moeder hier net aan m'n oren zeuren dat ik er maximum 10 mag zetten. Maar fuck it, ik wil er toch een 15 tal zetten.
              Grrr, waarom moet dat zo moeilijk zijn? stomme wet enzo! Als ik 25 andere plantjes zou zetten puur voor mezelf dan zou er geen haan naar kraaien... Achja, we mogen al blij zijn dat we niet in Amerika wonen ofzo, daar zouden ze je al anaal penetreren met een cactus als je 1 plantje hebt.

              Update: Liggen nu te kiemen in speciale kiem-bakjes:
              5 x New Purple Power
              3 x Lemon Skunk
              3 x Big Bang
              3 x A.M.S.
              2 x Super Silver Haze



              Und jetzt abwarten.
              Last edited by Oblivion; 28 March 2009, 14:16.

              Comment


                #8
                netjes!

                ga vooral zo door!
                trouwens ik herken die zakjes!
                dus ik weet de stad waar je woont ik pb even me msn.
                kunnen we binnenkort samen smoke mss?
                SPaCeCaKe

                Comment


                  #9
                  Kiempjes!
                  De Lemon Skunk was het eerste, de Super Silver is vandaag pas aan het uitkomen.
                  Maarrr, bij de Purple Power is nog niets te zien..
                  Het kan natuurlijk dat verschillende soorten anders kiemen, maar zelfs na vier dagen nog niets te zien? Naja, we zullen nog afwachten, 'k heb er nog vijf liggen...

                  @ mathieu: Zoals ik hierboven hebt gezegd heb komen ze van de Bazaar, daarom dat je ze wrs herkent he!

                  Comment


                    #10
                    ja klopt goeie zaak goed advies!
                    SPaCeCaKe

                    Comment


                      #11
                      "Het kan natuurlijk dat verschillende soorten anders kiemen, maar zelfs na vier dagen nog niets te zien? Naja, we zullen nog afwachten, 'k heb er nog vijf liggen..."

                      Wacht tot 10 dagen, mochten ze dan nog steeds niet uit zijn gekomen, is de hoop klein dat het zaadje nog wel gaat ontkiemen. Bij de wat dikkere zaden, zoals de Lowryder wel dikke zaden heeft, duurt het altijd wat langer. (Maar meestal ligt het gewoon aan de kwaliteit van het zaadje, en hoe hij bewaard is enz )
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Klinkt idd lekker, zijn die kweekbakjes sneller of effectiever ofzo?
                        ______Grtz______
                        ---Canna_Loop---
                        _______________

                        Comment


                          #13
                          @ Weedy: Bedankt voor het advies! Ik zie er toch al twee die aan't beginnen zijn, dus komt wel goed!

                          @ Canna Loop: Bwa, gaat eigenlijk even goed op watten. Maar ik denk dat ik ze volgende keer gewoon in grond ga laten kiemen. Nu zijn de kiempjes heel fragile en ik wil ze zeker niet beschadigen bij het planten.


                          Update: Ik heb deze week alle zaadjes in kleine turfbakjes gezet, hoewel ze nog niet allemaal zijn uitgekomen.
                          We zijn sinds gisteren een week verder en het bakje waar ze instaan wordt al bijna te klein voor sommigen, anderen zijn jammergenoeg nog niet te zien. Maar we blijven hopen!

                          En een beeld zegt meer dan duizend woorden, zodus: Les photos!




                          De A.M.S. gisteren:


                          En Vandaag:


                          De Purple Power zie ik hier en daar boven komen!


                          En de Haze heeft blijkbaar witte haartjes op z'n worteltjes, al van 't begin... Is dat normaal? Moet ik ze wat dieper steken?


                          De 2de Haze:


                          Ze zitten nu in universele potgrond, later ga ik nog paardenmest halen en die mengen met m'n compostgrond van tuinafval. Lijkt me ideale voedingsbodem.
                          Peace!
                          Last edited by Oblivion; 5 April 2009, 11:05.

                          Comment


                            #14
                            Re: New Purple Power, Big Bang, Lemon Skunk, A.M.S

                            Zo zo, proficiat met de geboorte

                            Die haren zijn normaal, die zorgen voor de opname van water en minerale voedingsstoffen. Je kan er best wat aarde op leggen, wortels houden niet van licht,

                            Succes met de kweek!

                            Peace

                            Comment


                              #15
                              Re: New Purple Power, Big Bang, Lemon Skunk, A.M.S

                              We zijn nu twee weken verder, tijd voor een update!

                              De plantjes die al boven zijn heb ik overgeplant in potten, zodat ze nog even binnen achter het raam kunnen voorgroeien. Kijk ze lekker staan chillen in het zonnetje (nu mogen ze even buiten).


                              Bij de eerste blaadjes is al duidelijk te merken dat de A.M.S. meer Indica genetica heeft...



                              ...en de Lemon Skunk is duidelijk meer sativa:



                              De Super Silver Haze doet het ook prima.


                              Nu is het nog wachten op de rest.
                              Ik vond het raar dat er na twee weken nog niets te zien was bij de rest dus heb ik de potjes uitgekapt en de zaadjes die nog te redden vielen heb ik terug gestoken in zaai- en stekgrond. Degene die kapot of kwijt zijn heb ik vervangen door een ander zaadje.
                              Nu ja, al doende leert men, zullen we maar zeggen.


                              Ik heb onlangs nog van iemand enkele zaadjes gekregen, Haze. Hij wist ook niet welke dus dat moeten we dan nog uitzoeken. Waarschijnlijk is 't gewoon Haze zeker?!
                              Die heb ik nu ook te kiemen gelegd.
                              Check die dikke, bijan dubbel zo dik als die anderen!


                              Ik heb ook een PH-meter gekocht.
                              Hij geeft overal een PH van net geen zeven aan, overal dus.
                              Enkel in wat citroensap gaat hij duidelijk naar beneden.
                              Dat kan toch niet dat toch niet dat de grond hier overal net geen zeven is, we wonen in een heide-gebied, zeer arme grond.
                              Rommel?



                              Zo dat was 'm weer!

                              PS: Kan ik de titel van m'n topic nog aanpassen of ligt dat vast?
                              Last edited by Oblivion; 11 April 2009, 14:51.

                              Comment

                              Bezig...
                              X