10x early's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • DenGiles
    replied
    Re: 10x early's

    wel echt wel lekker eig alle 3 ongeveer 25cm groot en allemaal ongeveer aan de 9e internode fotos komen spoedig m8 en de jouwe? grtzzz

    Leave a comment:


  • CelisMan
    replied
    Re: 10x early's

    zeg ligt het nu aan mij of lijkt die stengel echt heeel lang? ik denk dat je plantjes gestreched zijn doordat je je lampen te veraf hangt... 2-3 cm bij een TL is ideaal...

    Yoow!

    Leave a comment:


  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    Oorspronkelijk geplaatst door DenGiles
    ze zien er gezond uit:o keep it up ge haalt mij nog in grtzz
    zou dat wel chill vinde omdt ik je toch wel relaxt vin, hoe stat het er bij jou voor?

    Leave a comment:


  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    ja maar ze zijn intussen al VEEL groter!
    en ze groeien goed door!

    Leave a comment:


  • stienos0
    replied
    Re: 10x early's

    jou plantjes zien er ook goed uit

    Leave a comment:


  • DenGiles
    replied
    Re: 10x early's

    ze zien er gezond uit:o keep it up ge haalt mij nog in grtzz

    Leave a comment:


  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    ik laqat ze ook lekker dik worden die stammetjes, maar ik ondersteun ze ook wel, omdt ik in nde bouw zit moet ik vroeg weg en het dus niet altijd tijd om ze buiten te ztetten iv.m. weer enzo dus dn doet oma het.

    Leave a comment:


  • Blow
    replied
    Re: 10x early's

    ik zou oppassen met stokjes, beter ervoor zorgen dat de stengel stevig word.
    zodra je em gaat ondersteunen zal die namelijk eerder een zwak voor krijgen, iig das mijn ervaring.

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Re: 10x early's

    Als ze gaan strekken kan je dat wat behelpen met stokjes ja, maar als je gaat overpotten moet je ze dan wel mooi tot aan de lobblaadjes (die ronde blaadjes helemaal onderaan wat je enkel bij zaadplanten hebt trouwens) inpotten. Vanaf dan strekken ze best niet meer want dan heb je je 'joker' opgebruikt

    Greetzzz

    Jona

    Leave a comment:


  • Derooie2
    replied
    Re: 10x early's

    Die plantjes doen het goed! Hoop dat de mijne ook zo ongeveer worden.
    Ik loop een weekje achter op jou, denk ik. Wanneer ben je precies begonnen?

    Moet ik trouwens ook van die steunstokjes gebruiken? Ik weet niet precies hoe dat zit. Ben ook met eerste kweekje bezig

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Re: 10x early's

    Die wortelstimulator moet je mee oppassen. Er wordt aangeraden maar 1 of 2 keer toe te dienen en dan gewoon water te geven. Je kan je wortelgroei evengoed blokkeren als je het blijft toedienen, ik spreek uit ervaring. Wat ik je aanraadt is in het begin 1 keer te geven en als je ze gaat overpotten nog eens, dat lijkt me het ideale .

    Greetzzz

    Jona

    Leave a comment:


  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    vond het wel mooi die brede bladeren.
    ga ze dan wel inplanten tot aan de lob omdat die steviger is.
    bij elke plant komt er minimaal 2 3 vingerige bladeren en bij 1-2 planten 5 vingerig
    der nieuwe plantjes komen ook al weer door en zal daar ook mooie foto's van maken morgen of vandaag
    ze zijn prachtig al zeg ik het zelf.

    btw: ik geef ze elke dag een beetje oots wortel stimulator (beetje)

    greetz

    Leave a comment:


  • Oblivion
    replied
    Re: 10x early's

    Staat in de buitenkweek sectie he, weedeveryday!
    Ze worden mooi man! Wat een brede bladeren, apart.

    Leave a comment:


  • weedeveryday
    replied
    Re: 10x early's

    das mooi man doe zo verder is dat voor buiten of binnen
    grtz keep up the good work

    Leave a comment:


  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    `hee,

    foto's!:

    IMG_0249.jpg

    IMG_0256.jpg

    IMG_0268.jpg

    IMG_0266.jpg

    IMG_0271.jpg

    grtzz

    Leave a comment:

Bezig...