wel echt wel lekker eig
10x early's
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 10x early's
wel echt wel lekker eig
alle 3 ongeveer 25cm groot en allemaal ongeveer aan de 9e internode fotos komen spoedig m8
en de jouwe?
grtzzz
-
Re: 10x early's
zeg ligt het nu aan mij of lijkt die stengel echt heeel lang? ik denk dat je plantjes gestreched zijn doordat je je lampen te veraf hangt... 2-3 cm bij een TL is ideaal...
Yoow!Leave a comment:
-
-
Re: 10x early's
ja maar ze zijn intussen al VEEL groter!
en ze groeien goed door!Leave a comment:
-
Re: 10x early's
ze zien er gezond uit:o keep it up ge haalt mij nog in
grtzz
Leave a comment:
-
Re: 10x early's
ik laqat ze ook lekker dik worden die stammetjes, maar ik ondersteun ze ook wel, omdt ik in nde bouw zit moet ik vroeg weg en het dus niet altijd tijd om ze buiten te ztetten iv.m. weer enzo dus dn doet oma het
.
Leave a comment:
-
Re: 10x early's
ik zou oppassen met stokjes, beter ervoor zorgen dat de stengel stevig word.
zodra je em gaat ondersteunen zal die namelijk eerder een zwak voor krijgen, iig das mijn ervaring.Leave a comment:
-
Re: 10x early's
Als ze gaan strekken kan je dat wat behelpen met stokjes ja, maar als je gaat overpotten moet je ze dan wel mooi tot aan de lobblaadjes (die ronde blaadjes helemaal onderaan wat je enkel bij zaadplanten hebt trouwens) inpotten. Vanaf dan strekken ze best niet meer want dan heb je je 'joker' opgebruikt
Greetzzz
JonaLeave a comment:
-
Re: 10x early's
Die plantjes doen het goed! Hoop dat de mijne ook zo ongeveer worden.
Ik loop een weekje achter op jou, denk ik. Wanneer ben je precies begonnen?
Moet ik trouwens ook van die steunstokjes gebruiken? Ik weet niet precies hoe dat zit. Ben ook met eerste kweekje bezig
Leave a comment:
-
Re: 10x early's
Die wortelstimulator moet je mee oppassen. Er wordt aangeraden maar 1 of 2 keer toe te dienen en dan gewoon water te geven. Je kan je wortelgroei evengoed blokkeren als je het blijft toedienen, ik spreek uit ervaring. Wat ik je aanraadt is in het begin 1 keer te geven en als je ze gaat overpotten nog eens, dat lijkt me het ideale
.
Greetzzz
JonaLeave a comment:
-
Re: 10x early's
vond het wel mooi die brede bladeren.
ga ze dan wel inplanten tot aan de lob omdat die steviger is.
bij elke plant komt er minimaal 2 3 vingerige bladeren en bij 1-2 planten 5 vingerig
der nieuwe plantjes komen ook al weer door en zal daar ook mooie foto's van maken morgen of vandaag
ze zijn prachtig al zeg ik het zelf.
btw: ik geef ze elke dag een beetje oots wortel stimulator (beetje)
greetzLeave a comment:
-
Re: 10x early's
Staat in de buitenkweek sectie he, weedeveryday!
Ze worden mooi man! Wat een brede bladeren, apart.Leave a comment:
-
Re: 10x early's
das mooi man doe zo verder is dat voor buiten of binnen
grtz keep up the good workLeave a comment:
-
Re: 10x early's
`hee,
foto's!:
IMG_0249.jpg
IMG_0256.jpg
IMG_0268.jpg
IMG_0266.jpg
IMG_0271.jpg
grtzzLeave a comment:

Leave a comment: