Re: 10x early's
zo'n propagator, ga er ook een halen want de andere zaadhes zijn verpot, maar ik zal er straks foto's opzetten.
had het al gedaan willen hebben maar de batterij was leeg dus die is aan het opladen.
maar de early bud's groeien erg lekker grote bladeren ik verpot ze morgen tot aan de lob en dan laat ik ze buitenstaan om te harden, zodat ze lekkere dikke stengels krijgen.
edit: ze zijn nu anderhalve week maar morgen komen er foto's dan kun je het goed zien.
10x early's
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Plantjes zien er goed uit. Hoe oud zijn ze nu?
Ik heb zon klein broeikastje gekocht van 30x20x15 voor 6 euro, en daar blijft het lekker vochtig binnen. Hoop dat mijnes ook snel boven de grond zullen komen.Leave a comment:
-
zo wat heb ik lekker geslapen gister avond, lekker lopen space in bed
ik ging tekeer als een mallerakker.Leave a comment:
-
maak dan een space muffin heb je maar 1 gram nodig ben er nu een aan het eten,
lekker johLeave a comment:
-
Mooie foto's en mooie plantjes, mathieu!
Zo'n spacecake ga ik ook wel eens proberen denk ik, lekker!
Leave a comment:
-
dat is mijn probleem, ik rook niet(sigaretten) dus dan is blowen niet lkker voor mij.
alleen met het pijpje, wterpijp of een vaporizer vind ik het lekker.Leave a comment:
-
yeah, did you eat a bit of spacecake in your entire life?
no, than i say try before you die!Leave a comment:
-
i keep it green
.
i love flowers, green flowers with tops to smoke or to make cake
!
Leave a comment:
-
mss dat ik aan zo'n kleine luchtreinig bol met luchtvochtig heids stand, maar ik doe er liever niks aan en wacht het gewoon even af.Leave a comment:
-
Nee, je kan altijd een handje helpen maar ga wel heel voorzichtig tewerk! Ik zou het gewoon zo laten, gaat er wel af
Leave a comment:

Leave a comment: