Re: 10x early's
hee, ben even een tijdje offline geweest dus helaas geen foto's maar zal ze morgen met goed weer maken, heb er nog twee de rest heb ik, laat maar zeggen:weggegeven.
maar zaterdag 27 juni komen er foto's
dus mathieu is weer back!
10x early's
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 10x early's
ik ben WEL benieuwd naar u plantjes
kunje ze is vergelijken grtzz
Leave a comment:
-
Re: 10x early's
hee manne
ik ben weer terug van 2 weken canada, ik heb nog drie planten over omdat ik de andere heb ''weggegeven'' aan 2 vrienden, ze staan er ontzettend goed bij en ruiken al lekker!
morgen komen de foto's, en hoe was jullie konningedag?Leave a comment:
-
Re: 10x early's
pokon groene planten voeding, en pokon mooie dipe grone bladeren korrels.
denk van de week, omdat ik ook bezig ben met een andere hobby.Leave a comment:
-
Re: 10x early's
ja, je kan altijd wat andere technieken toepassen die het compenserenLeave a comment:
-
Re: 10x early's
Ik gebruik ook geen lampen, heb het liever zoals het hoort in de natuur
Leave a comment:
-
-
Re: 10x early's
oooh mathieu
zijt nekeer lief zoals je tege mij bent lekkere teddybeer
grtzz
Leave a comment:
-
Re: 10x early's
okayokay, ik zwijg al
probeert een mens eens te helpenLeave a comment:
-
Re: 10x early's
ga nou niet zeiken over lampe want ik gebruik er geen!
strechten makt mij niet uit want dan pot ik ze later in (ook express gewoon voor meer beworteling->opzuiging voedingstofen>)Leave a comment:

Leave a comment: