10x early's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    hee, ben even een tijdje offline geweest dus helaas geen foto's maar zal ze morgen met goed weer maken, heb er nog twee de rest heb ik, laat maar zeggen:weggegeven.
    maar zaterdag 27 juni komen er foto's
    dus mathieu is weer back!

    Leave a comment:


  • westport
    replied
    Re: 10x early's

    waar blijven die foto's

    Grtz

    Leave a comment:


  • Oblivion
    replied
    Re: 10x early's

    Affirmatief!

    Leave a comment:


  • DenGiles
    replied
    Re: 10x early's

    wij willen fotos zien maat

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: 10x early's

    Yo komen er nog fotos`?

    Leave a comment:


  • DenGiles
    replied
    Re: 10x early's

    ik ben WEL benieuwd naar u plantjes kunje ze is vergelijken grtzz

    Leave a comment:


  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    hee manne
    ik ben weer terug van 2 weken canada, ik heb nog drie planten over omdat ik de andere heb ''weggegeven'' aan 2 vrienden, ze staan er ontzettend goed bij en ruiken al lekker!
    morgen komen de foto's, en hoe was jullie konningedag?

    Leave a comment:


  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    pokon groene planten voeding, en pokon mooie dipe grone bladeren korrels.
    denk van de week, omdat ik ook bezig ben met een andere hobby.

    Leave a comment:


  • Derooie2
    replied
    Re: 10x early's

    Wat gebruik je nog meer behalve die wortelstimulator?

    En trouwens wanneer kom je weer met een update? ik ben benieuwd
    Last edited by Derooie2; 25 April 2009, 13:40.

    Leave a comment:


  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    ja, je kan altijd wat andere technieken toepassen die het compenseren

    Leave a comment:


  • Derooie2
    replied
    Re: 10x early's

    Ik gebruik ook geen lampen, heb het liever zoals het hoort in de natuur

    Leave a comment:


  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan
    okayokay, ik zwijg al
    probeert een mens eens te helpen

    is niet erg maar iedereen gebruit die lampen en ik us niet sorry dus.

    Leave a comment:


  • DenGiles
    replied
    Re: 10x early's

    oooh mathieu zijt nekeer lief zoals je tege mij bent lekkere teddybeer grtzz

    Leave a comment:


  • CelisMan
    replied
    Re: 10x early's

    okayokay, ik zwijg al
    probeert een mens eens te helpen

    Leave a comment:


  • mathieu
    replied
    Re: 10x early's

    ga nou niet zeiken over lampe want ik gebruik er geen!
    strechten makt mij niet uit want dan pot ik ze later in (ook express gewoon voor meer beworteling->opzuiging voedingstofen>)

    Leave a comment:

Bezig...