Re: 10x early's
oké, wist ik nog niet, maar is dit erg?
10x early's
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: 10x early's
dankje ze staan vandaag lekker buiten om te harden.
vanavond haal ik ze weer binnen, maar bij mij moeten het goede,stevige en mooie planten zijn voordat ze 15 mei naar buiten gaan.Leave a comment:
-
Re: 10x early's
haja sorry, nu zie ik het het was het schelpje vn het zaadje dat er ng aan hing
ziet er goed uit. grtzz
Leave a comment:

Leave a comment: