Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

    Nu spannend zou zeggen welkom
    God was never on your side..

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

        Ben benieuwd wat er van komt, succes in ieder geval met deze bijzondere kweek!

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

          Zo zo, eentje is er gebeten door de kweekvirus
          Hashplant, mooie keuze... ik hou wel van die wietjes met een hasjsmaakje. Zeer zeldzaam tegenwoordig.

          Blijven plezier beleven in de hobby man! Leef je hartje maar lekker uit

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

            Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
            Zo zo, eentje is er gebeten door de kweekvirus
            Hashplant, mooie keuze... ik hou wel van die wietjes met een hasjsmaakje. Zeer zeldzaam tegenwoordig.

            Blijven plezier beleven in de hobby man! Leef je hartje maar lekker uit

            Comment


              #7
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                Als je in die bak die muf ruikt wat gaatjes geprikt hebt dan komt dat wel goed, zo kan die ademen.
                En een zakje wiet ruikt over het algemeen beter dan een bak muffe aarde is mijn ervaring (-;

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                  Oorspronkelijk geplaatst door Asta View Post
                  Als je in die bak die muf ruikt wat gaatjes geprikt hebt dan komt dat wel goed, zo kan die ademen.
                  En een zakje wiet ruikt over het algemeen beter dan een bak muffe aarde is mijn ervaring (-;

                  Comment


                    #10
                    Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                    Het hoeven geen slechte zaden te zijn, misschien zijn ze wel te oud. Na een tijd verliezen zaden hun kiemkracht. Heb ook eens bij een growshop zaad gekocht, daar kwam er geen 1 van uit. Aangezien deze growshop zich niet bezig houdt met zaden, liggen deze vaak te lang. Misschien is het verstandiger om ze allemaal voor te kiemen tussen papier zodat je meteen ziet waar nog leven in zit ?

                    1 Liter water is wellicht wat veel, ik heb mijn zaailingen zo'n 50 cc water gegeven, en dat om de 2 dagen. Deze stonden wel in kleine potjes.

                    Wellicht kun je je zaadjes beter in kleine potjes steken. Als ze nu ontkiemd zijn, en er blijkt een plant mannelijk te zijn (die kans is groot) dan kun je wortels uit elkaar gaan halen als je het mannetje wilt verwijderen, met alle risico's van dien.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                      Yooooo, ben zo blij al een verse papa met mijn allereerste zelf ge-ontkiemde zaadje die nu de kop boven de grond steekt!



                      De rest van de zaadjes, zowel in mijn ontkiembakje als rechtstreeks in de grond hebben inderdaad te weinig kracht... daar is nog niets uitgekomen.

                      Maargoed, voor gratis zaad (wat waarschijnlijk al best oud is, want het lag helemaal onderin een lade met zooi in die shop) kan ik niet klagen en vind ik het best wel leuk!
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                        Proficiat met de geboorte, ben zeer benieuwd naar het vervolg. leuk project

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                          Klein update'tje:

                          Hij groeit goed, ik zet hem nu ook al regelmatig buiten lekker in de zon.
                          Achterin zie je dat hij net een klein broertje (of zusje natuurlijk) heeft gekregen!



                          Nieuwelingetje:


                          Verder liggen de rest van de zaden nog steeds te ontkiemen.
                          Eentje ervan gaat nu wat openstaan, dus er zit nog wat leven in de brouwerij daaro, maar erg snel gaat het niet.

                          Ach jaaaa... al heb ik straks 1 gram oogst, dan ben ik al blij!
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                            Oorspronkelijk geplaatst door Subblaffer View Post
                            Klein update'tje:

                            Ach jaaaa... al heb ik straks 1 gram oogst, dan ben ik al blij!
                            node voor node van klein naar groot
                            LST LEMON SKUNK VERSLAG

                            Comment


                              #15
                              Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                              Zo klein foto-update'je:



                              Ik vind 'm nogal gestrekt.
                              Alle kracht gaat nu in de lengte zitten en vind de blaadjes nogal klein voor een baby van een weekje oud.

                              Ik zet hem elke dag (als het even kan) in de zon buiten en 's nachts en 's ochtends staat ie voor het raam op het oosten.

                              Alleen met zware regenval en hagel enzo zet ik hem even binnen.
                              Nu al ingraven tot de lobbladeren of nog even niet?
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X