Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

    Zooooo... ze hangen nu 2 dagen te drogen.

    Het valt mij op dat er in huis nu een zoetige lucht hangt die te vergelijken is met de geur van je handen als je de dag ervoor een zoete uit hebt gesneden en je handen erna niet hebt gewassen...
    Als ik nu een top van dichtbij ruik, ruik ik toch wel een soort zure lucht. Toch ook wel zoet, maar ook zuur, ruikt niet echt lekker zeg maar...

    Is dit normaal? Gaat dit in de loop der tijd nog anders ruiken? Of is er iets niet goed?

    Mijn buren hadden hun wiet maar 5 dagen laten drogen op kranten. Dat is toch veel te kort?

    Comment


      #77
      Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

      ik heb een week geleden ook mijn plant geoogst(strawberry haze)
      zat ook erg veel toprot op...een derde van alle toppen heb ik weg moeten gooien . die toppen van mij hebben ook zo'n rare muffe zure lucht maar het is gewoon te roken, ik zou me niet zo druk maken, als je ff goed kijkt of er geen schimmel op de toppen zit kan je het gewoon roken.
      mijn kweekverslag als je het wil zien: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...622/page3.html

      later en rook ze
      pick it, pack it, fire it up, come along...

      Comment


        #78
        Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

        Kleine update:

        De muffe lucht was er gelukkig na een kleine week wel vanaf (sjezus, wat stonk mijn hele huis!).

        Het ruikt nog steeds wat zuur, niet heel erg zoet.
        Misschien komt het doordat ik 5 dagen voor oogst nog bloeivoeding heb gegeven...

        Afgelopen vrijdag toch maar even een voorproevertje genomen, best wel goed te roken. Lekker zacht van smaak, niet agressief. Redelijk heftig effect, maar wel van korte duur.

        Ik laat ze nog tot a.s. dinsdag hangen, dan hangen ze namelijk precies 3 weken!

        Comment


          #79
          Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

          Zo... een van de laatste updates:

          Alles heeft 3 weken op zolder te drogen gehangen.
          Nog 1 weekje in de kast in de woonkamer (kamertemperatuur) op kranten gelegen:



          Een vriend van me heeft er wat van gerookt en die werd er goed 'wappie' van. Dus klaarblijkelijk heeft het genoeg effect!

          Binnenkort nog even in potten stoppen en wegen.
          Attached Files

          Comment


            #80
            Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

            Allemaal goed zo sub,toch een oogst behaald ,
            Jammer van de rot,maar toch wat rookbaars overgehouden.
            Ik zie uit naar je laatste update.

            Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

            Misty's ABC

            Comment


              #81
              Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

              En dan nu de laatste update!

              HET RESULTAAT:

              Vorige week een avondje takjes knippen, biertje erbij, altijd gezellig:


              Uiteraard wel weer de beroemde plakvingers:


              Maar het resultaat mag er wezen:




              Hier dan even een lijstje met grammen per plant:

              De grootste beste plant:
              26 gram

              De plant die zich in het begin vreemd vertakte en uiteindelijk vrij klein bleef:
              15 gram

              De laatkomer (pas begin Augustus opgekomen), die uiteindelijk goed doorgroeide, maar pas erg laat begon te bloeien. De had ook een donkerder groene bladkleur en leek een ander soort plant:
              27 gram

              Dat brengt mij op een totaal van:
              72 gram!!!!!!!


              Nooit verwacht dat er nog zo'n aardige hoeveelheid af zou komen, voor zo'n late kweek.

              Ik baalde wel van de ontzettend late bloei.
              Er wordt overal beweerd van niet, maar ik denk wel degelijk dat het tijdstip van starten met de kweek invloed heeft op het tijdstip van bloei.
              Het is immers zo dat de plant die het laatst opkwam, ook het laatst in bloei ging.

              Dit alles zal ongetwijfeld samenvallen met de soort (hash plant) en uiteraard hetgeen bepaalt wanneer een plant gaat bloeien; het aantal uren licht / donker.


              Conclusie:
              Ik had nooit verwacht dat zo'n late kweek nog zou lukken. Hier ben ik erg blij mee.
              In mijn opinie zorgt een late kweek ook automatisch deels voor een verlate bloei en in ieder geval voor relatief kleine planten en dus een lagere opbrengst dan over het algemeen gewenst is.
              In ieder geval heb ik van jullie allemaal op dit forum ontzettend veel geleerd over cannabisplanten. Een waanzinnig interessant onderwerp!
              En o ja... het wietje ruikt behoorlijk muf, niet echt lekker. Hij smaakt behoorlijk goed, lekker zacht, niet agressief. Het effect is zeer interessant, namelijk heel rustig, laidback, niet echt actief in het hoofd, meer een body stoned, wel van behoorlijk korte duur, snel uitgewerkt...
              Al met al zeker een geslaagd wietje te noemen!

              Hartstikke bedankt voor alle hulp / tips en tot volgend jaar, tot de volgende tuinkweek!!!
              Attached Files
              Last edited by Subblaffer; 30 November 2009, 23:56.

              Comment


                #82
                Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

                Dat zal zeker smaken , netjes gedaan.

                Grtz

                Comment


                  #83
                  Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

                  mooie oogst! smakelijk

                  Comment


                    #84
                    Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

                    Niet slecht gedaan voor gratis zaad
                    Laat het smaken!

                    Op naar een knallend 2010

                    Comment

                    Bezig...
                    X