Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #61
    Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

    Ik ben blij te horen dat het goed gaat met onwe plantjes.
    Hopelijk krijgen we een mooie nazomer.
    ik wacht vol ongeduld op de foto`s ganjarilla

    Greetz,
    zion

    Comment

    • Ganjarilla
      Retired
      • May 2008
      • 78

      #62
      Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

      wel je zal nog een beetje moeten wachten aangezien onze niet al te slimme tuinman alleen fotos van de hoofdtop getrokken heeft
      maar deze post ik alvast

      [attachment=2:2asskhk6]IMG_3220.JPG[/attachment:2asskhk6]
      [attachment=1:2asskhk6]IMG_3222.JPG[/attachment:2asskhk6]
      [attachment=0:2asskhk6]IMG_3223.JPG[/attachment:2asskhk6]

      voila,ze zijn er nog altijd goed en gezond uit. Toch nog mooi voor onze eerste buitenkweek. je kan ook al zijn dat hij paars wordt lol. Deze zal misschien niet zo goed smaken (anijsssmaak) of toch wel? Heeft iemand ooit al early durban flying dutchmen gerookt?
      Attached Files

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #63
        Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

        I See Purple!

        Waarom zou die paarse niet goed smaken?

        Peace

        Comment

        • Ganjarilla
          Retired
          • May 2008
          • 78

          #64
          Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

          anijsachtig smaakje dacht ik dat de meeste paarse buds zijn( butie bubble gum dan).
          daarbij moet ik dan denken aan de dranken abssynthe, pernot of pastis.
          ook aan slechte waterpijptabak

          maarja,we zullen maar afwachten

          Comment

          • Cannab0y

            #65
            Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

            Ik weet niet waar je dat haalt van die anijs, maar dat is verre van waar Paarse toppen zijn normaal lekker zoet

            Verder ziet het er mooi uit. Ik kijk al uit naar de "volledige" foto's

            Good job so far

            Greetz

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #66
              Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

              Allemaal zever.

              Paarse weed kan zoet, zuur, lekker, vies proeven net zoals andere weed lol.

              Peace

              Comment

              • Ganjarilla
                Retired
                • May 2008
                • 78

                #67
                Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                wel op veel sites staat dat eaarly durbans anijssmaakje hebbe
                maar ook vermeld staat dat ze zoet zijn

                Comment

                • zion
                  Advanced Grower
                  • Feb 2008
                  • 1056

                  #68
                  Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                  Slecht nieuws.
                  1 van de planten bleek ballen te hebben.
                  Deze is gerooid geweest en is nu aan het drogen in een serre. (geen idee waarom. Ask Ganjarilla)
                  Ik zal een van de volgende dagen voor wat meer info zorgen en hopelijk krijg ik de kans om wat fotootjes te maken.

                  Greetz,
                  zion

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #69
                    Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                    Ah dat is spijtig maarja...

                    Ben benieuwt naar de fotos

                    Comment

                    • Ganjarilla
                      Retired
                      • May 2008
                      • 78

                      #70
                      Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                      ja mannelijke plant,niet zo erg aangezien ik en de broer van de tuinman nog 16 panten hebben staan.
                      ja ik laat em drogen zodat ik hem kan oproken,al is het voor de smaak

                      ik heb ik em laten stekken en samengezet met een vrouwtje, maar is het mogelijk om nu nog zaden te krijgen? aangezien de mannelijke plant al ballen heeft en het vrouwtje is nog niet eens beginnen te bloeien...

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #71
                        Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                        Een mannetje oproken?
                        Heb het eens 1 keer gelezen lang geleden maar als je hoopt op een lekker weed smaakje kan je wel een verast worden . Ga je die lege ballen oproken?

                        En van dat ander mannetje vang je gewoon het stuifmeel op en bestuif je het vrouwtje wanneer deze daar klaar voor is. (Zakje rond de ballen doen ofzo)

                        Peace

                        Comment

                        • zion
                          Advanced Grower
                          • Feb 2008
                          • 1056

                          #72
                          Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                          Dacht ik ook te doen, maar alle planten staan in volle grond. Dus de mannelijke plant kon er onmogelijk blijven staan.
                          Ik hoop dat het mooi stekjes zijn he Ganjarilla
                          Foto's volgen vanaf ik mag gaan van de tuinman.

                          Greetz,
                          zion

                          Comment

                          • Guest's Avatar

                            #73
                            Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                            Ziet er goed uit
                            Ben benieuwd wat het gaat geven

                            Comment

                            • Ganjarilla
                              Retired
                              • May 2008
                              • 78

                              #74
                              Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                              oogst komt er aan, nog 2 weken wachten denken we
                              we hebben ondertussen al een paar buds genomen van de plant van de tuin
                              man zelf. Deze is shaman en ben benieuwd wat het geeft.
                              Maar is 2 weken genoeg voor het drogen of kan het sneller?

                              Comment

                              • Methos
                                Bong Master
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2008
                                • 322

                                #75
                                Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                                2 weken is goed, indien je dit probeert te versnellen gaat dit ten koste van de kwaliteit.

                                Laat ze maar mooi 2 weken rijpen

                                grtz
                                >>> LR2 mini-kweekje<<<

                                Comment

                                Bezig...