Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste deel is geoogst!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: M'n eerste kweek

    Heb het ff aangepast voor jou, je moet maar eens kijken. De link tussen plaatsen. Anders kan je ook rechts boven de FAQ sectie eens raad plegen bij problemen.

    Eindelijk beeld . Zet ze samen de mindere en hou ze goe in de gaten, er zullen er wel een paar bij zijn die zullen weg vallen. Maar er kan nog heel wat gebeuren op een paar dagen.

    Grtz

    Comment


      #62
      Re: M'n eerste kweek

      Tof idee hoor, om een x een filmpje te gaan maken over je planten, moet ik ook eens gaan doen denk ik

      Comment


        #63
        Re: M'n eerste kweek

        Weer een update:

        Ik weet dat de luchtvochtigheid een beetje laag is. Maar die kan ik met geen mogelijkheid constant houden

        @ daniel62638: Er zit geen copyright op Lijkt me wel leuk als er wat meer filmpjes zouden komen, kan je toch beter de grootte van de planten zien.
        Attached Files

        Comment


          #64
          Re: M'n eerste kweek

          Het nieuwe setje bladeren komt bij de eersten er al weer aan.
          Aan de onderkant van de bakjes komen de worteltjes er een beetje uit, is het dan nu tijd om op te potten naar 11liter?
          50% Potgrond (14-16-18) 50% cokos (7-6-6) ?

          Thanks

          Comment


            #65
            Re: M'n eerste kweek

            Ze kunnen gerust nog even blijven staan in die potten, geen probleem. Maar het is altijd beter om ze grotere potten te geven..

            Greatz tjeute.

            Comment


              #66
              Re: M'n eerste kweek

              Het gaat goed met de (overgebleven) plantjes. Er zijn er 3 die het erg goed doen. 1 Ziet er mooit uit, maar blijft erg klein. En ik heb 2 misvormde, maar ik heb de hoop nog niet verloren.

              Ik ga komende week van maandag - vrijdag op vakantie, dus ze krijgen een lekker scheut water en ik hoop dat ze niet dood gaan Ze hebben bij mij niet zoveel water nodig (1 keer in de 3 dagen). Ik laat ze dan een beetje in een laagje water staan (de potjes).

              Comment


                #67
                Re: M'n eerste kweek

                Ik heb al een tijdje niet meer geupdate dus hier weer een grote update:
                Ik zet de foto's nu ook op mijnalbum.nl zodat ik er wat meer in 1 post kan zetten.



                De 4 die het goed doen en rechtsboven staat 1 van de 2 misvormde


                Van de zijkant, met draaiende fan


                Ze zien er wel mooi groen uit


                Deze was eerst ook misvormt, met rare eerste bladeren. Als test heb ik die bladeren eraf getrokken (gister) en ga ik nu kijken hoe dat gaat. Als het goed gaat, ga ik ook de misvormde bladeren van de andere misvormde eraf trekken


                Dit is dus die andere misvormde die ik nog even zo laat groeien



                Kunnen de grootste 4 al in de 11 liter potten?

                Comment


                  #68
                  Re: M'n eerste kweek

                  Stop the presses!

                  Sammy, 1 gouden raad van tante Cannab0y! Nooit blaadjes verwijderen, tenzij je twee weken van de oogst verwijderd bent!

                  In dit stadium is je plantje erg gevoelig en zijn die blaadjes zijn 2 PK-motortje om op gang te komen. Wil je er een volwaardige diesel van 100 PK van maken, blijf er dan af. Nooit verwachten van een diesel dat hij ook op benzine rijdt .

                  Greetz

                  Comment


                    #69
                    Re: M'n eerste kweek

                    Tot nu toe ziet ie er nog goed uit. Hij heeft z'n lobblaadjes nog, en z'n hele tweede set bladeren. Hij lijkt er geen problemen mee te hebben.

                    Maar in ieder geval bedankt voor de info

                    Comment


                      #70
                      Re: M'n eerste kweek

                      ik vind de groei nogal tegenvallen als ik naar de foto's kijk...echt een groot verschil met een lamp denk ik....ze zien en er wel lekke gezond uit hoor

                      Comment


                        #71
                        Re: M'n eerste kweek

                        Men had dit nog een goei 4tal jaar geleden voor onmogelijk geacht.
                        Ik weet nog goed toen ik mijn intrede op het internet maakte en al wat canna fora bezocht, zei men daar dat het niet mogelijk was.
                        Yet here it is!

                        Heel goed bezig Sammy. Maar neem het advies dat je krijgt ook in acht he
                        Succes ermee.

                        Comment


                          #72
                          Re: M'n eerste kweek

                          ik zal me kindjes nooit alleen laten man(planten).
                          jongens een idee laten we geld insamelen en dan een opvang huis voor wietplanten opbouwen jokey


                          maar ze zien der mooi uit

                          Comment


                            #73
                            Re: M'n eerste kweek

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
                            Men had dit nog een goei 4tal jaar geleden voor onmogelijk geacht.
                            Ik weet nog goed toen ik mijn intrede op het internet maakte en al wat canna fora bezocht, zei men daar dat het niet mogelijk was.
                            Yet here it is!
                            Dus wat is nou mogelijk dan? Sorry ik snap em niet helemaal

                            Oorspronkelijk geplaatst door johnny
                            ik zal me kindjes nooit alleen laten man(planten).
                            jongens een idee laten we geld insamelen en dan een opvang huis voor wietplanten opbouwen jokey


                            maar ze zien der mooi uit
                            Ja maar als ik op vakantie ga, dan neem ik ze niet mee in de auto en in het vakantiehuisje
                            Ik had ze op kokos staan, dat kan veel vocht opnemen, dus het was goed gegaan.

                            BTW: De 4 grootsten staan nu in de 11 Liter potten met een mengsel van kokos en potgrond.

                            Comment


                              #74
                              Re: M'n eerste kweek

                              Kweken achter de raam op de vensterbank.

                              Comment


                                #75
                                Re: M'n eerste kweek

                                Tsja, waarom zou het neit werken? Genoeg zon, water, koolstofdioxide... En het is en blijft een onkruid dat makkelijk en snel groeit natuurlijk ("Weed")

                                Comment

                                Bezig...
                                X