Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste deel is geoogst!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: M'n eerste kweek

    Wanneer de topjes van vorm veranderen en daarin de haartjes komen is de bloei eigenlijk begonnen.

    Peace

    Comment


      Re: M'n eerste kweek

      Ik ga komende week (ma-vr) met school naar Berlijn dus dan zal ik niet (veel?) op het forum zitten.

      Daarna zal ik wel een update doen. Zal dan wel niet zo goed eruit zien. Ik denk dat ik teveel stikstof geef en te weinig Kalium en Fosfor (npk 7-5-7) Maarja, omdat ik ff geen betere voeding heb, ziet het er waarschijnlijk niet zo goed uit dan...

      Comment


        Re: M'n eerste kweek

        veel suc6 en ammuzeert u man!
        grtz

        Comment


          Re: M'n eerste kweek

          Het is echt heel triest met de plantjes, de stammetjes zijn helemaal slap geworden (teveel water misschien?) en ze hangen helemaal richting de grond. De dikke toppen vangen teveel regen en buigen helemaal... Ik heb geen mogelijkheid om ze ergens binnen te zetten, en waarschijnlijk zijn ze nog lang niet klaar voor de oogst, dus ik hoop maar dat het aan het eind van deze week weer een beetje droog is, zodat ze nog een beetje kunnen bijsterken voor de laatste weekjes.

          Als er al geen toprot is, hoop ik dat ze weer een beetje recht kunnen gaan staan. Dus het is nu echt een gok wat het gaat worden

          Comment


            Re: Eerste deel is geoogst!

            Ik heb een deel geoogst alvast. Zodat ik
            1- Een deel heb zonder toprot
            2- Betere "doorstroming" door de plant
            3- Als testje zodat ik kan kijken of ik een beetje kan knippen

            Hier zijn de foto's!

            Foto 1:

            Voor grote foto klik hier!
            Gezellig met z'n allen op z'n kop aan het lijntje

            Foto 2:

            Voor grote foto klik hier!
            Het hele rijtje (inclusief wat kleine topjes)

            Foto 3:

            Voor grote foto klik hier!
            Budshot van vermoorde en opgehangen wietplant

            Foto 4:

            Voor grote foto klik hier!
            En nog een budshotje


            Ik zou graag wat tips willen hebben over hoe ik heb geknipt.
            Heb ik veel te veel blad over gelaten? Of juist te weinig? Of had ik beter iets anders kunnen doen?
            Ik wil het allemaal graag horen! Thanks!

            Comment


              Re: Eerste deel is geoogst!

              Ik zou graag wat tips willen hebben over hoe ik heb geknipt.
              Heb ik veel te veel blad over gelaten? Of juist te weinig? Of had ik beter iets anders kunnen doen?
              Ik wil het allemaal graag horen! Thanks!
              meestal knip je de wiet zo kort mogenlijk,de grote bladeren verwijder je zoiezo helemaal en de rest knip je zo kort mogenlijk.
              dus van jou toppen kan nog wel wat af.
              maar dit is vooral voor de handel wiet als jij persoonlijk het lekkerder vind om de blaadjes iets langer te laten maakt dat niet zo veel uit,alleen de smaak wordt ietwat scherper van smaak en de geur is ook minder.

              maar hee smoke se

              gr Greenland
              If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

              Comment


                Re: Eerste deel is geoogst!

                ziet er goed uit man
                laat het je smaken!
                grtz

                Comment


                  Re: Eerste deel is geoogst!

                  Ik zou de grotere blaadjes toch nog wat bijsnoeien hoor, zodat je enkel mooie toppen overhoudt.

                  Verder ziet het er goed uit!

                  Greetz

                  Comment


                    Re: Eerste deel is geoogst!

                    Ik schrok een beetje want op alle sites staat dat de Early Girls in half September geoogst moeten worden... Maar toen ik even ging kijken, bleek toch dat er bijna alleen maar milky witte trichomes op het blad zitten... Hier dus nog wat foto's van de toppen.


                    Klik hier voor de grote foto!


                    Klik hier voor de grote foto!


                    Klik hier voor de grote foto!


                    Klik hier voor de grote foto!

                    Kan iemand een schatting doen hoeveel weken nog? Zodat ik tijdig kan stoppen met voeding geven.
                    Thanks!

                    Comment


                      Re: Eerste deel is geoogst!

                      Ik gok nog een weekje of twee-drie, tegen dan zullen ze wel genoeg uitgehard zijn

                      Ziet er goed uit!

                      Greetz

                      Comment


                        Re: Eerste deel is geoogst!

                        1 Early Girl is omgeknakt en is dus afgezaagd en hangt droog in de schuur, moet haar alleen nog helemaal knippen, dus ff kijken of een paar vrienden thuis zijn

                        Ik heb 1 Original Haze half geknipt, de rest staat er nog en 1 Early Girl staat er ook nog compleet...

                        Zou het handig zijn om de complete plant (ongeknipt) nog een weekje in de schuur te laten hangen, zodat ie nog een beetje kan groeien? En daarna pas helemaal te knippen?

                        Comment


                          ik denk niet dat het nog zin heeft je kan het beter kort knippen nu de plant nog vers is.als de plant een week gehangen heeft dan hangt alles slap en (persoonlijk) dat knipt niet lekker.
                          jammer van de tak maar het was ook wel een storm hoor windkracht 9 waaide over ons heen.
                          gelukkig zaten er al wat toppen op.

                          rook ze

                          gr Greenland
                          If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                          Comment


                            succes met het knippen

                            Comment


                              Echt belangrijk dat je hier goed op controleerd, mensen die dit lezen!

                              Nog wat foto's:








                              Tragisch... Maar ik heb er een hoop van geleerd en ik heb nog 2 planten staan + er hangt al wat stukjes Haze in de schuur, die zoiezo helemaal goed gaan komen.

                              Dus ik blijf het positief inzien

                              Comment


                                Das klote man! Ik heb gister ook al wat van die shit weggeknipt, hoop dat t nu wegblijft! Hoe zou t komen denk je? Ik heb ze onderdak staan dus regen hebben ze niet gehad, misschien te weinig ventilatie??
                                Peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X