Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

    Zien er mooi gezond uit en zullen weldra hun groei in gang zetten .

    Grtz

    Comment


      #32
      Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

      Gaat lekker he, keep it up!

      Btw wou het ff kwijt dat je Avatar niet klopt .
      Na het roken van een joint worden je pupillen kleiner, niet groter.

      Ja bedweter, ik weet het

      Don't blame me for being smart!

      Peace

      Comment


        #33
        Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

        Das een avatar van hier en bij mij werkt alles net andersom

        Comment


          #34
          Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

          Goeie middag lezers en volgers van mijn kweekverslag,
          Ik heb een vraag over het toppen van mijn planten.
          Waneer zou ik dat het beste kunnen doen en op welke hoogte zou ik dan moeten toppen?
          Heb een 3tal foto`s gemaakt van mn dames zoals ze nu erbij staan.
          Is het nog te vroeg om te toppen of kan het nu al?
          Zo ja waar zou ik dan moeten knippen?
          Heb ergens gelezen dat het boven de 3e internode zou moeten zijn maar wil toch zekerheid hebben dat ik het goed doe.
          Ben immers zo trots dat ze al zo zijn zoals ze nu zijn en ik zou ze met een verkeerde knip mischien wel kapot kunnen knippen en dat is zeker niet de bedoeling.

          Graag wat tips en uitleg hierover.

          Alvast bedankt Ron en de White Widow Dame`s

          Attached Files

          Comment


            #35
            Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

            Achteraf bekeken heb ik eigenlijk spijt dat ik de 5e internode topte voor buiten.
            Als ge ze groot kunt houden, topt dan niet te vroeg buiten. Allez, das mijn idee ervan he.
            Elke kweker heeft andere voorkeuren.
            Kijk wat jouw het beste past, en denk er geen twee, maar tien keer over na.

            De plantjes staan er heel keurig bij, ik zou ze onaangeraakt laten tot je goed doordacht hebt.
            Zoek ook eens wat op achter "fimmen".

            Groeten

            Comment


              #36
              Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

              De hele middag op diverse forums rond te hebben gezworven en info gezocht over fimmen heb ik dan toch maar de knoop doorgehakt en het bij een plant geprobeerd.
              Ben benieuwd of het gelukt is en of zei nu ook vertakkingen aan gaat maken.
              Heb er natuurlijk een foto van gemaakt.
              2/3 van de top geknipt.
              Hoop dat ik het goed heb gedaan.

              groeten ron
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                Dat komt wel goed hoor, je hebt dat goed gedaan, zo lijkt me .

                Ik heb het dit jaar ook voor de eerste keer gedaan, en dat is prachtig gelukt

                Succes nog ermee!

                By the way, leuk om te zien dat ze op een maand tijd al zoveel vorderingen gemaakt hebben, uit zaad dan nog!

                Greetz

                Comment


                  #38
                  Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                  Hallo medekwekers/volgers van mijn White Widow kweekverslag.

                  4 Dagen geleden heb ik een van mijn 3 plantjes gefimt zie foto hierboven.
                  Volgens mij is het niet helemaal goed gegaan teminste dat denk ik zo.
                  Mijn plantje heeft daar wel 3 zijtakjes maar 2 zijn volgens mij gewoon blaadjes en midden toch weer het topje of zie ik het nu verkeerd.
                  Is de eerste keer dat ik zoiets gedaan heb dus zie het eigenlijk niet zo goed.
                  Bij deze 3 foto`s van mijn gefimde plantje .
                  O ja mijn plant heeft geen 5 vingers maar 7 vingers .
                  Ik heb altijd gedacht dat een canabisplant 5 vingers heeft of ben ik nu echt en leek?

                  Groetjes Ron en de Dames
                  Attached Files

                  Comment


                    #39
                    Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                    Oorspronkelijk geplaatst door ron1969
                    Ik heb altijd gedacht dat een canabisplant 5 vingers heeft ?
                    Meer vingers per blad is een teken dat je plant het naar haar zin heeft .

                    Grtz

                    Comment


                      #40
                      Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                      Hallo beste forumvolgers,

                      Het is weer ff geleden dat ik hier geschreven heb,vorige week wegens prive omstandigheden geen tijd gehad om mijn topic bij te houden maar hier weer een kort verslag van mijn buiten/balkon kweek White Widow.
                      Een week of 2 geleden een van de dames als test buiten in onze tuin gezet en 2 op het balkon gehouden.
                      Ik woon in een bovenwoning met balkon en onder een tuin .
                      Zoals elke dag de planten op het balkon netjes verzorgd ene dag gewoon water de andere dag met Canna Terra Vega .
                      Op een gegeven moment zag ik dat de blaadjes gingen verschrompelen en geel begonnen te zien.
                      Ik helemaal in paniek en de planten uit hun potten gehaald en als laatste redmiddel de 2 dames ook maar in de tuin gezet .
                      Toen ik ze uit de potten haalde zag ik dat de grond drijfnat was en ik blijkbaar te veel voeding had gebruikt.
                      Na 4 dagen buiten hebben gestaan heb ik foto`s van de dames gemaakt en naar mijn inziens gaat het weer de goede kant op.
                      Ik laat de natuur nu zn gang gaan en voed ze de eerste weken niet meer bij met Canna Terra Vega .
                      Hier een paar foto`s van de dames de 2 met gele verdorde bladeren staan sinds vorige week in de volle grond.
                      Klopt mijn vermoeden dat de dames te veel voeding gehad hebben?

                      Alvast bedankt voor je reactie.

                      Mvg Ron en de White Widow dames.
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                        Hier een paar fotos van de plant die al bijna 3 weken buiten staat en het dus naar mijn mening super doet.
                        De linkse plant van de 3 staat al een tijd buiten.


                        Groeten Ron
                        Attached Files

                        Comment


                          #42
                          Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                          Oorspronkelijk geplaatst door ron1969
                          Toen ik ze uit de potten haalde zag ik dat de grond drijfnat was en ik blijkbaar te veel voeding had gebruikt.

                          Klopt mijn vermoeden dat de dames te veel voeding gehad hebben?
                          Elke dag water is iets te veel van het goede, je moet in potten even checken of ze water nodig hebben. normaal om de twee a drie dagen afhankelijk van je potmaat. Je pot was verzagdigd daarom hadden de wortels niet veel zin meer om (voeding)water op te nemen.

                          Grtz

                          Comment


                            #43
                            Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                            Maar denk je dat het buiten wel goed gaat komen?

                            Comment


                              #44
                              Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                              Tuurlijk waarom zou het niet goed komen. In de volle grond zitten voorlopig wel genoeg voedingstoffen, dus je hoeft voorlopig nog niet bij te voeden. Totdat je weer tekorten gaat zien.

                              Comment


                                #45
                                Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                                Goeie middag topicvolgers,

                                Hier weer ff een kleine update van de dames buiten.
                                We zijn weer 4 dagen verder en het gaat goed met de dames buiten.
                                De 2 planten die vergeelde bladeren hebben zijn niet erger vergeeld en ook niet meer.
                                Denk dat het goed gaat komen met de dames.
                                De meest linkse plant is voller geworden na van hand we toch erg weinig zon hebben gehad groeit ze ook erg goed.
                                Deze week heb ik de natuur zn gang laten gaan en hebben regenwater genoeg gehad .
                                Nu maar hopen dat we volgende week weer een week krijgen met veel zon.
                                Ook post ik weer nieuwe foto`s.
                                Ik wens jullie een prettig weekeind toe en volgende week schrijf ik weer ff een stukje met natuurlijk nieuwe foto`s.

                                Tot dan groetjes Ron
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X