Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

    Hoi Medekwekers,

    Normaal update ik mijn topic in het weekeind maar dit kon toch geen 2 dagen meer wachten.
    Ik ging vanavond weer buiten om mijn White Widow`s te verzorgen water geven praatje maken jullie kennen het wel,tot ik in de topjes van de plant haartjes zag geen jonge blaadjes maar volgens mij echte haartjes.
    Nu hoop ik dat het is wat ik denk,mijn planten zijn in voorbloei.
    Ik heb een paar foto`s gemaakt maar krijg het er niet scherper op helaas.
    Kan iemand mijn gedachten bevestigen en zijn de dames daadwerkelijk in voorbloei?



    Mvg Ron
    Attached Files

    Comment


      #92
      Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

      Ik kan het niet goed zien, lijken mij nieuwe bladjes.

      Zijn het witte slierten?
      Check anders de oksels (Eigenlijk schouders maar soit) eens, daar zouden dan normaal ook haartjes moeten zijn

      Peace

      Comment


        #93
        Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

        Hey Smokey,

        Het zijn toch echt witte haartjes en niet groen zoals ik dat vaker heb gezien bij mn planten.
        Ze lijken een beetje op die voelsprietjes van een vlinder ( of mn joint laat me dingen zien die er niet zijn) hahahaha.
        Ik probeer morgen nieuwe foto`s te maken.
        Hoop dat ze wat duidelijker worden als die ik net gemaakt heb.
        Maar goed zie het nu ook allemaal niet helder meer (heb immers vakantie).
        Morgen dus een nieuwe update en dan wel geheel nuchter en na het ontbijt hahahahaha

        Comment


          #94
          Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

          Jop dan zal het begonnen zijn he .

          Succes ermee!

          Peace

          Comment


            #95
            Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

            mooie planten succes verder

            Comment


              #96
              Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

              Mooie plantjes, zekerweten!!

              Comment


                #97
                Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                Hallo medekwekers,

                Na 3 weken vakantie ben ik weer terug op het forum om verslag te doen van mijn White Widow buitenkweek.
                We hebben de laatste weken weer echt baggerweer gehad.
                Veel regen en te weinig zon voor de dames buiten.
                In die 3 weken zijn de dames flink omhoog geschoten en sinds een paar dagen ook volop in bloei.
                Ik heb natuurlijk weer foto`s gemaakt van de dames.
                Verder ben ik gestart met het bijvoeden van Terra Flora 2x per week .
                De dames zien er erg gezond uit hier in de tuin.
                Nu maar hopen dat we nog een paar zonige weken krijgen we willen allemaal mooie toppen nietwaar?
                Om te voorkomen dat ik toprot ga krijgen ga ik na het weekeind onze partytent boven de planten zetten.
                Hier wat fotos van de dames.

                Vriendelijke groeten aan alle medekwekers

                Ron
                Attached Files

                Comment


                  #98
                  Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                  ziet er goed uit niets op aan te merke
                  grtz

                  Comment


                    #99
                    Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                    en nog een paar foto`s
                    Attached Files

                    Comment


                      Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                      En nog een paar foto`s
                      Attached Files

                      Comment


                        Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                        Een partytent? Ga je zo geen direct zonlicht blokkeren dan?

                        De meeste zijn fel wit van kleur en dus niet doorzichtig...

                        Greetz

                        Comment


                          Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                          Hey Cannaboy,

                          Ja dat denk ik ook maar ik heb ze in de volle grond staan daarom dacht ik ik zet de partytent erover zodat de regen die er valt niet ervoor zorgd dat ik toprot ga krijgen.
                          En ze nu uit de grond te graven en in potten te zetten op het balkon weet ik ook niet of dat gaat.
                          Zou het jammer vinden als de planten verregenen en zo toprot zou krijgen.
                          Vandaar dat ik die tent erover zou willen zetten ik kan ze namelijk niet binnen zetten of ik moet ze nu verpoten en op ons balkon neer zetten.
                          Mischien wel het beste dat ik het wel doe ( planten jatten is hier een rage) maar ben zo bang dat ze dan juist dood gaan.
                          En ons balkon is wel overdekt.


                          Tips omtrent nu nog verpotten heel erg welkom

                          Comment


                            Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                            dat zou zonde zijn als ze gejat worden ,en bud rot natuurlijk ook ma je kan ook budrot krijgen als het gewoon heel vochtig is maar dat is een risico van buiten kweken miss volgende x een minder gevoelige soort kiezen.succes grtjs

                            Comment


                              Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                              Ik zou enkel het geraamte van je partytent gebruiken en dat overdekken met doorzichtig plastic. Het gaat een serieuze opdoffer voor je opbrengst zijn als er in de bloei geen direct zonlicht meer bij je bladeren en toppen kan...

                              Nu uitgraven lijkt me niet meer zo verstandig. Je kan stellen dat je wortels minimum de lengte hebben van je plant, meestal zijn ze zelfs langer.

                              Je wortels gaan erg beschadigd raken en dat zorgt dan weer eens voor - minst erge geval - vertraging en - in het ergste geval - een dode wietplant Kweken is niet alleen het zaaien van wietzaadjes, her en der wat voeding geven en hopen dat het goed komt. Er komt ook nog een heleboel tactiek bij kijken. Al doende leert men

                              Toprot krijg je bij 2 op de 3 planten, wat je ook doet. Het beste is het rot zo snel mogelijk wegknippen als het de kop opsteekt. Je kan dan, moest je bv. een grote top hebben met veel rot maar ook nog rookbare wiet aan, de top bijknippen zodat alle rot weg is en hetgeen wat overblijft laten drogen. Of je knipt het rot gewoon van de plant, maar laat de bruikbare delen nog zitten voor verder te rijpen...

                              Hier een foto van te vroeg geoogste topjes door toprot:



                              Greetz

                              Comment


                                If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                                Comment

                                Bezig...
                                X