Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ron1969
    Advanced Stoner
    • May 2008
    • 54

    #76
    Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

    Hallo,

    Ben even buiten op onderzoek uitgeweest om te kijken of ik het geslacht al kon bepalen.
    Nu ben ik dus echt een leek en zou niet weten waaraan ik kan zien of het een vrouwelijke plant is.
    Ik heb wat foto`s gemaakt en hopelijk kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken in het herkennen.
    Attached Files

    Comment

    • ron1969
      Advanced Stoner
      • May 2008
      • 54

      #77
      Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

      En nog een paar
      Attached Files

      Comment

      • ron1969
        Advanced Stoner
        • May 2008
        • 54

        #78
        Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

        En nog 2.
        Kan iemand hier wat mee?
        Zijn het vrouwtjes of is het nog niet te zien?

        Bedankt alvast

        Groetjes Ron en de White Widow (dames)

        Attached Files

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #79
          Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

          Check dit topic ff:
          amateurkweker-met-zijn-eerste-buitenkweek-alle-tips-welkom-t1043-75.html

          Ik zie alvast een wit haartje op de eerste foto, dat is dus al een vrouwtje (Of herma? )

          De rest van de fotos kan ik niet goed zien doordat ik op smallband zit

          Peace

          Comment

          • ron1969
            Advanced Stoner
            • May 2008
            • 54

            #80
            Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

            Thanks Smokey maar das mijn eigen topic hahaha

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #81
              Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

              Nou als dat jou topic is dan zet je jezelf wel wat voor schut.

              Jij zei:

              "Nu ben ik dus echt een leek en zou niet weten waaraan ik kan zien of het een vrouwelijke plant is."

              Terwijl het letterlijk in dat topic staat

              Peace

              Comment

              • laurens_enzu
                T.H.C. Master
                • May 2008
                • 512

                #82
                Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                proficiat met je vrouwtje!!
                grtz

                Comment

                • ron1969
                  Advanced Stoner
                  • May 2008
                  • 54

                  #83
                  Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                  Smokey,
                  Zal wel aan mij liggen maar snap je niet.
                  Ik vroeg of iemand mij kon helpen om te zien of het dames waren.
                  Omdat ik zelf een leek ben en dus niet weet waaraan ik het kan zien of het vrouwelijk is.

                  Comment

                  • laurens_enzu
                    T.H.C. Master
                    • May 2008
                    • 512

                    #84
                    Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                    vrouwtjes hebben witte haartjes zoals op jou foto.
                    mannetjes krijgen ballen.
                    grtz

                    Comment

                    • Smokey
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2007
                      • 2488

                      #85
                      Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                      bleh, dat is mijn schuld.
                      Ik heb per ongeluk de verkeerde link gepost.

                      Waardoor ik dacht dat het Mannetje/vrouwtje topic van jou was (waar dus letterlijk staat wat vrouw en man is)

                      Nu wou ik dat snel ff veranderen maar door dat kut internet hier duurt dat een uur.

                      Mijn fout dus,

                      Hier dan de juiste link:
                      post15249.html?hilit=mannetje#p15249

                      Peace

                      PS: Ik haat telenet.

                      Comment

                      • laurens_enzu
                        T.H.C. Master
                        • May 2008
                        • 512

                        #86
                        Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                        wat hou ik toch van die witte haartjes

                        Comment

                        • Smokey
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2007
                          • 2488

                          #87
                          Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                          Ik ook, ik heb ze hier nu ook eindelijk op mijn buitenplantje gespot .
                          Op naar de bloeifase (eindelijk )

                          Nog eens sorry he Ron, My Bad

                          Peace

                          Comment

                          • ron1969
                            Advanced Stoner
                            • May 2008
                            • 54

                            #88
                            Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                            No problem Smokey ik ga die topic ff lezen bedankt.
                            thanks fooks voor jullie snelle reacties.

                            Have a nice and sunny weekeind

                            Comment

                            • ron1969
                              Advanced Stoner
                              • May 2008
                              • 54

                              #89
                              Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                              Ow smokey btw hebben ze die reclame van telenet al verranderd intussen?
                              Heb ook jaren in be gewoond en ook telenet gehad,toen maakte ze nog reclame '' Telenet opent je wereld"
                              Suc6

                              Comment

                              • Guest's Avatar

                                #90
                                Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                                Is't ni: "Telenet openT je wereld" ?

                                Comment

                                Bezig...