Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Staat mijn plant in bloei en kan ik overstappen op bloeivoeding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! Staat mijn plant in bloei en kan ik overstappen op bloeivoeding?

    Korting op 420shop
    Hallo, aangezien dit mijn eerste knappe vrouw is wil ik graag weten of ze nu in bloei staat en ik over kan stappen op de bloeivoeding of nog niet. Ik hoor het graag.

    Rond 1 april ontkiemt. (Hollands Hope)

    https://www.mupload.nl/img/qavtzsmdyvwsq.png
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by gevi1990; 27 May 2017, 12:25.

    #2
    fhfhfhfhfhf.png
    Da's niet echt te zien (gebruik de attachments ipv het fototoestelletje, die ziet eruit als een papiertje met een parperclip rechts boven in het tekstvak)

    Hoe dan ook, hollands hope is geen autoflower, dus wat je ziet is wellicht voorbloei maar waarschijnlijk zijn het gewoon groene sprietjes. Voorbloei wilt zeggen dat je plant hooguit volwassen is, maar de bloei zal op zich laten wachten tot rond september. Groene sprietjes zijn gewoon groene sprietjes, daar hoef je je niks van aan te trekken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      fhfhfhfhfhf.png
      Da's niet echt te zien (gebruik de attachments ipv het fototoestelletje, die ziet eruit als een papiertje met een parperclip rechts boven in het tekstvak)

      Hoe dan ook, hollands hope is geen autoflower, dus wat je ziet is wellicht voorbloei maar waarschijnlijk zijn het gewoon groene sprietjes. Voorbloei wilt zeggen dat je plant hooguit volwassen is, maar de bloei zal op zich laten wachten tot rond september. Groene sprietjes zijn gewoon groene sprietjes, daar hoef je je niks van aan te trekken.
      Oke zo is het inderdaad niet echt te zien. Bedankt voor je antwoord. Het is geen autoflower inderdaad dus de plant blijft dus gewoon vanaf nu net zo lang wachten totdat de dagen korter worden voordat deze in de bloei gaat als ik het goed begrijp?

      Comment


        #4
        Het uploaden wil nog niet echt lukken

        Comment


          #5
          Dat klopt, over bloeivoeding hoef je dus nog niet na te gaan denken.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            De eerstvolgende 3 maanden zeker nog niet.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X