Help! Staat mijn plant in bloei en kan ik overstappen op bloeivoeding?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gevi1990
    Stoner
    Member
    • May 2017
    • 24

    #1

    Help! Staat mijn plant in bloei en kan ik overstappen op bloeivoeding?

    Korting op 420shop
    Hallo, aangezien dit mijn eerste knappe vrouw is wil ik graag weten of ze nu in bloei staat en ik over kan stappen op de bloeivoeding of nog niet. Ik hoor het graag.

    Rond 1 april ontkiemt. (Hollands Hope)


    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by gevi1990; 27 May 2017, 11:25.
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    fhfhfhfhfhf.png
    Da's niet echt te zien (gebruik de attachments ipv het fototoestelletje, die ziet eruit als een papiertje met een parperclip rechts boven in het tekstvak)

    Hoe dan ook, hollands hope is geen autoflower, dus wat je ziet is wellicht voorbloei maar waarschijnlijk zijn het gewoon groene sprietjes. Voorbloei wilt zeggen dat je plant hooguit volwassen is, maar de bloei zal op zich laten wachten tot rond september. Groene sprietjes zijn gewoon groene sprietjes, daar hoef je je niks van aan te trekken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • gevi1990
      Stoner
      Member
      • May 2017
      • 24

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door LR2
      fhfhfhfhfhf.png
      Da's niet echt te zien (gebruik de attachments ipv het fototoestelletje, die ziet eruit als een papiertje met een parperclip rechts boven in het tekstvak)

      Hoe dan ook, hollands hope is geen autoflower, dus wat je ziet is wellicht voorbloei maar waarschijnlijk zijn het gewoon groene sprietjes. Voorbloei wilt zeggen dat je plant hooguit volwassen is, maar de bloei zal op zich laten wachten tot rond september. Groene sprietjes zijn gewoon groene sprietjes, daar hoef je je niks van aan te trekken.
      Oke zo is het inderdaad niet echt te zien. Bedankt voor je antwoord. Het is geen autoflower inderdaad dus de plant blijft dus gewoon vanaf nu net zo lang wachten totdat de dagen korter worden voordat deze in de bloei gaat als ik het goed begrijp?

      Comment

      • gevi1990
        Stoner
        Member
        • May 2017
        • 24

        #4
        Het uploaden wil nog niet echt lukken

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Dat klopt, over bloeivoeding hoef je dus nog niet na te gaan denken.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            De eerstvolgende 3 maanden zeker nog niet.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...