Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladprobleem , blad voeld ruw aan en heeft witte stippen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladprobleem , blad voeld ruw aan en heeft witte stippen.

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,mijn dames staan nu 4 weken in bloei.(buitenkweek)Sinds een week ben ik begonnen met de bloeivoeding ik gebruik Plagron Alga Bloom.Als dosis geef ik nu nog maar 2 ml per L water en ga dit geleidelijk opvoeren naar 4 ml per L water.Eind volgende week zal ik er Green Sensation bijvoegen 1ml per L water en dan verlaag ik de bloeivoeding naar 3 ml per L water.Maar nu heb ik bij één van mijn dames precies bladproblemen.Het is wel niet op heel de plant.Maar het blad t' probleem voelt wat ruw aan en heeft witte stipjes.Heb al gecontroleerd op spint maar geen spint te bespeuren. Heeft dit met voeding te maken of is dit meeldauw? Hopelijk kan er iemand mij er iets over zeggen met de foto's die ik erbij heb gedaan.
    Met vriendelijke groeten ,
    Green finger

Attached Files

Zuigende insecten zijn hier de bron van.
    Daar kun je helaas weinig aan doen. De plant lijkt er niet erg onder te lijden, dus ik zou het lekker negeren als ik jou was.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Mijn buiten bio kweek
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

Indicamed ; ik heb je originele topic hierheen verplaatst : [linkje]
          Liever ga je daar dan verder, in plaats van een topic van een andere kweker te kapen
          Thanks.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
          X