Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AF Mega Bud stopt ineens met bloeien.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Zou je dat onder ede willen zeggen?
    Ik heb ooit een theorie bedacht, die ongeveer zou verklaren waarom stikstofblokkades optreden bij overdaad aan bloeivoeding. Je hebt zelf vast ook wel gegoogled, en dan zie je vaak dat mensen vinden dat het erbij hoort. Herfst noemen ze dat dan. Als wiet herfst zou hebben, dan zou ze ook aan winterslaap doen, en knoppen maken voor de lente. Terug naar het googlen: Je ziet ook dat ze allemaal bloeivoeding geven, en de mensen die dat niet doen, die hebben geen, of veel minder geel blad. Da's opmerkelijk. Beowulf is de uitzondering op die regel. Ik weet niet hoe hij het doet, voor hem geldt dat hele verhaal gewoon niet.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-hoe-en-waarom

    Of een beetje groeivoeding dat gaat verhelpen, dat weet ik niet. Het kan het probleem afremmen, misschien. Veel kwaad kan het niet, als je het toch hebt liggen. Als 't niet wordt opgenomen, dan maakt het niks uit dat je het mee geeft. Als het wel wordt opgenomen, dan vertraag je de aftakeling. Gewoon, alleen, niet te veel. Bescheiden blijven zo rond 't eind.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Bij jou strakke, simpele en deskundige uitleg is deze vraag geheel duidelijk voor mij!!
      Eigenlijk had jou geschreven commentaar overbodig moeten zijn bij een beetje nadenken aan mijn zijde!
      Vriendelijk bedankt LR2

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Je weet nooit wie er mee leest en er iets van op steekt Ipie!

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
Bezig...
X