Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan mij iemand tips geven aub?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Wow, je planten zijn nog groter dan ik dacht!


      (lekker buikje hoor )

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Beauty is in the eye of the beholder

    #32
    Ik zie dit nu pas, mooie planten man!
    Je T-shirt is wel een beetje kort

    Comment


      #33
      Ik heb geen ervaring met Cannacure, dus ik kan niet zeggen of het helpt tegen meeldauw.

      ​​​​​​Ik weet alleen dat de ene soort er gevoeliger voor is dan de andere, dus hoop ik dat je mazzel hebt.

      Wat je kan doen is je plant in goede conditie houden zodat ze wat weerbaarder is.

      Ventilatie is erg belangrijk dus scherm niet alles af.
      Je planten doen het goed op de tomatenvoeding dus ik zou daar 'zuinig' mee door blijven gaan. Je kan een plant niet 'vetmesten' maar wel laten 'verbranden' door een teveel aan mest.

      Het is fijn dat je buren er relaxed mee omgaan, maar nu ik zie hoe groot ze werkelijk zijn maak ik mij toch wel zorgen om toevallige passanten die niet te beroerd zijn om een wietplant te rippen
      Ik weet niet hoever je van de weg of voetgangers/fietspad afwoont, maar ik zoe de zichtbaarheid even checken vanaf de openbare weg. Haal evt wat goedkope coniferen en plant er een paar of plaats een houten trellis of iets dergelijks zodat je planten uit het zicht blijven.

      Succes en geniet van je planten
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #34
        Waarom voed je die planten eigenlijk ze staan in volle grond die halen al hun voeding uit de grond.

        Fysieke werking

        Door CANNACURE te spuiten breng je een tweede natuurlijke laag aan op je plant.
        Die zorgt ervoor dat de plant voedingsstoffen krijgt, terwijl ze ook nog steeds kan ademen.
        Daarnaast zorgt de kleverigheid van de laag ervoor, dat plagen eraan vast blijven plakken.
        Daardoor kunnen de plagen het blad niet meer aantasten en sterven ze af omdat deze geen voedsel meer kunnen krijgen.
        Het is daarom belangrijk dat de bladeren zowel aan de bovenkant als de onderkant bespoten worden.

        klinkt goed
        God was never on your side..

        Comment


          #35
          Hallo, hier ben ik weer de 1ne plant zit al wat verder dan de andere in bloei. Maar heb hier en daar en blad met gele randen. Negeren of iets doen? Kan dit te maken hebben met te stoppen met mijn eerste voeding? Ik stuur nu foto van eerste voeding door en van geel blad. Alvast bedankt iedereen voor zijn hulp en mening. Eerste keer altijd leuk veel info te krijgen . Mvg Roy

          Comment


            #36
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #37
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • belladonna
                belladonna commented
                Editing a comment
                Oops goed dat je stop met voeden

              #38
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #39
                Met deze voeding gestopt nu.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #40
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #41
                    Yesss de bloei begindddddddd

                    maar nogmaals jou planten staan toch in volle grond???
                    God was never on your side..

                    Comment


                    • Roye
                      Roye commented
                      Editing a comment
                      Ja inderdaad staan in volle grond, beter geen voeding toedienen?

                    • Ongeldig
                      Ongeldig commented
                      Editing a comment
                      Je kan wat vers bemeste grond neerstrooien rond de plant. Als het dan regent en tijdens water geven komen de voedingsstoffen daaruit vrij en kunnen de grond in spoelen. Dan heeft ze een extra voorraadje om op terug te vallen tijdens de bloei. Maar ze laat niet echt gebreken zien en wat Bella ook al zegt, volle grond planten zoeken zelf hun weg naar voeding met hun wortels.

                      Ze zien er vol en bossig uit. Nette planten!
                      Goed opgemerkt en geacteerd op die gele bladranden.

                    #42
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #43
                      https://www.growexpert.be/arts-tegen-toprot.html
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #44
                        Heb dit besteld ipv cannacur. Heeft iemand hier kennis over? Hopelijk doe ik hier meer goed mee dan slecht....

                        Comment


                        • Ongeldig
                          Ongeldig commented
                          Editing a comment
                          Ik ken het niet. Maar als ik naar de foto kijk die je bijvoegt dan staat het taalgebruik me direct tegen. Dit komt niet betrouwbaar over. En heb je die instructies gezien voor toediening. Ik citeer even. Want ik heb doorgeklikt naar de site.

                          "Curatief: 50 ml. TOPROT mengen met 1 lltr. water of dit flesje op 5 ltr. water. De spuitvloeistof in ruime mate over de planten en toppen spuiten."

                          Ik snap er niks meer van. Ik zou er mijn geld in ieder geval niet aan uitgeven. Kan je die bestelling nog annuleren? En weet je waarom vrijwel aan het begin van het lezen van de site alarmbellen gaan rinkelen?

                          Lecithine is iets wat in voeding zit dacht ik. Toppen ga je niet natmaken. En toprot moet je met niks mengen en nergens overheen spuiten als het je al lukt om het gemengd te krijgen. Die instructie is zo onlogisch dat ik het vast verkeerd interpreteer.

                        #45
                        Ik heb dat ook in de kast staan. Flesje zit nog halfvol.
                        Van een jaar of 10 geleden ofzo, is ook allang over datum, mja..ik ga het toch niet eten dus zolang er geen haar op groeit is het nog goed m.i.
                        Maarre...dat spul ruikt heel typisch, net als neemolie zo'n rare geur heeft, heeft ook dit een heel rare -bijna nare- geur.
                        Ik weet niet precies wat erin zit of wat het doet.
                        Heb het weleens gebruikt, als experiment, en het is inderdaad de bedoeling dat je dat overal overheen spuit.
                        Ik heb geen toprot gehad, maarja, als je dat preventief gebruikt weet je ook niet of je wel toprot gehad zou hebben als je het niet gebruikt had.
                        Ik ben er dus mee gestopt, en binnen geen toprot gezien tot nu toe (ff afkloppen)

                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X