Kan mij iemand tips geven aub?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #16
    Zodra het blad bruin is, kun je het beter weghalen. Zolang het nog geel is, dan kan het blijven zitten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Roye
      Advanced Stoner
      Member
      • Aug 2018
      • 69

      #17
      Hallo, kan iemand me raad geven wat ik hiermee moet doen? En wat dit is?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • Meglow
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2011
        • 1374

        #18
        imho is dat een spinnennestje of wellicht een rupsje.

        Comment

        • Roye
          Advanced Stoner
          Member
          • Aug 2018
          • 69

          #19
          Hierbij nog een foto
          Attached Files

          Comment


          • Meglow
            Meglow commented
            Editing a comment
            no idea, but I am fascinated...

          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Dit soort vaagheden zou ik met blad en al verwijderen. Weg probleem.
        • Bella
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2018
          • 125

          #20
          Ik haal het zelf altijd weg. Ik heb één keer een pop van een rups/vlinder in een top gehad en precies daar zat toprot.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #21
            Kill it with fire
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Roye
              Advanced Stoner
              Member
              • Aug 2018
              • 69

              #22
              Bestaan er sprays tegen toprot? En ziet mijn planten er eigenlijk goed uit? wanneer begint die eindelijk te bloeien?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • Meglow
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2011
                • 1374

                #23
                Nee en ja, ze ziet f@cking fantastisch uit op deze foto. Bloei kan elk moment inzetten nu de dagen korter worden.

                Comment


                • Roye
                  Roye commented
                  Editing a comment
                  Okay blij dit te horen. Hopelijk doen ze zo verder dan. En welke sprays kan ik bestellen en waar tegen toprot? En vanaf wanneer zou jij een transparant zeil over de planten leggen? Nu nog niet nodig zeker? E hangt nog niets aan
              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #24
                Ik zou er geen chemische troep op spuiten als de plant nog gezond is.
                Dan kan je net zo goed wiet uit de shop gaan roken.

                Om toprot te voorkomen kies je een soortje die goed in ons klimaat is.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Roye
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Aug 2018
                  • 69

                  #25
                  Ok, bedankt

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #26
                    Houd er voor het gemak ook gewoon rekening mee dat je 5-25% van de opbrengst kwijtraakt aan toprot. Met dat in je achterhoofd, dan valt het een stuk minder zwaar om hier en daar wat weg te moeten knippen. Het gebeurt gewoon, bij ons allemaal, in elke buitenkweek. Je kunt er tegen vechten, maar het is zoiets als de zwaartekracht om proberen te keren: praktisch niet te doen.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • Roye
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Aug 2018
                      • 69

                      #27
                      Hallo, mijn planten beginnen nu wat in bloei te schieten. Maat zijn enorm groot.... 2.20meter en samen 4meter breed. Mag ik dit houten kader langs de zijkanten dicht maken met transparant zeil? Zodat de buren het wat minder zien en ruiken? Zou enkel de voorkant open laten.

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #28
                        Als je bang heb voor de buren zou ik zeil spannen, maar beste is als er goed de wind door heen kan komen , van boven is het toch dicht mocht het gaan regenen?
                        Ja dat het mega bomen gingen worden was ik al bang voor , klagen de buren niet ivm de geur?
                        Wat je ook kan doen is bij de acktion plastick bloemen kopen en die er in steken zodat het wat minder op vald dat het wiet is.
                        De geur gaat wel nog erger worden ben ik bang als de plant een maal in bloei is.

                        Houd ons op de hoogte.
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Stemma
                          Exquisite Grower
                          420 Member
                          • Mar 2014
                          • 7415

                          #29
                          Je hebt prachtige planten!

                          Het lijktof je buren wat verder weg wonen? Weten ze dat je wiet kweekt?
                          Ik heb het toen ik buiten ging kweken overlegd met mijn buren dat als ze er hinder van ondervonden ik het op zou lossen, geen probleem verder. Maar ik snap dondersgoed dat dit niet zo werkt bij alle buren. Succes!
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          • Roye
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Aug 2018
                            • 69

                            #30
                            Wel mijn 2 naaste buren weten het, en maken er eigenlijk niets van. Wel zijn ze enorm groot en dit had ik niet verwacht. Deze soort sour kush ruikt al enorm hard van het begin al, zeker bij volle zon. Ik hoop gewoon een dikke 200gr ervan te hebben zodat ik een tijdje weg kan ermee. Een vriend zei dat CANNA CUR helpt tegen meeldauw. Blijkbaar tegen toprot. https://www.rajatrading.nl/canna-cur...advoeding.html. heeft iemand hier ervaring mee? En nu geef ik biologische tomaten voeding, is dit ook goed of bestel ik beter iets anders? Of mag ik de voeding die ik ervoor gaf blijven geven? Ik post eens foto van wat ik vooraf gaf. Groeien er wel enorm van

                            Comment

                            Bezig...