Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan mij iemand tips geven aub?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Zodra het blad bruin is, kun je het beter weghalen. Zolang het nog geel is, dan kan het blijven zitten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Hallo, kan iemand me raad geven wat ik hiermee moet doen? En wat dit is?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #18
        imho is dat een spinnennestje of wellicht een rupsje.

        Comment


          #19
          Hierbij nog een foto
          Attached Files

          Comment


          • Meglow
            Meglow commented
            Editing a comment
            no idea, but I am fascinated...

          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Dit soort vaagheden zou ik met blad en al verwijderen. Weg probleem.

          #20

          Comment


            #21
            Kill it with fire
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #22
              Bestaan er sprays tegen toprot? En ziet mijn planten er eigenlijk goed uit? wanneer begint die eindelijk te bloeien?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #23
                Nee en ja, ze ziet f@cking fantastisch uit op deze foto. Bloei kan elk moment inzetten nu de dagen korter worden.

                Comment


                • Roye
                  Roye commented
                  Editing a comment
                  Okay blij dit te horen. Hopelijk doen ze zo verder dan. En welke sprays kan ik bestellen en waar tegen toprot? En vanaf wanneer zou jij een transparant zeil over de planten leggen? Nu nog niet nodig zeker? E hangt nog niets aan

                #24
                Ik zou er geen chemische troep op spuiten als de plant nog gezond is.
                Dan kan je net zo goed wiet uit de shop gaan roken.

                Om toprot te voorkomen kies je een soortje die goed in ons klimaat is.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #25
                  Ok, bedankt

                  Comment


                    #26
                    Houd er voor het gemak ook gewoon rekening mee dat je 5-25% van de opbrengst kwijtraakt aan toprot. Met dat in je achterhoofd, dan valt het een stuk minder zwaar om hier en daar wat weg te moeten knippen. Het gebeurt gewoon, bij ons allemaal, in elke buitenkweek. Je kunt er tegen vechten, maar het is zoiets als de zwaartekracht om proberen te keren: praktisch niet te doen.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #27
                      Hallo, mijn planten beginnen nu wat in bloei te schieten. Maat zijn enorm groot.... 2.20meter en samen 4meter breed. Mag ik dit houten kader langs de zijkanten dicht maken met transparant zeil? Zodat de buren het wat minder zien en ruiken? Zou enkel de voorkant open laten.

                      Comment


                        #28
                        Als je bang heb voor de buren zou ik zeil spannen, maar beste is als er goed de wind door heen kan komen , van boven is het toch dicht mocht het gaan regenen?
                        Ja dat het mega bomen gingen worden was ik al bang voor , klagen de buren niet ivm de geur?
                        Wat je ook kan doen is bij de acktion plastick bloemen kopen en die er in steken zodat het wat minder op vald dat het wiet is.
                        De geur gaat wel nog erger worden ben ik bang als de plant een maal in bloei is.

                        Houd ons op de hoogte.
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #29
                          Je hebt prachtige planten!

                          Het lijktof je buren wat verder weg wonen? Weten ze dat je wiet kweekt?
                          Ik heb het toen ik buiten ging kweken overlegd met mijn buren dat als ze er hinder van ondervonden ik het op zou lossen, geen probleem verder. Maar ik snap dondersgoed dat dit niet zo werkt bij alle buren. Succes!
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #30
                            Wel mijn 2 naaste buren weten het, en maken er eigenlijk niets van. Wel zijn ze enorm groot en dit had ik niet verwacht. Deze soort sour kush ruikt al enorm hard van het begin al, zeker bij volle zon. Ik hoop gewoon een dikke 200gr ervan te hebben zodat ik een tijdje weg kan ermee. Een vriend zei dat CANNA CUR helpt tegen meeldauw. Blijkbaar tegen toprot. https://www.rajatrading.nl/canna-cur...advoeding.html. heeft iemand hier ervaring mee? En nu geef ik biologische tomaten voeding, is dit ook goed of bestel ik beter iets anders? Of mag ik de voeding die ik ervoor gaf blijven geven? Ik post eens foto van wat ik vooraf gaf. Groeien er wel enorm van

                            Comment

                            Bezig...
                            X