Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan mij iemand tips geven aub?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Volgens mij wil je echt heel graag van die planten af he, bijna elk bericht 'zal ik ze wegdoen' hahaha.
    ​​​​​​
    Die plant is lelijk gebroken daar vlak boven de wortels. Gewoon erop drukken en hopen op het beste is het enige wat je kunt doen.

    Je andere plant zou ik ook wat versterken met wat touwen aan je hok/palen. Zodat deze niet ook omwaait.

    Verder heb je prachtige volle planten! Gewoon goed blijven kijken naar rot, deze er niet te zuinig uit knippen zodra je het ziet. Het is vaak bruin en 'snotterig'.

    Maak je geen zorgen! Ontspan. In het ergste geval hou je er niets aan over, in het beste geval een mooie boodschappentas vol lekkere buitenwietjes.

    Succes nog!


    Comment


      #62
      Bedankt voor de respons, alles staat terug mooi recht en echt ik hoop dat er erdoor komt! Bedankt alvast

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Ik hoop het ook voor je! Laat je het weten hoe ze er over een weekje bij staat?

      #63
      Ja doe ik zeker, gisteren gaan kijken en voorlopig nog alles goed ermee. Laat jullie eind deze week iets weten.

      Comment


        #64
        Ze ruiken wel enorm ze staan 60meter ver in de tuin en als ik mijn achterdeur open is het alsof ik ertussen sta

        Comment


          #65
          Dat planteb vaak omknakken in de wind is omdat ze beschermd werkden tegen wind of zicht!

          Komt er dan eens wat wind van de andere kant zijn de planteb dat niet gewend. Daarom staan ze bij mij altijd in weer en wind vanaf kleins af aan.

          Ze zien er erg goed uit iig. Oogt lekker gezond maar ik hoop dat het weer idd goed blijft.

          Die hebben nog wel een tijdje voor de boeg.

          Comment


            #66
            De afgebroken plant doet het voorlopig nog goed.

            Comment


              #67
              Wel maak ik me zorgen met de andere plant, hier en daar uitgedroogde bruine blaadjes en plukjes in die toppen. Zou dit toprot zijn?

              Comment


                #68
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #69
                  Ja dat is toprot. Hoelang moet je nog? Hoeveel van die plekjes zitten er in je plant?
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

                  Comment


                    #70
                    Ik denk 2 a 3 weken en heb nu al toprot. Beter te vroeg oogsten. Dan alles kapot ga laten gaan aan toprot?

                    Comment


                    • Thedoctor
                      Thedoctor commented
                      Editing a comment
                      Beginnen met het rot eruit te knippen. Als je het gevoel hebt dat het rot de overhand neemt idd beter te vroeg dan niets

                    #71
                    Ok, bedankt

                    Comment


                      #72
                      Hallo iedereen, heb hier en daar wat tips toegepast. Heb 2 emmers vol met grote bladeren verwijderd uit 1 plant. De 3 plaatsen met wat toprot goed verwijderd en een klein beetje azijn opgedaan met een penseeltje. Hopelijk heb ik hier goed mee gedaan. Hoe meer dagen ik ze nog kan houden alvorens te oogsten hoe beter denk ik. Hierbij nog een foto van nu
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Ja, euh, azijn zou ik niet meer doen, volgende keer.
                        Daar gaan planten dood van. Ik gebruik het weleens op de oprit om over het mos te sproeien.
                        Een dag later is alles dood.

                      #73
                      Oei, geen reacties heb ik iets fouts gedaan? En wanneer precies weet ik dat ik mag oogsten? Nog 2 weken of 3?
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.

                      Comment


                        #74
                        Toprot verwijderen is het beste dat je kan doen.
                        Die bladen dat je verwijderd hebt had je er beter aan gelaten.
                        Die moeten nog een tijdje, je zal moeten de trichomen bekijken met een loep, volgens mij moeten die nog zeker 3 weken afhankelijk van de soort.
                        Welke soort heb je?
                        Geen last van de buren? ze staan zo in het zicht.

                        Comment


                          #75
                          Meestal als je geen reacties krijgt, dan gaat het goed. Zeker nog wel drie weken gok ik. Alle pistels zijn nog wit.
                          Ik heb een microscoopje om te kijken hoe ver de plant is, maar die heb ik nog niet nodig zolang alle pistels nog wit zijn.
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment

                          Bezig...
                          X