Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

** Het grote Wat-Zal-ik-dit-Jaar-gaan-Kweken-topic **

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    thanks

    Comment


      #62

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Trieste nazomer ?
        Je woont niet in Nld/Be ?

      • LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        De herfst kwam hier in het zuiden des lands hard en snel. Niemand bij mij in de regio heeft fatsoenlijk kunnen afbloeien.

      • Prspctr
        Prspctr commented
        Editing a comment
        Dat is ook wat ik mij herinner. Ik woon in Belgisch Limburg en rond eind september is het hier bijna non-stop blijven regenen. Snel een afdakje in elkaar geflanst. Dat heeft geholpen tegen schimmel, maar de opbrengst heeft er zwaar onder geleden.

      #63
      Hier terug fastbuds.

      De blackberry en de gorilla glue.

      En ik heb nog een auto night queen liggen.

      Comment


        #64
        Ik heb der nog een paar Greenlabel 2.0 haze Autoflower
        die zullen ondertussen schaars worden
        was zeer tevreden met deze buitenplanten
        Overgrow the planet !
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #65
          Dit jaar doe ik niet mee. Geen tijd voor
          Gelukkig heb ik nog genoeg voorraad, ik ben zuinig en had een goede oogst afgelopen jaar.

          Ik kom af en toe wel even kijken bij jullie hoor.
          Succes iedereen

          Comment


            #66
            Jammer Joop, hier begint het alweer te kriebelen. Ik ga alleen voor autos, aangezien ik ga migreren na de zomer

            Comment


              #67


              Allemaal Zamnesia zaden !!
              Die dit jaar nog allemaal
              aan de beurt gaan komen !!


              2AC825C4-9323-46F0-91AF-FEB7BCB8222E_1_201_a.jpeg



              Girl Scout Cookies

              Monster Zkittlez

              Gorilla Glue

              Kalini Asia

              Bannana

              Runtz



              Remco.
              Last edited by Remco; 22 March 2021, 17:49.
              🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

              👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Heb je een tuin aangeschaft ?

              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                Was't maar waar !??!
                waarom ?

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                ahja, nee zomaar....tis over buitenkweek he

              #68
              Dit jaar voor mij een boel eigen zaden, die moet ik nog kiezen. 124+ soorten.

              Daar bovenop een rijtje van sensi seeds die ik al wil proberen sinds ik 17 was. Early skunk, Durban (in de hoop dat dit hetzelfde is al durban poison, die zweterige muskus-komijn wietsoort die ik vroeger nog weleens kon krijgen maar tegenwoordig overal anders smaakt, toendertijd verkocht als PP maar dat was het echt niet) en een bult reguliere(!) ruderalis indica.

              Ik wil die vroegbloei genetica gaan gebruiken, flink wat stuifmeel opslaan. Ruderalis indica was de eerste wietsoort die ik ooit kweekte, heeft het toen echt goed gedaan; flinke planten, in september helemaal klaar met bloeien. Da's een stukje genetica die super bruikbaar is, maar waarschijnlijk recessief.
              Als ik nog P#2 heb, dan gaan die twee op elkaar. Jemig stel je eens voor, tweemaal 3 maanden groeiende autoflowers.. Tweemaal hoofdzakelijk indica. Tweemaal best wel resistent tegen ziektes..

              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #69
                Een tiental AFjes gaan guerilla dit jaar. OG kush, Amnesia, Girl Scout Cookies en nog wat freebiezaadjes... binnenkort binnen al wat opkweken.

                Comment


                  #70
                  Hier komende ronde Seedstocker CBD 1:1 SILVER LIME HAZE AUTOFLOWER en Dinafem Dinamed CBD fotoperiode.
                  Verder: Jalapeno, Piquillo, Money Maker, Artisan Blush Tiger en augurk profi F1.
                  Weet niet of ik deze buitenronde tijd heb voor een verslag, maar kom zeker weer af en toe even kijken.

                  "We are stardust, we are golden.
                  And we've got to get ourselves back to the garden".

                  Comment


                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Beide het en der en een keer besteld op pepers.nl of zo ...

                  • Eurogro
                    Eurogro commented
                    Editing a comment
                    Ess hoe is het gegaan met de MONEY MAKER kwa opbrengst
                    Kweek je in potten of volle grondt

                  • Ess
                    Ess commented
                    Editing a comment
                    Hoi Eurogro Ik had een flinke opbrengst van de MM! Prima tomaat dus. De Artisan Blush Tiger heeft me verder aangenaam verrast: Hoge opbrengst van hele bijzondere kleinere tomaatjes. Ik heb ze in 12 liter bouwmarkt emmers met gaten onderin op een schotel staan en draai ze om touwen heen die aan de overstek van de schuur bevestigd zijn.

                  #71
                  Ik stort me na de huidige ronde eens op fems i.p.v. af-jes. Vermoedelijk start ik pas in juli, binnen.
                  Zaden al in huis, het wordt 4x Wedding Crasher van RQS.

                  Comment


                    #72
                    Ik heb de doos zaden nog niet open gehad, die ligt nog rustig in de koelkast bij 4 graden.
                    Ik wacht nog wel even op het mooie weer voor de autoflowers. Waarschijnlijk 1e of 2e week van juni.

                    Wat ander regulier spul misschien over een week of vier als het weer goed is.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                    • LR2
                      LR2 commented
                      Editing a comment
                      Bij -20C gaan ze een paar jaar langer mee. Dat weet jij best, maar de andere mensen misschien niet.

                    • Ess
                      Ess commented
                      Editing a comment
                      Het enige zaad wat ik 'as we speak' buiten de vriezer heb liggen, draagt mijn partner in zijn balzak

                    • Slome Joop
                      Slome Joop commented
                      Editing a comment

                    #73
                    Ga dit jaar waarschijnlijk weer nieuwe soorten AF's van RQS zetten, vorige jaar kwam er hele lekkere wiet van de Auto's af.

                    Ik zoek wel nog een goede FEM die wat misschien wat vroeger afbloeit dan midden/laat oktober. en/of een vochtige oktober kan verdragen.

                    Comment


                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      CaliforniaHashPlant is wel meer 'schimmelresistent' dan ander FEM die ik buiten afbloeide, althans dat idee had ik toch

                    • Reefer
                      Reefer commented
                      Editing a comment
                      interessant. ik ben gegaan voor de Northern Light, die is daarmee gekruist zie ik nu toevallig.

                    #74
                    Oorspronkelijk geplaatst door Slome Joop View Post
                    Dit jaar doe ik niet mee. Geen tijd voor
                    ....
                    Nou ben ik drie dagen verder en loop hier het een en ander te lezen, ben ik al weer van gedachten veranderd, toch maar wel een plantje zetten dit jaar.

                    Ik houd het simpel, 1 plant, meer niet.
                    Welke soort weet ik nog niet.
                    Zoals altijd zoek ik een niet zo sterke soort.

                    De Indica (West Coast Bubbles) van vorig jaar bevalt me beter dan de Sativa (Blue Dreamer), dus het wordt een Auto Indica (dominant) laag tot middel THC, liefst geen of weinig CBD.

                    Suggesties zijn altijd welkom.

                    Comment


                      #75
                      De beslissing is gevallen en de zaadjes zijn aangekomen.
                      - 3x Sour diesel
                      Ik heb er nog eentje van vorig jaar, dus die gaat ook de grond in.
                      - 3x Zkittlez
                      - 3x pineapple express.

                      Twee keer overwegend sativa, 1 keer heavy indica. Allemaal huismerk AFjes van Dutch Headshop. Ik heb een gratis pen gekregen.

                      Comment


                      • Slome Joop
                        Slome Joop commented
                        Editing a comment
                        Lekker hoor zoet, daar hou ik wel van. Van de effect beschrijving wordt ik ook wel blij: "een gevoel van diepe ontspanning en daarnaast verdwijnt elke vorm van stress", aldus de auto van Barney's. Waar het mij vooral om gaat is dat je niet meteen knock out ligt na één hijs. Die van Barney's is 15% THC zeggen ze, dat is nog op het randje denk ik. Ik zal eens zoeken naar de verslagen. Ik heb van de week ook al lopen zoeken naar verslagen op JD. Het jammere is dat het er best veel zijn, maar dat niet veel mensen de moeite nemen om na de oogst ook nog eens op te schrijven hoe de wiet bevalt. Misschien heb ik hier zelf ook wel enige schuld aan en dat zal ik vandaag of morgen eens bijwerken.

                      • Prspctr
                        Prspctr commented
                        Editing a comment
                        Ik wou initieel enkel de zkittles en sour diesel. Maar toen kwam de site af met gratis verzendkosten als ik nog voor 9 euris bijbestelde. Dan maar voor de grote naam gegaan. Er stond wel bij dat ie liefst in een kastje opgroeit.

                      • Slome Joop
                        Slome Joop commented
                        Editing a comment
                        Ah, ik lees net dat de auto Pineapple Express van Dutch Headshop 19 tot 21% THC heeft, dat is me echt iets te sterk.
                        Die van Barney heeft veel CBD, dat wil ik nou juist ook net niet.
                    Bezig...
                    X