Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

low stress training buiten autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    low stress training buiten autoflower

    Korting op 420shop

    #2
    Hier wil ik ook wel wat meer over te weten komen dus ik ga volgen.
    When i smell weed my lungs get horny

    Comment


      #3
      Denk als je dat vroeg doet en met beetje bij beetje kan het geen kwaat denk ik
      probeer je plant niet tebeschadigen inverband met het herstel
      en doe gewoon 1 doen en vergelijk het met de ander en trek dan je eigen conclusion probeer en leer ✌

      Comment


        #4
         

        Comment


          #5
          Lst is een vorm die ik ook toepas bij autoflowers en feminised zoals het woord al zegt lage stress training.
          vergeet niet meeste Autoflowers blijven vrij klein ze hebben namelijk maar enkele weken om te groeien dan schieten ze zelf in bloei.
          Soms heb je paar uitschieters met heel goede genen maar ik heb al gemerkt de meeste blijven klein.
          Alle condities moeten optimaal zijn minste groeiachterstand blijven ze klein.
          Ik opteer voor Autoflower altijd lst,minste stress en heel simpel.ik leg men plantje altijd plat na de 4de node en de zon doet de rest.
          Veel succes, verwacht nu niet ineens 100den grammen je kweekt immers Autoflowers.Feminised laat je zelf zo lang groeien als je wil.grts
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


          • SpaceDoorDieHaze
            SpaceDoorDieHaze commented
            Editing a comment
            Wat bedoel je met je legt je plantje plaat? Laat je dan gewoon de plant+pot op zn kant liggen? Dacht er namelijk ook aan om de pot schuin neer te zetten want dan krijgen de onderste bladeren ook meer licht. Maar leg jij ze dan helemaal horizontaal neer?

          #6
          Haha nee man ik pak altijd electricdraad en haak het vanboven rond de stam en trek de plant (niet pot) ongeveer in een hoek van 45 graden naar achteren en bevestig de draad aan de potrand zodat de plant diagonaal staat grts
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


            #7
            Ik heb mijn plantje in een keer zeker 80 graden naar benee gebonden. Ik geloof ook toen ze 4nodes had, ze gaat er lekker op!!

            Comment


              #8
              Jamzieman Kunichika Buigen jullie hem 1x en laten het dan zo? of binden jullie m steeds een andere kant op? zo ja, stel je ziet de pot al een klok en je bind hem de eerste x naar 12:00, bind je hem dan daarna naar 11:00, 10:00, 9:00 etc. of van 12:00 naar 6:00 naar 9:00 naar 3:00 ofzo? en na hoelang buig je hem dan ergens anders heen

              Comment


                #9
                Ik heb haar maar 1x plat gelegd, ik denk dat afjes te kort groeien voor ze meerdere keren plat te leggen. 2de keer zal nog wel gaan. Maar dat je hem als een klok plat legd zie ik geen heil in. Het gaat zich erom dat de zijtakken dan meer licht krijgen en denk niet dat je dat bereikt met rond te laten gaan.

                Comment


                  #10
                  Plant inderdaad horizontaal afbuigen, plat leggen. Fixeer de top op 1 plek en laat hem ook daar. Niet verplaatsen! Na een tijdje wordt de stam houtachtig dus zou jouw methode niet zo goed aflopen.

                  Na een tijdje zijn de zijtakken dan ook groot genoeg om ze af te buigen.

                  Bekijk mijn buitenverslagje ff, daar staan een paar duidelijke foto's in.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                  Comment


                    #11
                    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                    Comment

                    Bezig...
                    X