Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips voor mijn Big Bud buitenkweek ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tips voor mijn Big Bud buitenkweek ?

    Korting op 420shop
    Hoi allen ik ben Peter ben 39 uit Nijmegen. Zit voor het eerst op deze forum. Ik kweek nu de big Bud buitenwiet. Ik gebruik voor het eerst de plagron voeding. Geef ze nu een keer per week voeding is dat genoeg. Geef ook vita race 1 keer per week en alga grow nu later geef ik blow en green sensation. Heeft iemand tips. Ik moet zeggen ze staan in 4 potten van 40 liter. Heb de professionele ecoterra grond erin voor 150 meststof oa perliet en kokos ook. Hoe vinden jullie ze eruit zien. Komt er echt zoveel vanaf als ze zeggen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Peter 15; 17 July 2019, 21:48.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              Verwijder je eerste post even je staat erop!

              je kunt alle foto's in een post plaatsen kijk even bij QnQ onder zijn profiel staat hoe en wat voor de foto's

              veel sucses en welkom!
              ziet er goed uit trouwens


              gz Ricky

              Comment


                #8
                Dus je hebt de Big bud in 40L potten en je kweekt ze buiten ?
                Ja dan gaan ze groot worden. Ze gaan namelijk nog een tijdje groeien
                Ik gok dat je over een week of 7 op z'n vroegst pas de eerste bloei ziet, en dan moeten ze nog een week of 8 bloeien.

                Ik zou komende 2 maanden nog Grow blijven geven.
                En dan 1 dag water met voeding en daarna 2 dagen alleen water.
                Als ze een stuk groter zijn ga je naar 1 dag voeding - 1 dag water
                Vita race 1x per week is genoeg tot de bloei.

                Of ze veel opbrengen kun je zien in kweekverslagen van andere kwekers die ze al gekweekt hebben.
                Wat de verkoper zegt is apekool natuurlijk. Wij van WC-eend ....

                Peter 39 eh.....
                Ik heb me de hele tijd tijdens het typen af zitten vragen waar die 15 dan vandaan komt.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    QnQ beschrijft alleen de regelmaat, niet de dosering, die zal je op de planten moeten afstemmen
                    Het blad kan je veel vertellen, er is ook een sticky over; bladprobleemoplosser. En dan zijn er natuurlijk ook nog altijd forumleden die kunnen meekijken (naar de foto's).

                    Vind je planten er goed uit zien, alleen het blad hangt een klein beetje naar beneden. Dat kan aan het foto-moment hebben gelegen, maar ook als ze bijvoorbeeld te vochtig staan. (Te droog kan ook, maar ik zie geen aanleiding tot dat vermoeden op je foto's.)
                    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                    Comment


                      #11
                      Hey Peter,

                      Jammer om te zien dat ik niet helemaal duidelijk was, maar als je wilt leg ik het nog een keer uit. Je potgrond bevat nog vrij veel voeding, dus je hoeft nu niet meteen te beginnen met de volle dosering groeivoeding. Ik zou nog even wachten, omdat de plant zeker nog anderhalve maand door gaat groeien. Je hebt dus nog ruim de tijd! Zodra de bladeren wat geler worden kan je meer voeding geven. Je geeft nu de bladspray, vita race. Dit is ook voeding. 1x per week is dus goed, want dan geef je op 2 manieren voeding. Ik zou als tip meegeven om inderdaad even naar je waterafgifte te kijken. De bladeren horen omhoog gericht te staan. Het kan dus best zijn dat je iets meer of minder water moet geven. Vanaf volgende week kan je iets meer voeden als je dat wilt. Dan zijn weer wat weken voorbij sinds ons eerste gesprek en zijn ze ook weer een stuk groter.
                      Je planten zien er niet verkeerd uit! Wel goed de bladeren in de gaten houden. Hoeveel er van de plant afkomt is wisselend, dit hangt van enorm veel factoren af. Maar meestal is wat de producent zegt wel te veel.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #14
                          mooi plekje wel
                          krijgen ze wel genoeg licht zo ?
                          Get to the Choppah!

                          Comment


                            #15
                            Jahoor na de middag tot de zon ondergaat wonen 6 hoog. Ik heb paar dagen geen water gegeven dan weer iets daarna weer paar dagen niks maar echt super omhoog krijg ik de bladeren niet

                            Comment

                            Bezig...
                            X