Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over autoflower groeiproces

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over autoflower groeiproces

    Korting op 420shop
    Dag ,

    Ik had een vraag i.v.m mijn autoflower (Strain : Quick one).
    Ik heb deze 7 weken geleden buiten gezet met gewone potgrond en in een grote bak.
    Nu was mijn vraag als jullie zouden kunnen zeggen als mijn plant er nog gezond uitziet en het groeiproces wel goed loopt want ik heb de indruk dat hij serieus achterloopt voor de tijd dat hij staat.
    Dit is mijn eerste ervaring met het zetten van een wietplant dus vandaar de vraag mvg.
    Fotos:
    https://imgur.com/a/KxJnOJX
    https://i.imgur.com/bVAON6d.jpg
    https://i.imgur.com/L8GLvMU.jpg​​​​

    #2
    Last edited by Ipie; 14 October 2019, 15:27.

    Comment


      #3
      Autoflower, die moet nog ongeveer 6 weken, zeg ik zonder te kijken.

      Comment


        #4
        Yuuuuup, zonder te kijken (want wat Ipie zei, de foto's staan op een externe site) denk ik, 12 weken min 7 weken is 5 weken.
        Een weekje extra omdat het koud is, dus ik ga mee met Rreppel, nog een week of 6
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ik ging uit van 13 weken.

          ( Met sneeuw en vorst in mun achterhoofd, de ergste winter in tien jaar word verwacht, alweer)
          Last edited by Rreppellsteeltjam; 14 October 2019, 21:27.

        #5
        Ik durf wel te kijken hoor.
        Imgur is al jaren een bekende site waar mensen hun foto's uploaden.
        En met je juiste plugins kan ik gemakkelijk alle 26 3rd party trackers blokkeren.
        (26 is veel, dus geen privacy op deze site als je geen maatregelen neemt)

        Voor 7 weken vind ik je plantje aardig aan de kleine kant. Die van mij waren dit jaar na 3 weken al een stukkie groter..
        Maar dat zal zeer waarshijnlijk komen door het weer dat niet bepaald optimaal is geweest de afgelopen maand.
        Staan ze altijd zo nat? (tenminste zo lijkt het) Dan kan dat ook te maken hebben met je achterstand in groei.

        Het regent natuurlijk ook erg veel de laatste tijd. dus iets van een zeil over je pot leggen zodat die niet natter word zou nog wat kunnen helpen wellicht?

        Nog geen bloei te bekennen. Dus ik zou zeggen minimaal 8 weken nog?

        Ik hoop voor je dat deze auto's nog wat worden met dit weer. Zelf zou ik er niet teveel hoop op vestigen.
        In ieder geval zorgen dat ze niet nat word als ze gaat bloeien..

        Ook heb ik ff de moeite genomen om je foto's op JD zelf te zetten, dan kunnen de ervaren lui hier het ook nog beoordelen mocht daar behoefte aan zijn.
        Zie hier:


        44.jpg AHU94xg.jpg
        Last edited by Nederhigh; 14 October 2019, 22:15.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #6

          Kijk uit met dat water geven!!
          Dan krijg je nog meer geel blad of
          in het ergste geval stamrot. Dan is
          het einde oefening. Ja, aan de kleine
          kant. Beetje licht erbij kan geen kwaad,

          Ik hoop dat ze het nog gaan aangezien
          ze afjes maar een kort leven beschoren
          is. Normaal moeten ze rond de 12 weken
          klaar zijn, gaan deze niet redden.......

          Succes!
          Last edited by Ipie; 15 October 2019, 10:39.

          Comment


            #7

            Comment


              #8

              Kans is buiten ook nihil klopt.......
              Last edited by QnQ; 26 November 2019, 11:51. Reden: citaat opgepeuzeld

              Comment


                #9
                Bedankt allemaal voor de reacties. Update :
                Denken jullie dat deze nog iets gaat geven of het niet meer gaat halen? met vriendelijke groet TM.
                Attached Files

                Comment


                  #10
                  Ze moeten nog 6 weken buiten staan?

                  ik ken niemand hier die om deze tijd van
                  het jaar nog buiten gaat kweken.....
                  Daar buiten hebben ze minimaal 18 uur
                  licht nodig, dat red je buiten niet......
                  Last edited by Ipie; 26 November 2019, 11:52.

                  Comment


                    #11
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #12
                      RQS
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        #13
                        Ik zie bloei, dus de AF-genen zijn aanwezig en deze plant lijkt zich normaal te gedragen voor een autoflower.
                        Zo laat in het jaar zijn de temperaturen gewoon te laag om fatsoenlijk te groeien, dit was te verwachten. Ik denk dat RQS je dat op een presenteerblaadje terug zal geven, helaas.

                        Is dit de moeite waard? Nee. Maar het is een harde les voor volgend jaar.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                        • Ipie
                          Ipie commented
                          Editing a comment
                          Ben ik geheel met je eens.......................

                        #14
                        De zaden komen niet van RQS maar van een smartshopje uit maastricht. Ik laat hem nu van smorgens 08 tot savonds 19u buiten staan en als het regent haal ik haar naar binnen ik wacht gewoon af ze is nu vanboven aan het bloeien en licht paars aan het worden. Als ik er een g van af krijg ben ik tevreden hoe raar dat ook mag klinken.

                        Comment


                        • Ipie
                          Ipie commented
                          Editing a comment
                          Hoop het beste voor je....

                        • LR2
                          LR2 commented
                          Editing a comment
                          Dat klinkt niet raar, ik ben het helemaal met je eens. Maar realistisch gezien is het een taaie om er een gram vanaf te halen. De tijd die je er in stopt, zal minder lonen dan een uurtje werken voor de baas. Ik ben groot fan van planten, dus ik heb er plezier aan om er mee te spelen. Maar niet iedereen denkt er zo over. Als je er voldoening uit haalt; gewoon doorgaan. Als het geen plezier meer brengt, dan kun je die tijd beter spenderen aan wat anders. Want het wordt maximaal een gram, waarschijnlijk minder.
                          Niet getreurd, zo zijn we allemaal begonnen. De volgende kweek houd je 50 gram over, de kweek daarna 350, de kweek daarna weer 50 omdat je dan denkt dat je alles weet, en de kweek daarna kom je er achter dat je nog veel bij mag leren en haal je de 200 gram. Vanaf dat moment - of voor sommigen pas vier kweken later - wordt het echt belonend.
                      Bezig...
                      X