Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plannen voor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plannen voor 2009

    Korting op 420shop
    hebben jullie al plannen voor volgend jaar? ok ok ik weet dat we nog niet klaar zijn met 2008 maar toch

    ik zelf ben van plan om iig 4 verschilende soorten te gaan kweken, en voor dat de buiten kweek gaat beginnen wil ik iig 1 binnen kweekje proberen onder tl lampen. voor de buiten kweek ga ik iig voor een purpel soort een skunk soort de big bud en de 4de soort moet ik nog verzinnen mogelijk de nlx.

    #2
    Re: plannen voor 2009

    Ok here goes:

    Ik ga eens een nachtje in beraad met mezelf om te besluiten welke moeders ik ga opkweken voor anno 2009.
    Laat ons er van uit gaan dat ik al zeker 4 a 6 lowryders buitenplaats 1 mei 2009.


    Tegen dan heb ik minstens 2 moederplanten opgekweekt.
    Mata Hari en Hollandse hoop.

    De stekjes voorbereiden:

    Ik laat de stekjes wortelen midden maart 2009

    Ik behandel ze met bladvoeding en zorg ervoor dat ze sterke en gezonde bladeren hebben.
    Ik sterk ze met LST en zet ze al geregeld met matig weer buiten. (harden noemt da)
    Ik zorg ervoor dat ik alle ongedierte bestrijders bij de hand heb.

    2 stekjes ervan verduister ik. (1 van elke soort)
    4 stekjes laat ik hun gang gaan (2 van elke soort)
    1 ervan buiten proberen scroggen

    En uiteraard ga ik nog een bedje buiten opzetten voor outdoor paddo's.
    http://www.mushplanet.com/nl/kwmeth_psilazur.php

    Comment


      #3
      Re: plannen voor 2009

      Ik heb voor 2009 de Mixed Kush (freebees van sannie).

      Ga deze al wat voorgroeien (op 12/12) begin Februari.
      Als ze hun geslacht tonen , gaan ze naar buiten! (dan ben ik zeker dat ik in Augustus geen boom van 2m moet omhakken omdat het een mannetje is )
      Dat zal wel wat stress opleveren maar ze zullen dan wel terug in de groei schieten...

      K wil dit jaar nog een zaadkweek houden ook maar die is voor binnnen. Ik was aan het denken om de K.O.Kush F2 te kruisen Lowryder 2 om de bloeitijd mss te verkorte of een auto-flowering Kush te krijgen Dit zal niet zo zijn na de eerst keer maar mss daarna gewoon terug kruisen met Lowryder's om mss uiteindelijk men eigen auto-flower soortje te maken

      Dit was het zowat...Maar ik ben toch zeker dat er nog wat bijkomt! (guerilla ofzo)

      Grtzzzz
      Take a look at my Ice-Cold-Killers!

      Comment


        #4
        Re: plannen voor 2009

        verduisteren en scrog mogelijk ook nog iets voor mij om te proberen

        mooi plan leffe

        Comment


          #5
          Re: plannen voor 2009

          Dit topic hoort niet in de kweekverslag sectie sinds het geen kweekverslag is .
          (Lijkt mij logisch) Dus ga ik deze ff verplaatsen.

          Ik weet nog niet echt wat ik ga zetten op wat AutoFlower plantjes na. (Paar in een 15,5L pot)

          Peace

          Comment


            #6
            Re: plannen voor 2009

            sorry smokey je hebt gelijk even niet aan gedacht

            Comment


              #7
              Re: plannen voor 2009

              Hehe, no problem.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: plannen voor 2009

                  Ach beetje vooruit plannen kan toch heus geen kwaad?
                  Eer wij 2008 oogsten zijn sommige al bezig voor buitenkweek 2009.

                  Comment


                    #10
                    Re: plannen voor 2009

                    Idd Leffe .

                    Ik ga deze keer nog vroeger beginnen sinds ik 1 van mijn planten wil gaan verduisteren.
                    Alleen over de soort(en) kan ik niet direct iets zeggen sinds het nog ver weg is,

                    @Leffe
                    Wanneer begin je trouwens aan je moeder selectie? Ben benieuwd naar die Mata Hari.

                    Peace

                    Comment


                      #11
                      Re: plannen voor 2009

                      Nu ik mag smokey, heel snel
                      Maar mata hari stekken zullen pas in 2009 buitengezet worden he

                      Comment


                        #12
                        Re: plannen voor 2009

                        ik ga nu tesame me nen maat werke zoals dit jaar maar dit jaar lukte het niet met z'n planten .
                        hij gaat orange buds planten en ik twijfel tussen double fun en ierdbei + freebees en misschien nog wa herijuana .
                        ben ook al aan het nadenken omdat ik waarschijnlijk niet zoveel oogst ga hebben sinds dat m'n planten pas deze week in bloei zijn geschoten en de grond van m'n K2 weinig voeding meer heeft .

                        Comment


                          #13
                          Re: plannen voor 2009

                          ik dek dat jullie wel een geurillia verslagje van me mogen verwachten ik houd jullie op de hoogte!
                          grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: plannen voor 2009

                            hello
                            2009 word het jaar waar ik de wijze raad van dees forum (trouwens een der leerrijkste site ooit) zal proberen toe te passen.dit jaar super skunk, eerste keer, de bloei is nog bezig ziet er redelijk goed uit maar door het iets te laat beginnen ermee zijn de plantjes in grote beperkt. 2009 word een hoopvol jaar op een goede opbrengst van een orange bud en waarschijnlijk een purple widow of toch in de purple gerne. ik doe uitsluitend buitenkweek omdat de aanschaf van dergelijk apparatuur voor binnen me duur ligt en dan nog electriciteit.jullie horen me nog en de foto's van de super skunk komt er ook nog als hij klaar is om te oogsten

                            Comment


                              #15
                              Re: plannen voor 2009

                              Allereerst, ervaring opdoen.
                              Volgend jaar Low Ryders in guerilla en een mooi groot buitensortje voor in de volle grond bij onze tuinman.
                              Binnenkweek wil ook wel, maar het geld ontbreekt.

                              Greetz,
                              zion

                              Comment

                              Bezig...
                              X