Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomer 2026 incoming

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zomer 2026 incoming

Korting op 420shop
    Beste mede hobbyisten,

2026 is al even van start gegaan en ben enorm benieuwd of jullie ook weer iets moois neer willen zetten. Benieuwd naar de soortjes en eventuele opstellingen om zelf ook wat ideeën op te doen.

Ik begin altijd te laat , hopelijk dit jaar niet . Waarschijnlijk autoflowertjes en deze keer in een groter volume, es zien hoe groot een afje kan worden ..
    Ganja always does the trick.

Comment

Soortje dat ik geweldig vind om buiten en ook binnen hier te zetten is Channel+ van Medical Seed, klassieke BigBud x Skunk combo wordt een mega plant en kan je vaak al in September oogsten.

Channel+.jpg
      Last edited by Fenderbender; 1 week geleden.

Comment

• Kratos
        Kratos commented
        Editing a comment
        Dat is een flinke dame! Interessant soortje dus voor in een 35 liter emmer.

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Nou je ziet 3 planten.. twee maal Channel + van ongeveer 2,7m hoog en goed voor 1,2 en 1,4kg droog en laatste top vanachter die je ziet uitsteken was van een kleinere plant Russian Snow van Vision Seeds rond de 500gr. Allemaal volle grond. Ja in een grote pot zal ie het ook wel goed doen 35L groeit al een aardige plant.

Wat planten tegen ongedierte zijn petunia citroengras citroenmelisse goudsbloem afrikaantjes kattenkruid.

De een stoot ze af en de ander trekt ze juist aan bij je plantjes vandaan.

En roy had vorig jaar een leuke opstelling voor zijn paprika en komkommer.

Comment

Ik ga voor de cbd autoflowers
        rqs f1 zamnesia f1
        worden beiden 100cm
        Deze komen in mijn kas te staan tussen de pepers paprika's enz
        Vorig jaar in potten
        Dit jaar gaan ze denk ik de volle grond in

Comment

Bezig...
        X