Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Temperatuur wisseling binnen/buiten!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Temperatuur wisseling binnen/buiten!

    Korting op 420shop
    Hee Jongens!
    Ik heb 2 vraagjes over Mijn wietplantje!
    Mijn eerste vraag is: Om mijn wietplant een beetje te laten groeien heb ik hem in mijn kas gedaan maar het word er soms wel 40 graden! is dat niet te warm? verder hou ik hem wel vochtig genoeg.
    Mijn tweede vraag is: Ik wil mijn plant In mei buiten zetten, Maar als het dan rond de 10 graden celcius is Is de overgang van temperatuur dan niet te groot voor mijn plantje?
    Ik ben geen ervaren kweker dit is de eerste keer dat ik een plantje hou!
    hier is een foto van mijn plantje!

    DSC00001.jpg

    Wat een jonkie he? 2 weken oud! en nog maar 0.5 cm

    Verder ben ik nieuw op dit forum Hier een linkje naar mijn introductie topic http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-voorstellen!
    keep smoking~!
    Last edited by Nederhigh; 21 April 2012, 19:03.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    #2
    Re: Temperatuur wisseling binnen/buiten!

    40 gr is te warm man ideaal is 26a27 overdag en snachts een 20 gr en als je die tem aan houd kan ze in mei buiten ze als de temp buiten het toe laat he grt

    Comment


      #3
      Re: Temperatuur wisseling binnen/buiten!

      Oke dan weet ik dat! dan Moet ik ff een manier vinden om het wat koeler in mijn kasje te maken...
      Thx!
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Re: Temperatuur wisseling binnen/buiten!

        heb je nu al een keer de 40 graden bereikt, wij hebben ook een kas maar kan niet zeggen dat het er nu al zo warm is geweest.
        je moet ook niet vergeten dat het in de kas snachts hard afkoeld dus dan is het plantje er al wel een beetje aan gewend
        Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

        Comment


          #5
          Re: Temperatuur wisseling binnen/buiten!

          De kou kunnen ze hebben, wees daar maar niet bang voor. Alleen die hitte, daar zou ik mee oppassen. Ik heb in maart al brandschade op de bladeren gehad onder een glazen bak. Tijdens die paar warme dagen. Gewoon niet te moeilijk doen en buiten zetten, de natuur redt zich wel.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Temperatuur wisseling binnen/buiten!

            Nee klopt maar ik heb voor andere gewassen 2 warmtelamper opgehangen. vandaag dioe temeratuur!
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment

            Bezig...
            X