Is de bloei begonnen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kinkydj
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 283

    #1

    Is de bloei begonnen?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Wat een beetje zon (of een beetje veel) al niet doet voor onze schatjes. Ze groeien als kool.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-dit-ergens-op.

    Ik heb hier wat foto's staan van 4 big bangs en een arjans strawberry. Nu vraag ik me af of de Big bangs in de bloeiperiode zijn gegaan.
    Ik heb er wel het een en ander over gezocht maar ik twijfel er nog aan.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Is de bloei begonnen?

    Als je een nieuw topic maakt voor je vraag moet je er wel foto's bij zetten.
    En niet die uit je topic, daar is weinig op te zien.
    Verduister je ze dan, of zijn het auto's ? Anders lijkt het me sterk dat ze al in bloei gaan.

    Geen foto's, geen info...'t blijft gokken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • kinkydj
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2012
      • 283

      #3
      Re: Is de bloei begonnen?

      w 5-25 topje....jpgbloei of niet.jpgis dit bloei begin.jpg

      Ja het zijn autoflowers.
      Misschien is het hier beter te zien.

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Is de bloei begonnen?

        Nee dat is nog geen bloei hoor! Met alle respect, maar een beetje zoeken is niet zo lastig, je zegt dat je dat gedaan hebt... Dan lees je vast iets over 'Witte haren in de groeitop zien en er is bloei'. Ooit aan gedacht? Zie je witte haren? Zou dat bloei zijn? Mag je dat verwachten met een autoflower na X aantal weken?
        Ik wil je niet afzeiken, maar ik doe het toch een beetje. Ik vind het een overbodige vraag namelijk. En jij vind dat ook over een jaar, geloof me
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • kinkydj
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 283

          #5
          Re: Is de bloei begonnen?

          'Witte haren in de groeitop zien en er is bloei'.
          Haha, ja dat heb ik zeker gelezen. Maar ja, die dunne sprietjes boven in zijn zo licht, misschien horen ze hier geel en het zijn er zoveel op elkaar. En na 9 weken vind ik dat je het inderdaad wel mág verw88 van een autoflower. Misschien ken je het zelf ook nog wel van "vroeger". Ik wil dat ze bloeien, ik wil dat ze bloeien,....
          Dit was dus een typisch voorbeeld van het gezegde:
          "DE WENS IS DE VADER VAN DE GEDACHTE"

          Comment

          • kinkydj
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2012
            • 283

            #6
            Re: Is de bloei begonnen?

            "DE WENS IS DE VADER VAN DE GEDACHTE"
            Volgens mij helpt wensen wel.
            Vandaag nieuwe foto's gemaakt en ik twijfel niet meer.
            De bloei is begonnen.
            Ik moet er wel bij zeggen dat ik voor deze foto's een close-up stand heb gebruikt op de camera en van die van gisteren niet.
            w 5-26 top BB1 2.jpgw 5-26 top bb1.jpgw 5-26 BB1 bloei.jpgw 5-26 mooie bloeifoto bb1.jpg

            Verder plaats ik alleen nog foto's en updates bij m'n andere topic. Thnx voor reacties hier mensen.
            Last edited by kinkydj; 26 May 2012, 19:23.

            Comment

            Bezig...