Worden dit zaatjes?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hasjbaal
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2012
    • 52

    #1

    Worden dit zaatjes?

    Korting op 420shop
    Hoi heb plantje hier op balkon maar nu viel mij iets op en ben bang dat ze zaad aan het produceren is
    ze staat nu 3 weken in de bloei en moet dus nog ff hoop niet dat het zo is.
    Attached Files
  • supersilverhaze
    Banned
    • Mar 2010
    • 182

    #2
    Re: Worden dit zaatjes?

    denk dat je hermas te pakken hebt :O

    hebben je planten veeel streesss gehad?

    Comment

    • cplifj
      Banned
      • Jun 2011
      • 608

      #3
      Re: Worden dit zaatjes?

      kzie niks raars van herma of zaad toch niet.

      dikke calixen is normaal, wees blij.

      Comment

      • hasjbaal
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2012
        • 52

        #4
        Re: Worden dit zaatjes?

        Hmm ok ik zie het vanzelf wel iig bedankt heb nog paar fotos van de plant gemaakt is helaas maar klein dingetje
        stond al beetje de bloei toen ik um kreeg dus heb ik um maar op 12/12 gezet soms wat meer in het donker lol kan ik me nest weer is niet uitkommen hahah
        is dat erg btw als de plant wat langer in het donker staat ?


        2012-06-01 16.39.27.jpg2012-06-01 16.40.08.jpg2012-06-01 16.40.44.jpg
        Best moeilijk fotos maken met je mobiel

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Worden dit zaatjes?

          Steeds wisselende tijden zorgt voor stress, stress zorgt voor herma's, herma's maken zaad. Dus beter op standaard tijden uit je nest rollen!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • hasjbaal
            Advanced Stoner
            Member
            • May 2012
            • 52

            #6
            Re: Worden dit zaatjes?

            ik zet de plant om 9uur binnen en om 9uur in de ochend gaat ze weer naar buiten maar soms is dat 30min of uurtje later ga ze hier dan ook van stressen dan?
            En dit gebeurd maar zelden hoor 2x in de week ofzo en ik kan ze niet buiten laten staan op balkon want er is te veel licht helaas ,staat een hele mooie lantarenpaal in de tuin van de buren die nogal veel licht geeft had ze verleden jaar gewoon laten staan maar al me toppen waren fluffie dus doe ik het nu maar zo en als deze klaar is ga ik me andere plantje verduisteren maar die mot nu nog ff doorgroeien en als die klaar is heb ik er nog 1 dus ik hoop dat het een beetje ga werken dit .

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #7
              Re: Worden dit zaatjes?

              zelden is 1 x per maand/2 maanden
              elke keer dat je zo raar met de tijden gaat doen veroorzaak je stress
              dit gaat allemaal ten koste van.....
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • hasjbaal
                Advanced Stoner
                Member
                • May 2012
                • 52

                #8
                Re: Worden dit zaatjes?

                Hahahah i know vandaar me en wist helemaal niet dat ze zo erg stess gevoelig waren joh weer wat geleerd haha.
                HEb vanmiddag me laatste zaadje die is uitgekommen in pot gedaan hopen dat deze ook goed ga en een vrouwtje is .

                Comment

                • hasjbaal
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • May 2012
                  • 52

                  #9
                  Re: Worden dit zaatjes?

                  Hier ff snel updatje hoe het er nu voor staat .
                  paar fototjes en ik denk dat ik nog een week of 2 moet dan kan de 1e om en dan ga ik die grote in de bloei zetten en hard hopen dat ze een vrouw is .
                  2012-06-11 15.35.06.jpg2012-06-11 15.35.21.jpg2012-06-11 15.35.37.jpg2012-06-11 15.35.57.jpg2012-06-11 15.36.11.jpg

                  Comment

                  • AudioSystemRolla
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 1709

                    #10
                    Re: Worden dit zaatjes?

                    de hele tijd met je plant lopen slepen geeft ook stress !
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                    Comment

                    • hasjbaal
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • May 2012
                      • 52

                      #11
                      Re: Worden dit zaatjes?

                      Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla
                      de hele tijd met je plant lopen slepen geeft ook stress !
                      Maar dat doe ik niet hoor alleen de gene die in de bloei staat die andere laat ik lekker met rust af en toe beetje water geven thats it .

                      Comment

                      • acabjimmy
                        Retired
                        • May 2012
                        • 8

                        #12
                        Re: Worden dit zaatjes?

                        nou die plant heeft genoeg stres gehad zonde maarja iedereen maakt fouten he

                        Comment

                        • TheovS
                          Banned
                          • Apr 2012
                          • 157

                          #13
                          Re: Worden dit zaatjes?

                          zie ik nou dat je alle grote bladeren van die bloeiende plant hebt geknipt?

                          Comment

                          • hasjbaal
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • May 2012
                            • 52

                            #14
                            Re: Worden dit zaatjes?

                            Oorspronkelijk geplaatst door TheovS
                            zie ik nou dat je alle grote bladeren van die bloeiende plant hebt geknipt?
                            Nee hoor die is zo gegroeid weet ook niet waarom die zo kaal is ik had haar gehad van een maatje en toen stond tie al in de bloei dus ben ik er maar verder mee gegaan
                            en nu zitten de topjes in een zakje te wachten op een vloetje en wat tabak om gerookt te gaan worden lol .

                            En heb er een klein probleempje bij bij 1 plant misschien weet ik al hoe het komt maar weet het niet zeker,heb deze per ongeluk een keer voeding gegeven ipv water
                            en nu krijg ik hele rare bladeren verschrompeld lijkt het wel zie foto .

                            en dan nog iets raars wat ik nog nooit gezien heb dubbele bladeren ofzoiets???? geen idee.
                            Attached Files

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: Worden dit zaatjes?

                              Die voeding was niet echt slim hopen dat hij er boven op komt
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...