Northern Light

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nicolas24
    Retired
    • Jun 2012
    • 4

    #1

    Northern Light

    Korting op 420shop
    Heb feminised seeds gekocht NLX en wil deze buiten kweken in een grote gemetste bloembak.

    Nu vraag ik mij af... Ik doe gewone potgrond in die bak.
    Mag ik de zaadjes eerst in de grond 1cm diep stoppen en water geven?

    Moet ik deze eerst ontkiemen binnen tussen watjes tot ze uit het zaadje komen en dan in de potgrond doen?
    Of hoe doe ik het het best? ( ze moeten eig zo rap mogelijk buiten)
  • bangbang10
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2012
    • 62

    #2
    Re: Northern Light

    Eerst ontkiemen tussen twee watjes
    Buitenkweek 2013:
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

    Comment

    • Nicolas24
      Retired
      • Jun 2012
      • 4

      #3
      Re: Northern Light

      Oorspronkelijk geplaatst door bangbang10
      Eerst ontkiemen tussen twee watjes

      OKe. En mogen ze dan na een dag al buiten in de potgrond? Als er een steeltje aankomt?

      Grtzzzzz

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Northern Light

        gewoon 24 uur in een bakje water laten liggen, daarna 1 tot 1,5 cm diep in de grond duwen. Zet een stoeltje neer, kijk iedere dag een half uurtje onder genot van een jointje, biertje of sigaret. En na een week of twee zie je vanzelf wel wat er gebeurt.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Nicolas24
          Retired
          • Jun 2012
          • 4

          #5
          Re: Northern Light

          Ze zijn nu binnen geplant in zaai en stekgrond en zijn zo'n 1cm al boven de aarde. Wanneer kan ik ze in bloemgrond zetten? Zal ze nog 2weken binnenhouden... Of mag dit in zaai en stekgrond?

          Comment

          • WhiteWidow88
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 376

            #6
            Mogen buiten maar best in stekgrond, anders krijgen ze teveel voeding, eens ze 15cm ofzo zijn mogen ze in andere grond, liefst in hun definitieve medium (anders krijgen ze evt stress van het vele overpotten).
            Zeker niet teveel water geven en ook met evt voeding oppassen, ik heb universele potgrond die voor 100 dagen voeding geeft , en dan gaat de mijne ook in bloei dus dan geef ik bloeivoeding

            Sucess
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

            Comment

            • Nicolas24
              Retired
              • Jun 2012
              • 4

              #7
              Re: Northern Light

              Oorspronkelijk geplaatst door WhiteWidow88
              Mogen buiten maar best in stekgrond, anders krijgen ze teveel voeding, eens ze 15cm ofzo zijn mogen ze in andere grond, liefst in hun definitieve medium (anders krijgen ze evt stress van het vele overpotten).
              Zeker niet teveel water geven en ook met evt voeding oppassen, ik heb universele potgrond die voor 100 dagen voeding geeft , en dan gaat de mijne ook in bloei dus dan geef ik bloeivoeding

              Sucess

              Hoe weet je wanneer ze in bloei gaan? En hoeveel van welke voeding geef je ze?

              Comment

              Bezig...