Heb getopt.!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 2ndhero
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2012
    • 33

    #16
    Re: Heb getopt.!!!

    Het is buiten wiet en heb de stekjes nu in de volle zon staan en heb de steeltjes zo scheun mogelijk afgeknipt precies zoals ze dat op youtube hebben laten zien,...



    gisteren heb ik een foto geplaats dat ik ze gestekt heb,.. en nu een dag later staan ze er nog steeds sterk bij, had eerlijk gezegt verwacht dat ze gingen hangen, maar dat gebeurt tot op heden nog niet,.. uiteraard hou ik jullie op de hoogte van de ontwikkelingen

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #17
      Re: Heb getopt.!!!

      En dan ga je ons vast ook nog vertellen dat het een autoflower is? Hahahaaha!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • 2ndhero
        Senior Stoner
        Member
        • Jul 2012
        • 33

        #18
        Re: Heb getopt.!!!

        is geen autoflower man...

        Comment

        • Denniz
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • May 2011
          • 1

          #19
          Re: Heb getopt.!!!

          dit noem ik nou trollen, dit ga je niet menen ?

          Comment

          • turboboot
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Nov 2011
            • 1

            #20
            Re: Heb getopt.!!!

            gesloopt heb hem das geen toppen

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #21
              Re: Heb getopt.!!!

              Grapjanus
              God was never on your side..

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                Re: Heb getopt.!!!

                Zo toppen is geen probleem hoor, plantje zal best verder gaan, 't is net onkruid.
                Even kijken of de bovenkant goed dicht gaat, anders wat wondmiddel op smeren.
                Ik heb vorig jaar in m'n kelderkweek ook twee dames ongeveer onthoofd, omdat ze anders niet onder het net pasten.
                Dat kwam op het eind ook nog goed

                Of die top die je hebt afgeknipt nog wortel gaat schieten weet ik niet.
                Je kan 't altijd proberen toch ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Nederhigh
                  Super Grower
                  Lucky Member
                  • Apr 2012
                  • 1831

                  #23
                  Re: Heb getopt.!!!

                  Ik ben nu ook bezig met stekken maar ik heb gewoon 2 zeitakjes genomen.
                  Dan in goed bemeste grond zetten en de grond warm houden met een lamp.(mijn grond zit in een klein plastic potje) ik zorg ook voor een goeie luchtvochtigheid zodat mij stek zo minmogelijk vocht verliest.
                  Daarnaast geef ik mijn stekken iedere dag een beetje water waar wilgetweigjes in hebben geweekt, dit stimuleerd mijn stekje om te gaan wortelen.
                  zorg ook dat je stekjes niet te veel licht krijgen, dan bestaat de kans dat je stek erg hard gaat groeien. wat dus niet de bedoeling is als ze bijna geen/geen wortelen heeft.
                  zo pits paf pou in de grond zetten zoals jij doet weet ik niet of het wel een suc6 word.

                  Comment

                  • 2ndhero
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jul 2012
                    • 33

                    #24
                    Re: Heb getopt.!!!

                    CameraZOOM-20120920180554406.jpgCameraZOOM-20120920180917922.jpgCameraZOOM-20120920181013822.jpgshare.jpgze heeft het prima gered!!!!!!!

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    duim voor je

                    Comment

                    • 2ndhero
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jul 2012
                      • 33

                      #25
                      Re: Heb getopt.!!!

                      zo staat het er nu voor,.. het gaat geweldig dus al die Bullshit die sommige mensen hebben uitgekraamd,.. Is inderdaad BULLSHIT!!!


                      CameraZOOM-20120920180554406.jpgCameraZOOM-20120920180749268.jpgCameraZOOM-20120920180815366.jpgIMG_20120919_164641.jpgshare.jpg

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #26
                        Re: Heb getopt.!!!

                        Dat is natuurlijk in sterke mate afhankelijk van je definitie voor "geweldig".
                        Ik zie verder niet zo veel onwaarheden in dit topic hoor ? (oke, behalve #6

                        Ik ben je foto's nou al in 3 of 4 topics tegengekomen.
                        Leuk dat je er zó blij mee bent. Nu maar hopen dat er wat af gaat komen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • 2ndhero
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jul 2012
                          • 33

                          #27
                          Re: Heb getopt.!!!

                          Heb veel dingen fout gedaan, dat weet ik nu.

                          Ze zomer was ook al niet opperbest,..

                          Veel geleerd voor volgend jaar in iedergeval!

                          IMG_20121001_175426.jpgIMG_20121001_175435.jpgIMG_20121001_175448.jpgIMG_20121001_175456.jpg

                          Comment

                          • Zenne
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 386

                            #28
                            Re: Heb getopt.!!!

                            En al geoogst of niet.
                            die reactie´s was leuk

                            Comment

                            • ikkedus
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2012
                              • 241

                              #29
                              Re: Heb getopt.!!!

                              j actie omtrend het toppen was wel heel erg direct maar t werkt dat was j bedoeling en het kon ook beter, wat was j oogst?

                              Comment

                              • Heribei
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2011
                                • 1140

                                #30
                                Re: Heb getopt.!!!

                                Als dat mijn planten waren, zou ik bale als een stekker.
                                Wat vind ik dat een lelijke dingen zeg.
                                Sorry

                                Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...